Piiskaus parisuhteessa

  • Viestiketjun aloittaja Tuhma poika
  • Ensimmäinen viesti
mulle kans
Meillä saan joskus (kerran kahdessa kuussa tms) vyöstä, alan heti kostua kun mies kiskaisee vyön farkuistaan ja vetäisee multa housut kinttuun.. Läimäyttää muutamia kertoja, kunnes ei enää itse kestä vaan haluaa panna takaapäin, mikä kuuluu tietenkin asiaan. Yleensä saan piiskaa silloin kun haluan ("kiukuttelemalla", hangoittelen leikisti vastaan kun olemme aikoneet rakastella), mutta yllätyspiiska "tuhmuilusta" tekis kyllä kans aika hyvää. :) Harvemmin jää mitään jälkiä ainakaan pitkäksi aikaa. Joskus läimäyttää kädellä pyllylle takaapäin panon aikana, mutta vyö on kiihottavampi. :)

Itse en tunne mitään tarvetta mieheni piiskaamiseen, uskoisin että hän sanoisi jos niin haluaisi, me puhumme haluistamme suoraan..

Haloo!:lle: Piiskaamisesta/anaalista ym erikoisista nauttivia naisia kyllä löytyy, meitä on joka lähtöön!
 
Submission...
Nim. Vanhempi Tieteenharjoittaja

Tekstiasi oli aarimmaisen mielenkiintoista lukea. Im intriqued.

Olen 25- vuotias nainen, ja vaikka suoraviivaista sadomasokismia, nahka-asuineen ja remmeineen (sita pop-kulttuurista helposti poimittavaa) selvasti vieroksunkin, niin tietyntyypinen autoritaarinen kohtelu miehelta, "pehmean kova", saa jonkin salaisen osa seksuaalisuudessani esille... Itseasiassa kuvailemasi tapa on sita harvoin onnistuvaa nyanssitaso lahella, minka tiedan (vaikken sita varsinaisesti ole kokenutkaan) kiihottavan itseani... Eraassa suhteessani hieman vanhempaan mieheen tosin, minua kiihotti valtavasti se, miten han vain aina otti minut, ja meita molempia kiihotti se, etta teeskentelin miten se sattuu...

Esim elokuva Secretary ( http://imdb.com/title/tt0274812/ ) sai mielikuvitukseni liikkeelle, kiihotuin joistakin kohdista... En viela ihan tunne tata puolta itsessani, ja "vaaranlainen" seura saa sen vain tukahtumaan... Jos miehessa olisi alyllisella tasolla haastetta, oikeudenmukaisuutta, hellyyttakin, mutta sitten auktoriteettia, niin etta han osaa "opastaa" minua, voisin kuvitella olevani sulaa vahaa hanen kasissaan....

Olen hyvin seksuaalinen ja mita vahvemmin mies "vaatii" ja menee edemmas estojen suhteen, sita enemman itsekin paasen silla polulla eteenpain... Eli koen ymmartavani mista puhuit tekstissasi.... :)
 
vanhempi tieteenharjoittaja
Nämä lienevät asioita, joista tässä 30 vuotta vanhassa tasa-arvo yhteiskunnassa ei saa puhua. Hyvä että edes täällä. Laitan muuten juuri vaimolleni ruokaa, mutta se ei muuta mitään siinä, että hän RAKASTAA ja on rakastanut 30 vuotta, ehkä osittain siksi, että harva nainen on niin vapaa tietäen että herra on talossa, jos tulee töppäitlyä ja piiskaa saa myös esileikkinä.

Myönnän että olen perverssi = erilainen minulla on vain yksi suhde ja olen voinut sitä rakentaa, aikaa se on vienyt. Muistaakseni Dstojevski kertoo kirjassaan, joka on kirjoitettu meudän suuriruhtinaskunnassamme Aleksanterin aikana, vaimon sanoin "mieheni ei varmaan enään rakasta minua kun hän ei ole piisakannut viikkoihin" enpä usko että reilussa sadassa vuodessa naiset olisivat muuttuneet...tai kulttuuri

Luulisin, että useat naiset (enemmistö? muut voivat mennä kirjoittelemaan muualle; couldnt care less) kaipaavat turvallista suhdetta, jossa ei miehen tai naisen tarvitse käydä vieraissa naisellisen kiukuttelun, joka on saanut nykyään hienon nimen PMS takia. vaan huolehtiva mies huolehtii myös tästä, vaikka strapilla, ja antaa naisen olla nainen ja käpertyä kainaloon.

