Piiskaus parisuhteessa

  • Viestiketjun aloittaja Tuhma poika
  • Ensimmäinen viesti
vanhempi tieteenharjoittaja
Ehkä valitsin sanani väärin puhumalla nuorista, paino piti olla sanoilla SUHDE. Kuten huomanne tolemme itsekin aloittaneet paljon ennen 20:tä. Toisin täytyy myöntää, että sinunkin kuvaamasi selkeä kotikuri on kypsynyt myöhemmin,kuten olen kirjoittanut.

Onnea valitsemallanne tiellä, erilaisuus voi todella olla arvo niille, joille se sopii. Nämä taivastelijat eikö ole lapsena saatu... jne kannattaa jättää omaan arvoonsa ja siihen suunnattomaan ylemmyydentunteeseen, jota toisten arvostelu aiheuttaa. Kun vain oppisivat joskus elämään omaa elämäänsä, ei toisten...
 
nuorimiesXX
tuli tehtyä pieni moka, jotain sellaista mistä sovittiin tyttökaverin kanssa, että ei. Noh, tänään ilmoitti menevänsä ostamaan piiskan, vähä jännittää toteuttaako uhkauksensa.
 
Anni 51v
Alkuperäinen kirjoittaja Eero 51 v:
Ihan uteliaisuudesta kysyn, minkälaisista syistä saat selkääsi? Entä kuuluuko seksi kuvioon piiskauksen yhteydessä? Kerro vähän lisää. ok?
Selkäsaunaan johtavia syitä on todella useita, yleisimmin joko kiukuttelu tai motkotus. Piiskaa on tullut saaduksi myös sakkoihin johtavista liikennerikkomuksista (parkkisakot), liiallisesta alkoholin nauttimisesta ja sovittujen asioiden unohtamisesta ym ym.
Vain ollessaan todella vihainen mieheni ei harrasta seksiä heti selkäsaunan jälkeen vaan vasta illalla vuoteessa. Ja mieheni on todella vihainen tosi harvoin (onneksi).
 
katriina 27v.
Tuolla parisuhdepuolella on kirjoiteltu alistuvista vaimoista ja mielenkiinnolla luen, koska itse elän sellaisessa suhteessa. Olen miettinyt, kuinka moni heistä saa piiskaa oikuttelusta ja tottelemattomuudesta, koska meillä se ehdottomasti kuuluu asiaan. Syyt saada piiskaa ovat hyvin samankaltaisia kuin Anni 51v:llä. Mainitsisin vielä sovitut tekemättömät työt. Meillä kun sovitaan minun koti- yms. työt kerran viikossa ja sitten vielä tarkistellaan niitä viikon mittaa.

Meillä myös on niin, että jos mies on todella vihainen, hän tehostaa rangaistustaan jättämällä seksin väliin. Tietää jättävänsä minut kiemurtelemaan asian kanssa ja tehostaa katumusta. Saattaa jopa käskeä minut ottamaan suihin. Saa näin itse tyydytyksen, muttei anna mulle. Tämä on rangaistuksista pahin. (ja tiedän, että saan nyt kaikki sovinnaiset niskaani) mutta olen äärimmäisen onnellinen suhteessani ja jälkeenpäin ajatellen ansainnut jokaisen rangaistuksen sellaisena kuin on annettu.

Siis suihinottaminen sinällään ei ole rangaistus vaan teen sen mielelläni (epäselvyyden oikomiseksi)
 
Sinähän olet kuin mieheni
Alkuperäinen kirjoittaja Anni 51v:
Selkäsaunaan johtavia syitä on todella useita, yleisimmin joko kiukuttelu tai motkotus. Piiskaa on tullut saaduksi myös sakkoihin johtavista liikennerikkomuksista (parkkisakot), liiallisesta alkoholin nauttimisesta ja sovittujen asioiden unohtamisesta ym ym.
Mieheni kiukuttelee välillä kuin pahaiset kakarat ja motkottaa, saa välillä sakkoja (erityisesti ylinopeus- ja parkkisakkoja), nauttii liikaa alkoholia ja unohtaa/jättää muuten vain tekemättä sovitut työt, esimerkiksi nurmikon hän lupasi leikata viikko sitten perjantaina ja kun viime perjantaina kysäisin asiasta, lupasi hän hoitaa sen varmasti viimeistään sunnuntaina. Eipä hoitanut. Täytyykin ehdottaa hänelle, että taidanpa antaa tästä lähtien piiskaa moisesta käytöksestä.
 
