Piiskaus parisuhteessa

  • Viestiketjun aloittaja Tuhma poika
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Osaan ruotsia melko hyvin, mutta en ole kiinnostunut " pimeäsivuista". Nuo naiset ovat hyvin pieni vähemmistö, rahan puutteessa olevia, mieleltään kieroutuneita ja kouluttamattomia naisia, jotka eivät kykene normaaliin työelämään eikä normaaliin seksiin!
Tuo ei pidä paikansa!Olen ollut monta naisia siellä yhteyttä joka on ollut hyvin kouluttu,hyvä ammatti mutta ollut feminister ja pidännyt miehiä roskasakki joka pidä olla orjija naisille ja saada palo piiskaa!
 
Viimeksi muokattu:
Normaali
Tuo ei pidä paikansa!Olen ollut monta naisia siellä yhteyttä joka on ollut hyvin kouluttu,hyvä ammatti mutta ollut feminister ja pidännyt miehiä roskasakki joka pidä olla orjija naisille ja saada palo piiskaa!
Ja paljon rahaa, mieluummin pimeänä? Eräänlainen prostituution muoto tuokin. Voihan heillä olla joku koulutus, mutta epäilen etteivät mitään eläkevirkaa siinä ohessa hoida??
 
Viimeksi muokattu:
Hieronta
Kerran hierronnan vastaan otolleni tuli eräs nainen joka oli lestakodin lapsi. Naimisissa oleva monenlapsen äiti.
Huomasin hänen erottisen olotilan ja kävi niin että han alkoi saamaan rajusti päydällä. Siitä alkoi talven kestänyt leikki. Kerran hän tuli luokseni ja pakarat oli juomuilla
Ukolleen oli kertonut suhteestaan minuunja mies oli antanut kovan selkäsaunan käteen sattuneella pulkanarulla.
Hän pyysi anteeksi kun oli minutkin vietellyt. Ja lopuksi nöyränä kaivoi laukustaa saman narun ja pyysi selkäsaunaa. Meni pöydälle mahalleen ilman housuja.no mitäpä siinä asiakas on oikeassa annoin piiskaa ja hups....nainen rupesi vähän ajan päästä itkee ja samalla alkoi orgun tulo joka ei meinanna loppua..siitä alkoi uusi romanssi..
Nainen jätti perheensä asuu yksin mut ei vaihtana itäsuomen hierojaa onneksi..ihana Joensuu elli
 
vierailija
Kerran hierronnan vastaan otolleni tuli eräs nainen joka oli lestakodin lapsi. Naimisissa oleva monenlapsen äiti.
Huomasin hänen erottisen olotilan ja kävi niin että han alkoi saamaan rajusti päydällä. Siitä alkoi talven kestänyt leikki. Kerran hän tuli luokseni ja pakarat oli juomuilla
Ukolleen oli kertonut suhteestaan minuunja mies oli antanut kovan selkäsaunan käteen sattuneella pulkanarulla.
Hän pyysi anteeksi kun oli minutkin vietellyt. Ja lopuksi nöyränä kaivoi laukustaa saman narun ja pyysi selkäsaunaa. Meni pöydälle mahalleen ilman housuja.no mitäpä siinä asiakas on oikeassa annoin piiskaa ja hups....nainen rupesi vähän ajan päästä itkee ja samalla alkoi orgun tulo joka ei meinanna loppua..siitä alkoi uusi romanssi..
Nainen jätti perheensä asuu yksin mut ei vaihtana itäsuomen hierojaa onneksi..ihana Joensuu elli

Niissä piireissä käytetään kyllä piiskausta.. tiedä sitten miten yleistä.. saattaa olla että seksin lisä mausteena... mutta erilaista piiskaus on jos rangaistuksena annetaan.. tietysti jos vapaa ehtoista.. se silloin ok. Mutta muuten sopimatonta. Vieläkös rouva käy hierottavana? Taitaa hieroja hieroa itsekin sieltä...
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Vaimo kyllästyi piiskaamaan ja kehoitti menemään muualle piiskattavksi. Meni varmaan vuosi, mutta kun oli koko ajan hiljainen haku päällä, niin löytyi yksi naipuolinen kaveri, joka suostui mielenkiinnon vuoksi. Kahvit tarjoan siitä hyvästä.
 
vierailija
Olimme töistä koulutuksessa, ja matkasin sinne yhden naispuolisen työkaverin autossa. Tuli puhetta siitä autosta, ja 40+ ikäinen työkaveri sanoi tankanneensa autoon kerran vahingossa dieseliä ja lisäsi siihen ihan pokkana saaneensa mieheltään sen takia remmiä. En oikein osannut sanoa siihen mitään, mutta mielikuva tulee mieleen aina, kun on tekemisissä työkaverin kanssa.
Oikein sinulle. Opi tankkaamaan
 
vierailija
Onko täällä näin vähä ihmisiä joka on kiinnostunut anna toinen toisensa piiskaa?
Kyllä Meidä on enemmän Kuin Luullaan itse olen kahden Naisen kassa meillä on piiskaus suhte tämän lisäksi kultani kanssa annamme toisillemme vähintään kuukausittain itse sain viime torstaina Uutta Vitsaa olin sylissä pyöriteltävänä sain monesta asennosta myös takaapäin tämän rouvan alapää oli punainen,rantuinen lantiolla nääkyy vielä pikkujäljet sain Änkkyä,Vikistä olin märkä käsittelyn jälkeen! ( HUOM KAIKKI EIVÄT KIRKOITTELE )
 

Yhteistyössä