En malta olla kertomatta tapausta kolmen vuoden takaa Tukholman rautatieaseman O'Learys PUBissa (siellä vasemmassa taaknurkassa ovelta katsoen), jossa tapasin hollantilais-venäläisen 25 + vuotiaan avioparin, siis lähes lasteni ikäisen. Keskustelimme ihan muista asioista, mutta miehen lähtiessä vessaan, kysyin miten tuollainen multikultturaalinen suhde sujuu (en todella ajatellut mitään seksuaalista). Rouva sanoi, että muuten hyvin, mutta kun mies ei uskalla olla MIES.

Tuntien slaavilaisen kulttuuriperinteen, kysyin häneltä, haluaisitko että hän piiskaa sinua (spanks you) sekunnin tuhannesosassa vastaus tuli nyökkäysten säestämänä, kuinka ymmärsit? Sanoin olevani samasta kulttuuripiiristä. Kun hänen aviomiehensä tuli takaisin, pyysin naista poistumaan ja selitin mistä on kysymys. Mies halasi ja vaimo antoi pusun poskelle ja sitten posituivat viereiseen hotelliin, miehen vyö oli jo löysällä... En taatusti ikinä tapaa enään tätä uskoisin nyt onnellisempaa pariskuntaa, mutta näin vanhempana uskaltaa neuvoa.

Tietääköhän kokaan täällä, että kaikki Tsekkiläiset naiset (Böömiläiset)piiskataan pääsiäismaanantaina, ja he kiittävät miestä (kuka tahansa kylästä) antamalla hänelle luumuviinaryyyn ja itse maalaamansa kananmunan ja rusetin joka kiinnitetään piiskaan, kylän pojat laskeskelevat sitten rusettien määrää. Kaunein muna säästetään rakkaimmalle piiskaajalle.

Kuulin tästä vasta viime vuonna, kun vietin Prahassa pääsiäistä, mutta sain vahvistuksen tapaamiltani pariskunnilta/pareilta, jotka puhuivat englantia tai saksaa . Pyysin vielä varmistukseksi tyttöjä/naisia sanomaan, että he saavat huomenna/ylihuomenna piiskaa ja asia oli oli itsetään selvyys. Jokaisella Prahan metroasemalla on myynnissä punottuja pajuvitsoja koko pääsiäisviikon. Perinteen nimi on Pomlovka ja siihen kuuluu myös naisten uittaminen. Vaimoni oppi perinteen viime pääsiäismaanantaina...
 
Mr Birch
Alkuperäinen kirjoittaja vanhempi tieteenharjoittaja:
Tietääköhän kokaan täällä, että kaikki Tsekkiläiset naiset (Böömiläiset)piiskataan pääsiäismaanantaina, ja he kiittävät miestä (kuka tahansa kylästä) antamalla hänelle luumuviinaryyyn ja itse maalaamansa kananmunan ja rusetin joka kiinnitetään piiskaan, kylän pojat laskeskelevat sitten rusettien määrää. Kaunein muna säästetään rakkaimmalle piiskaajalle.
Tuon perinteen sukulainen on Suomessakin aiemmin tunnettu tapa piiskata lapset (ja ehkä vaimo) pitkänperjantain aamuna. Sitä vain olen ihmetellyt, että "perheenpää" toimii vain toteuttajana. Minusta olisi tasapainoinen ja kypsä versio tuosta, että myös mies saisi vaimoltaan kunnon vitsat saman perinteen osana.
 
punaposkinen vaimo
Meillä tämä piiskausjuttu on aivan vastikään käyttöön otettu, ja pelkkä siitä kirjoittaminenkin saa minut hämmennyksiin ja posket punehtumaan. Olen aika ristiriitaisten tunteiden vallassa siis. Koko liittommekin on vielä aika tuore, takana vähän yli kolme yhteistä vuotta. Viime kesänä suhteemme sai uuden sävyn, kun mieheni ilmoitti halustaan perinteisempään kuvioon eli sanoi halunneensa jo jonkin aikaa antaa minulle piiskaa aina silloin tällöin. Melko närkästyneenä tyrmäsin ajatuksen, joskin se kieltämättä kiihotti oudosti.