Pipsapisama
Mieheni piiskaa minua usein aiheesta, kuten nalkutus tai jos vaikka ruoka ei ole täydellistä tai en ole pitänyt ulkonäöstäni huolta mieheni silmäniloksi.

Viimeksi eilen olin myöhässä illallisen kanssa puoli tuntia, VAIKKA miehen tärkeät asiakkaat tulivat meille illalliselle. Tosi hienosti hän sai itsensä pidettyä kohteliaana vieraiden edessä, mutta illalla sain opetuksen kuinka halveksuvasti olin käyttäytynyt vieraita kohtaan aterian myöhästymisen johdosta.

Ansaitusti mies repi pyllyni paljaaksi ja antoi nahkavyönsä laulaa kunnes itkin anellen antamaan anteeksi. Olin todella kiitollinen kun viimein sain anteeksi kauhean virheeni . Kiitokseksi sain imeä hänen kallisarvoista siitintään ja sain saatettua hänelle tyydytyksen rytmikkäällä imutuksella. Palkinnoksi kaikesta sain juoda kaiken kallisarvoisen nektarinsa. Mieheni on minulle todella rakas ja mielettömän armollinen.
 
M37..
Alkuperäinen kirjoittaja Pipsapisama:
Mieheni piiskaa minua usein aiheesta, kuten nalkutus tai jos vaikka ruoka ei ole täydellistä tai en ole pitänyt ulkonäöstäni huolta mieheni silmäniloksi.

Viimeksi eilen olin myöhässä illallisen kanssa puoli tuntia, VAIKKA miehen tärkeät asiakkaat tulivat meille illalliselle. Tosi hienosti hän sai itsensä pidettyä kohteliaana vieraiden edessä, mutta illalla sain opetuksen kuinka halveksuvasti olin käyttäytynyt vieraita kohtaan aterian myöhästymisen johdosta.

Ansaitusti mies repi pyllyni paljaaksi ja antoi nahkavyönsä laulaa kunnes itkin anellen antamaan anteeksi. Olin todella kiitollinen kun viimein sain anteeksi kauhean virheeni . Kiitokseksi sain imeä hänen kallisarvoista siitintään ja sain saatettua hänelle tyydytyksen rytmikkäällä imutuksella. Palkinnoksi kaikesta sain juoda kaiken kallisarvoisen nektarinsa. Mieheni on minulle todella rakas ja mielettömän armollinen.
Muista että käyttäydyt paremmin jatkossa. Vaikka en tuota "armollinen" osiota ymmärrä?
 
ihan oikeestikko
Siis ei ole totta, että joku nainen vielä nykyään saa ihan oikeesti selkäänsä ja vielä väittää rakastavansa miestään! Siis seksileikit on asia erikseen, mutta tekemättömistä toöistä ym. Se on väkivaltaa!
 
Kaikista en tiedä, mutta...
...tuo, joka kertoo saavansa aiheesta piiskaa silloin, kun ruoka ei ole täydellistä (kuka tämänkin määrittelee??) tai että jos hänen ulkonäkönsä ei miellytä miestä, täytyy olla vitsi, joskin huono sellainen. Väkivalta parisuhteessa ei mielestäni ole mikään huumoripitoinen asia. Seksileikit ovat sitten aivan asia erikseen.
 
oikuttelevainen tyttö 23
meilläkin vitsa ja remmi olleet ahkerassa käytössä nyt kohta puolivuotta. Just noista samoista syistä piiskataan kuin täällä on muutkin kertoneet, esim. tekemättömät hommat, huono käytös tai jos tuhlaan rahaa.

Molemmat tykkää siitä että mies on meillä pomo.
 