Sängyssä hän on aina ollut dominoiva, mistä nautin kyllä, mutta ajatus oikeasta piiskauksesta sai mieleni levottomaksi. Kerran sitten tuli totuuden hetki, kun kesken pahantuulisen nalkuttamiseni sain kuulla, että saisin selkääni. Protestoin tietysti ja lujaa, mutta niin vaan päädyin mieheni polville poikittain ja sain muutaman lujan läimäytyksen takamuksilleni, minkä jälkeen haettiin yhdessä koivupiiska pihalta ja sain sitten sitä melko kipakasti paljaalle pyllylleni. Olin nolo ja lähes kauhuissani ja lisäksi piiska kirveli aika lailla, mutta hämmentävintä oli se, miten älyttömästi tilanne kiihotti. Arvata saattaa, miten siinä lopulta kävi.

Tuon ensimmäisen kerran jälkeen suostuin hämilläni siihen, että homma on ok, ja siitä se sitten lähti. Nykyään saan noin kerran-pari kuukaudessa vähän lujemmin selkääni "aiheesta", minkä lisäksi piiskaus on meillä myös seksin mausteena aina silloin tällöin. Kaikista kiihottavinta on silloin, kun olen ollut oikeasti vähän hankala tai ilkeä, ja mies tekee siitä lopun. Jo tietynlaisesta ilmeestä hänen kasvoillaan tiedän, milloin raja on ylitetty, ja vaikka tietysti hiukan pelkäänkin, olen samalla valmiiksi kiihottunut, koska tiedän, mitä on tulossa ja tiedän myös sen, että en voi sitä millään estää. Joskus hän käyttää myös vyötä, ja esim. viime viikonloppuna pelkkä vyön soljen kilahdus sai polveni aivan veteliksi, kun pienen suukovun päätteksi siirryimme makuuhuoneeneen selvittelemään asioita.

Ristiriitaisia tunteita mielessäni aiheuttaa se, että vaikka olen vahvatahtoinen ja itsenäinen aikuinen (42) nainen, nautin tästä tilanteestamme, enkä tunne itseäni ollenkaan alistetuksi kaikesta huolimatta, päinvastoin. Suhteemme on päinvastoin entistä antoisampi.

Lukisin mielelläni asiallisia kommentteja ja mahdollisia muiden kokemuksia aiheesta.
 
Emilia....
Kuullostaa tosi ihanalta. Olen itse myös aikuinen, hieman sinua vanhempi naisihminen. Olen työssä, jossa minulta vaaditaan tiettyä auktoriteettia ja olen omassa elämässänikin melko vahva ja itsenäinen. Juuri eronneena ei vastakappaletta seksileikkeihin tai muuhunkaan nyt ole. Oma puolisoni ei avioliiton aikana ollut kiinnostunut moisesta touhusta. Olisi mukava vielä löytää sellainen ihminen, jonka kanssa voisi nauttia tästä elämän suolasta. En kuitenkaan etsi mitään väkivaltaista rajun s/m-seksin harrastajaa vaan ihmistä, joka ymmärtää ne merkitykset, jotka sisältyvät tällaiseen ajattelumaailmaan.
 
punaposkinen
Kieltämättä olen aika onnellinen. Elämästäni puuttui aiemmin jotakin aika olennaista, ja nyt tuntuu, että tuo tyhjiö on täyttymässä. Miksihän tällaista sitten kaipaa? Jostakin syystä se vaan on erittäin tyydyttävää. Minullakin on tosiaan vastuullinen työ ja olen hyvin voimakastahtoinen ihminen, joten ihmettelen vaan itsekseni, mikä saa minut nauttimaan miehelleni alistumisesta ja siitä, että hän piiskaa ja omistelee siten minua. Alkukantaista narttumeininkiäkö? Turvallinen olo vahvan uroksen kanssa??
 