Riku56
Meillä kumpikaan ei ole alistetussa asemassa vaan meillä piiskaus, josta käytämme sanaa kuritus, liittyy vain ja ainosataan seksiin. Homma toimii niin että ensin naimme tavalliseen tapaan ja sen jälkeen tyttöystävä pyytää jotakin tehokasta, esim. ratsastaa kovalla vauhdilla. Myös minä haluan sitä todella paljon, mutta roololeikkiimme kuuluu, että kieltäydyn. Sitten tyttöystävä, kevyestä vastustelustani huolimatta, sitoo minut kuritusasentoon ja piiskaa minua hitaaseen tahtiin mutta tehokkaasti kunnes minun on pakko antaa periksi. Sen jälkeen hän päästää minut irti ja rakastelemme todella kiimaisina. Onko muilla kokemuksia tällaisesta?
 
bad girl
Mä taas haluaisin sellaisen vanhanaikaisen miehen joka uskaltaa ottaa ohjat käsiinsä kun menee touhu ihan mahdottomaksi. vähän niin kuin John Wayne vanhoissa länkkäreissä. Oikutteleva nainen polvien päälle ja kunnon läimäytyksen pepulle. Aina välillä olen aika tuhma ja ilkeä... ainakin kerran kuussa. Olis kiva kun joku vähän ojentaisi...
 
Herr des Hauses
Mukava lukea muiden kokemuksista. Itse olen 24-vuotias mies ja avovaimoni saman ikäinen. Löysimme tämän ”elämäntyylin” oikeastaan sattumalta, kun kokeilimme jonkun lehden ohjeen mukaan antaa piiskaa toisillemme. Itse en siitä juurikaan nauttinut, mutta avovaimolleni se toi turvallisuuden tunnetta ja nautintoa. Itsekin huomasin pitäväni siitä, että saan olla ”herra talossa” ja antaa naiselle sitä, mitä tämä haluaa ja tarvitsee.

Olemme jatkaneet tätä nyt n. kolme vuotta. Välillä on ollut taukoja, sillä jostain syystä alan välillä potemaan huonoa omatuntoa siitä, mitä teen. Kuitenkin aina tulee eteen tilanne, jossa molemmat tajuamme, että tämä on välttämätöntä. Naista täytyy välillä ojentaa. Haluaisinkin päästä eroon tuosta huonosta omatunnosta, joka välillä kalvaa mieltäni. Tiedän kuitenkin, että molemmat haluamme tätä ja se tekee elämästämme helpompaa. Miksi siis turhaan miettiä, tekeekö väärin, kun se kerran tuntuu oikealta…
 
spank spank
Naiseni tulee saamaan seuraavan kerrran tavatessamme piiskaa, koska on vihjaillut asiasta jo pitempään. Voisiko palstaa lukevat naiset kertoa olisiko parempi aloittaa piiskaukset kämmenellä vai vyöllä? Kyse on siis melko tuoreen suhteen ensimmäisestä piiskauksesta.
 
tervehdys
Olipa mielenkiintoisia kirjoituksia!

Paluuta lapsuuteen! Mutta haluaako kukaan valottaa sitä, mistä johtuu mieltymyksen tulo ihan konkretian tasolle?

Minulla tulee mieleen lapsuuden kokemukset. Enkä tosiaankaan tarkoita, että asiassa olisi mitään väärin, varsinkaan, kun kumpikin tuntuu siitä nauttivan. :)

Onko teillä ollut lapsuudessa väkivaltaa, piiskausta ja henkistä alistamista?
 
spanked wife
Alkuperäinen kirjoittaja spank spank:
Naiseni tulee saamaan seuraavan kerrran tavatessamme piiskaa, koska on vihjaillut asiasta jo pitempään. Voisiko palstaa lukevat naiset kertoa olisiko parempi aloittaa piiskaukset kämmenellä vai vyöllä? Kyse on siis melko tuoreen suhteen ensimmäisestä piiskauksesta.
Aloitappa kämmenellä. Varovasti mutta napakasti. Nainen polviesi päällä. Ota ohjat käsiisi ja ole päättäväinen 'kurttaessasi'. Kutkuttavaa olisi jos ensin housujen/hameen päälle läimäyttelisit lämmitelyksi. Sitten pyydät riisumaan housut/nostamaan hameen, ellei naisesi tottele teet sen itse tai uhkaat antaa kovemman kurituksen. Sen jälkeen kun pakarat paljaana, annat napakat läpsytykset pakaroille. Varo ettet satuta selkää!!! Jos siltä tuntuu, voit ottaa myös vyön käyttöön mutta senkin kanssa oltava varovainen. Kaikista kutkuttavinta minun mielestäni on kun mies on antamassa piiskaa ja kehottaa riisumaan pakarat paljaaksi ja samalla irrottelee vyötä lenkeistä... saa veren hyytymään kun tietää mitä odottaa.