Minde33
Alkuperäinen kirjoittaja punaposkinen:
Alkukantaista narttumeininkiäkö? Turvallinen olo vahvan uroksen kanssa??
Kyllä ainakin minä nautin siitä, kun saan toisinaan alistua täysin mieheni mielihaluille ja käskytykseen. Vahvan miehen sylissä tulee tyttömäinen, turvallinen olo.
 
"vahva mies" 45
Väitänpä, että aika moni teistä naisista nauttii alistumisesta ainakin jossakin määrin, eikä siinä kai mitään väärää ole? Onhan se vähän niinkuin luonnonlaki, vaikkakin nykyään liika pyritään siihen, että sukupuolten pitäisi olla tasa-arvoisia joka asiassa. Seksi ainakin kärsii, jos nainen ei saa olla nainen ja mies mies, niin se vain on. Muuten kyllä kannatan tasa-arvoisuutta, enkä ole mikään alistaja, vaikka haluankin ottaa naiseni, hellyydellä mutta määrätietoisesti. Ja mitään oikuttelua en naiseltani siedä, vaan annan herkästi palautetta pyrstöpuolelle, mikä on olluttapanani kaikissa naisuuhteissani. Ainakin 90-prosenttisesti myös vastapuoli on siitä tykännyt ;).
 
Elody~
Vastuu, niin hyva kuin sita onkin ottaa, saattaa myos tuoda syyllisyyden/itsensa kyseenalaistamisen tunteia omaan elamaan. Ehka kevyesti (kaytan tata sanaa, silla mistaan puhtaasta vakivallastahan tassa ei nyt ole kyse) piiskaaminen tms vapauttaa piiskattuna olemisen vastuustaan ja syyllisyydentunnista siita mita on tehnyt ja mitka omat rajoitukset ovat. Joku toinen ottaa vastuun "palautteesta", tama voi puhdistaa. Ehka se myos tuntuu silta etta mies osaa ottaa vastuun naisensa puolesta aika ajoin, mika voi olla helpottavaa.

Tama voi myos lisata turvalisuuden tuntoa suhteesa, ikaankuin on kiva harjoituttaa "pelkaamisne tunteita" elokuvaa katsoessa, samoin tulee turvallinen olo kun mies asettaa maaratietoisesti rajoja, ja on rakastava ja hyva siita huolimatta etta purkaa nain aggressiivisuuttaan, kuitenkin turvallisen "sovituissa" rajoissa, siina ei siis ole mitaan yllattavaa tms, vaan ehka aaneen sanomaton sopimus tilanteesta, josa aaggressiot, syyllisyyt jne voidaan kasitella ja hoitaa ilman aitoa toisen satuttamisen halua.

Koen ymmartavani, sitain tallaisen tilanteen vihatysta/antoisuutta, vaikka en sita itse ole kokenut, ja "vaarintoteutettuna" ajatus voikin olla kammottava... Mutta oikean ihmisen kanssa, ns oikealla lailla, saatan ymmartaa viehatyksen...
 
Emilia..
Oikean ihmisen kanssa tällainen leikki on kohdallaan. Itse en suostuisi siihen täysin vieraan ihmisen kanssa. Leikki pitää kummallekin olla mieluista, muuten se ei toimi. Joskus kokeilimme sitä ex-mieheni kanssa, mutta koska hän ei pitänyt siitä, koko touhu oli hyvin vaivautunutta. Hän ei ymmärtänyt mitä siitä sain ja halusin, eikä sitä voi selittää, jos ei toinen ole samalla aaltopituudella.
Itselläni on paha tapa joskus vapaa-aikana koheltaa liikaakin ja silloin aina palautteen saaminen piiskan muodossa tuntuisi hyvältä. Rajat ne on oltava aikuisellakin =) Se todella tuntuisi turvalliselta.
 
punaposkinen
Nimenomaan. En myöskään voisi kuvitella näitä leikkejä vieraan kanssa, kyse on niin intiimistä touhusta, että toinen täytyy tuntea hyvin ja luottamuksen oltava sataprosenttinen. Sitäpaitsi mukana on aina seksuaalinen sävy, vaikka kyseessä olisikin näennäisesti pelkkä kurinpalautus. Niinkuin meillä eilen, kun pikku hiprakassa rupesin taas haastamaan riita. Mies yritti muutaman kerran kehitellä ns. rakentavaa keskustelua, mutta eihän se onnistunut, kun olin kiihdyttänyt itseni ylikriittiseen lähes raivotilaan, jossa järkipuhe ei kertakaikkiaan mene minulle millään perille. Niinpä sain taas kerran selkääni, mies veti minut käsipuolesta olohuoneeseen, painoi sohvaa vasten nelinkontin ja nykäisi yöpaidan helman vyötärölleni. Samantien meni pöksyt alas ja toisella kädellään vyötään availlen hän siinä piti minulle puhuttelua käyttäytymisestäni ja esti rimpuiluni ja pakenemisyritykseni päättäväisesti. Sain vyöstä varmaan parikymmentä läimäystä pitkin reisiä ja takamusta, ja sattuihan se, tottakai. Lopulta itkin ja vaikesin voipuneena, mutta olin samalla äärettömän kiihottunut ja työnsin halukkaasti takamustani paremmin esille vastaanottamaan vyön polttavat iskut. Mieheni huomasi tilani, ja hetken kuluttua remmi lensi lattialle, mieheni levitti reiteni ja asettui housujaan availlen jalkojeni väliin ja työntyi takaapäin sisääni. Tunne oli sanoinkuvaamaton ja laukesin ääneen vaikertaen jo muutaman työnnön jälkeen, niinkuin aina. Jostain syystä piiskaus vaan kivuntunteista huolimatta saa minut aivan kuumaksi, johtuen osaltaan kaiketi siitä nöyrtymisen ja alistumisen tunteesta, mikä valtaa koko mielen, kun joutuu palajs pylly pystyssä miehensä eteen kuritettavaksi. -Jälkeenpäin lepäilin mieli rauhallisena mieheni kainalossa, katsoimme elokuvaa kaikessa rauhassa, ja paha tuuleni oli täydellisesti pois pyyhkäisty.
Kaikki eivät tietystikään ymmärrä tätä, mutta on mukava huomata, että en silti ole ainoa, joka kokee näin.
 
eräs aviomies 44
Nostanpa tämänkin ketjun taas ylemmäksi. Minne tämä punaposkinen pikkurouva on kadonnut? Olisi mukava lukea lisää kokemuksistasi, samoin muiden. Jään odottelemaan...
 
Että näin...
SIis piiskausleikit yms on musta ihan ok, enkä vastusta lainaan MUUTA kuin että se kuulostaa tosi oudolt että sitä piiskaa tulee jostain "huonosta käytöksestä" yms, sillon menäään vähän liiian omituiseen maailmaan. IIhankuin kaikkien sisällä tosiaan olis eksynyt pikkulapsi ja aikuisuus pelottaa jnejne jotain tätä rataa... tajuatteko... SEksin alussa vastaan "hangoittelu", kiusaus, piiskaus, se kuulostaa terveeltä seksuaalisuudelta, täällä olleet kertomukset oikeasti vähän vääristyneen sairailta...

 
eräs aviomies
Voihan se kuulostaasairaalta, ok, mutta meillä ainakin näyttää tuo vaimorakas oikein tarvitsevan sitä silloin tällöin. Se suorastaan kerjää piiskaa perseelleen, ja jälkeenpäin kehrää ja on niinkuin enkeli pitkät ajat. Leikkipiiskalla sängyssä tms. ei ole samaa vaikutusta kuin näillä kurinpitopiiskauksilla, joita olen tässä opetellut antamaan vuosien varrella. Leikkiä silti nekin tietysti on, tosissani en vahingoittaisi häntä koskaan. Nautin myös kovasti itse, kun saan riipaista kiukuttelevalta muijalta housut kinttuihin ja piiskata sen paljasta, pyöreää pyllyä oikein olan takaa.
 