Liian raju piiskaaminen on vaarallista ja sitä kannattaa välttää. Sopivasti pakarat punaisiksi niin naisesi varmasti on onnellinen.

Onnea 'matkaan'!

 
spanked wife
Alkuperäinen kirjoittaja tervehdys:
Onko teillä ollut lapsuudessa väkivaltaa, piiskausta ja henkistä alistamista?
Sanon vielä tähän sanottavani. Vastaus on "ei ollut". Ei lainkaan väkivaltaa piiskausta eikä alistamista. Vanhempieni suhde oli tasapainoinen ja hyvä ja meitä lapsia kohdeltiin hyvin.

Itse olen aina ollut tällainen. Heräsin eroottisesti hyvin nuorena ja aina olen fantasioinut miehestä joka ottaa ohjat käsiinsä ja antaa vanhanaikaisen piiskauksen silloin tällöin. Ja tällaista kumppania olen aina etsinyt, tehnyt myös vääriä valintoja kun en ole ymmärtänyt mistä on kyse. En ole S/M tyyppiä muuten eikä ne leikit ole minua varten. Kaikista miellyttävintä on tavallinen parisuhde jossa joskus joutuu miehen kurinpidon kohteeksi. Mutta kohtuudella! Aina. En voisi sietää sellaista miestä(eräs exä oli) jos hän olisi alistava dominoiva macho. Kaiken pitää olla balanssissa ja suhteen luottamuksellinen ja turvallinen.

Näissä piiskajutuissa on valtaosa leikkiä, mutta piiskatun takapuolen kipu toki on todellisuutta.



 
tervehdys
Alkuperäinen kirjoittaja spanked wife:
Alkuperäinen kirjoittaja tervehdys:
Onko teillä ollut lapsuudessa väkivaltaa, piiskausta ja henkistä alistamista?
Sanon vielä tähän sanottavani. Vastaus on "ei ollut". Ei lainkaan väkivaltaa piiskausta eikä alistamista. Vanhempieni suhde oli tasapainoinen ja hyvä ja meitä lapsia kohdeltiin hyvin.

Itse olen aina ollut tällainen. Heräsin eroottisesti hyvin nuorena ja aina olen fantasioinut miehestä joka ottaa ohjat käsiinsä ja antaa vanhanaikaisen piiskauksen silloin tällöin. Ja tällaista kumppania olen aina etsinyt, tehnyt myös vääriä valintoja kun en ole ymmärtänyt mistä on kyse. En ole S/M tyyppiä muuten eikä ne leikit ole minua varten. Kaikista miellyttävintä on tavallinen parisuhde jossa joskus joutuu miehen kurinpidon kohteeksi. Mutta kohtuudella! Aina. En voisi sietää sellaista miestä(eräs exä oli) jos hän olisi alistava dominoiva macho. Kaiken pitää olla balanssissa ja suhteen luottamuksellinen ja turvallinen.

Näissä piiskajutuissa on valtaosa leikkiä, mutta piiskatun takapuolen kipu toki on todellisuutta.
Kiitos vastauksestasi omalta kohdaltasi lämpimästi.

Olen vain aina miettinyt mistä yllyke on peräisin.

Kieltämättä juuri tuo kirjoittamasi kohta,: Kaikista kutkuttavinta minun mielestäni on kun mies on antamassa piiskaa ja kehottaa riisumaan pakarat paljaaksi ja samalla irrottelee vyötä lenkeistä... saa veren hyytymään kun tietää mitä odottaa.

avasi hiukan asiaa. Tulee mieleen hallitussa ja turvallisessa tunnelmassa tapahtuva pelon kohtaaminen ja sen seksiin liittäminen. Autolla kovaa kaahailu voi tuottaa eri tilanteeseen toki yhdistettynä saman hurmionko? Tai laskuvarjolla hyppääminen? Benzii?

 
piiskaa
tykkään kun piiskataan ja annetaan sukuelimiin ja muualle alapäähän samaan aikaan sähköimpulseja mikä nautinto meinaa välillä lähteä kouristellessa nautinnosta taju
 

Yhteistyössä