ajatuskin
Jotkut naiset lämpenevät piiskajutuista puhetasolla,mutta ei sitten tositoimissa.
se voi olla sellaista eroottista jutustelua,ilman että koskaan menee sen pidemmälle.
Chateissa sen varsinkin huomeaa,nickit sir,sir rohkea ja heti naiset luulevat olevan kyseessä kidutuskammion herra,heh.
Kauniit kuvat ,jopa piirrokset,sidotuista ranteista myös saa pimperot kuumiksi.
Naiset ovat niin herkkiä,heh.
 
patexx
Alkuperäinen kirjoittaja ajatuskin:
Jotkut naiset lämpenevät piiskajutuista puhetasolla,mutta ei sitten tositoimissa.
se voi olla sellaista eroottista jutustelua,ilman että koskaan menee sen pidemmälle.
Chateissa sen varsinkin huomeaa,nickit sir,sir rohkea ja heti naiset luulevat olevan kyseessä kidutuskammion herra,heh.
Kauniit kuvat ,jopa piirrokset,sidotuista ranteista myös saa pimperot kuumiksi.
Naiset ovat niin herkkiä,heh.
jeps. oman naiseni kohdalla toi menee noin, ei tykkää piiskaleikeistä, mutta haluaa että mies on mies, ja että mies ottaa naisensa kunnolla.

 
koksanen@luukku.com
Alkuperäinen kirjoittaja Liian kiltin miehen tyttis 29:
Aijai, ollapa tuollainen herra talossa! Oma poikaystäväni on vähän liian kiltti, enkä ole suoraan kehdannut sanoa, että kaipaisin joskus ehkä vähän kuria. Vihjaillut olen mutta aika huonolla menestyksellä. Joskus saan sentään läimäytyksen takamukselle ja pari kertaa hän on sanonut leikillään, että käyttäydyn ihan kuin kerjäsisin piiskaa. Niinhän itseasiassa teenkin ja aika useinkin, mutta en saa sitä sanottua. Pelkkä ajatuskin siitä, että hän joskus oikeasti piiskaisi minut saa minut aivan kuumaksi. En sitten tiedä, miten tositilanteessa kävisi. Pelkäisin kai, mutta silti ajatus on ihana. Neuvokaa, miten edetä!
 
koksanen@luukku.com
Alkuperäinen kirjoittaja Liian kiltin miehen tyttis 29:
Aijai, ollapa tuollainen herra talossa! Oma poikaystäväni on vähän liian kiltti, enkä ole suoraan kehdannut sanoa, että kaipaisin joskus ehkä vähän kuria. Vihjaillut olen mutta aika huonolla menestyksellä. Joskus saan sentään läimäytyksen takamukselle ja pari kertaa hän on sanonut leikillään, että käyttäydyn ihan kuin kerjäsisin piiskaa. Niinhän itseasiassa teenkin ja aika useinkin, mutta en saa sitä sanottua. Pelkkä ajatuskin siitä, että hän joskus oikeasti piiskaisi minut saa minut aivan kuumaksi. En sitten tiedä, miten tositilanteessa kävisi. Pelkäisin kai, mutta silti ajatus on ihana. Neuvokaa, miten edetä!
 
miekkonen
Meillä on vaimon kanssa nämä piiskausjutut aina kuuluneet parisuhteeseemme, molemmat tykkäämme niistä, ja minä olen aina kiihottunut naisen piiskauksesta, jo ennen vaimooni tutustumista. Mikä sen kiihottavampaa kuin näyttää naiselle enemmän tai vahemmän tosimielessä, kuka on mies talossa ja sanoo viimeisen sanan. Paljaan, pyöreän naisenpyllyn läimäyttely on hemmetin seksikästä, ja jo pelkkä se näky, kun nainen on pylly pystyssä piiskattavaksi valmiina, saa veren pakenemaan alakertaan. Yhteisymmärryksessä tämä tietysti täytyy toteuttaa. Onneksi ole löytänyt vaimossani naisen, joka myös nauttii tämäntyyppisestä roolileikittelystä. Suosittelen kiinnostuneille kokeilemista rohkeasti, sillä on todella antoisaa ja opettaa syvällisesti uusia puolia niin naisista kuin meistä miehistäkin.
 
Anni 50 v
Alkuperäinen kirjoittaja Liian kiltin miehen tyttis 29:
Aijai, ollapa tuollainen herra talossa! Oma poikaystäväni on vähän liian kiltti, enkä ole suoraan kehdannut sanoa, että kaipaisin joskus ehkä vähän kuria. Vihjaillut olen mutta aika huonolla menestyksellä. Joskus saan sentään läimäytyksen takamukselle ja pari kertaa hän on sanonut leikillään, että käyttäydyn ihan kuin kerjäsisin piiskaa. Niinhän itseasiassa teenkin ja aika useinkin, mutta en saa sitä sanottua. Pelkkä ajatuskin siitä, että hän joskus oikeasti piiskaisi minut saa minut aivan kuumaksi. En sitten tiedä, miten tositilanteessa kävisi. Pelkäisin kai, mutta silti ajatus on ihana. Neuvokaa, miten edetä!
Minulla oli aikoinaan aivan samanlainen tilanne. En kerta kaikkiaan kehdannut sanoa miehelleni toivovani häneltä piiskaa kurinpalautukseksi. Sitten keksin - lähetin hänelle kirjeen jossa ilmoitin asiasta. Ja sattumalta olin sillä viikolla ilta vuorossa ja eräänä iltana palatessani töistä sain selkääni . Sen jälkeen saan piiskaa pari kertaa kuussa, jos syystä niin melkoisen kovaakin. Tuo piiska on syventänyt suhdettamme entisestään ja enkä vaihtaisi miestäni siihen pehmoäijään ennen sitä kirjettä
 
vanhempi tieteenharjoittaja
Kaikki 20-30 ikäiset jotka ovat kirjoittaneet ketjuun. Tätä voi olla vaikea ymmärtää, mutta kaikki kirjoittaneet sanovat piiskauksen syventäneen SUHDETTA, joten yhden illan pikapanot ette voi edes ymmmärtää mitä SUHDE tarkoittaa.itselläni se on 30 vuotta. Eero ei muuta kuin housut pois ja hommiin. Miksi se kiihottaa seksuaalisesti? Muistan lukeneeni vuosia sitten, että agressiivisuuden ja seksuaalisen nautinnon hormoonit ovat rakenteeltaan hyvin samanlaisia... Biokemistit kommentoikoon. Parisuhteessa on hieno opiskella puolet tätä(kin) seksuaalisuden aluetta, ei oppi ojaan kaada vaikka pyllyssä olisi raitoja.
 
Että kaikkea kanssa
Kyllä sitä kaikennäköisiä hörhöjä on olemassa meissä ihmisissäkin.Hohhoijaa! Onkohan lapsena jäänyt piiskat saamatta, kun täytyy aikuisena tuostakin hommasta "nauttia"?
 
Beatriz
Alkuperäinen kirjoittaja vanhempi tieteenharjoittaja:
Kaikki 20-30 ikäiset jotka ovat kirjoittaneet ketjuun. Tätä voi olla vaikea ymmärtää, mutta kaikki kirjoittaneet sanovat piiskauksen syventäneen SUHDETTA, joten yhden illan pikapanot ette voi edes ymmmärtää mitä SUHDE tarkoittaa.itselläni se on 30 vuotta.
Onko tämä nyt vähän meidän nuorempien aliarvioimista? Itse olen 25-vuotias, avioliitossa, mieheni kurittaa minua jos katsoo sen tarpeelliseksi. Minun tehtäväni on totella. Kyllä, se syventää suhdetta. Se tekee suhteesta intensiivisen, jännittävän ja kiinnostavan. En suostuisi elämään "kevytsuhteessa".


 

Yhteistyössä