Piiskaus parisuhteessa

  • Viestiketjun aloittaja Tuhma poika
  • Ensimmäinen viesti
janina_s
Jaa-a, pikkupiru, kaipa kunnon piiskaus muuttaisi sinunkin mielesi. Pääpointti on se, että toiseen täytyy pystyä luottamaan se 110%. Kun mies on tarpeeksi vahva fyysisesti ja henkisesti, että tietää saavansa joka tapauksessa kunnon käsittelyn, muttei kuitenkaan sellaista kylmää parisuhdeväkivaltaa jonkun juopon taholta, siitä kostuu niin, että kiima vaan yltyy.
 
mies 47
Provohan tää sun juttus varmaan oli, mua olkoon. Oletetaan, että olit tosissas, eli siinä tapauksessa vetäisin tosiaankin sulta housut kinttuun, pitäisin kiikkni, ENKÄ kuuntelis sun vikinää, kertoisin, että oot mun pieni, tuhma ja tyhmä tyttö, joka saa piiskaa NYT. Sitten lukitsisin sun kintut sopivaan kulmaan ja antaisin alkulämmittelyksi parikymmentä läimäystä pitkin sun pyöreitä pakaroita, ja kun alkaisit tajuta tilanteen kulun, irrottaisin vyöni lenkeistä ja antaisin sulle oikein kunnolla selkään. Et muuten istuis seuraavana päivänä... Ja kun allkaisit tajuta, kuka loppujen lopuksi päättää, saisit hiukan melaa mekkoon -ja olisit mun kiltti narttuni hamaan seuraavaan kertaan saakka -usko pois...
 
meilläkin tätä
Täytyy sanoa, että meillä avasi aivan uusia näkökulmia suhteessa, kun viimein uskalsin muutama kuukausi sitten sanoa miehelleni, että haluaisin tämmöistä piiskakuria. Kävi ilmi, että myös hän nautti siitä, kun sai alkaa toteuttaa itseään perinteisenä perheen päänä. Ja seksi on aivan älyttömän ihanaa ollut siitä asti. Nytkin on niin puhkinaitu olo, että en tahdo saada jalkoja yhteen. Ja istuminen on aika vaivalloista, eilen tuli sanailtua sen verran, että hiukan on vyön jälkiä pyllynposkilla ;).
 
mies 47
Sehän on sillä lailla, että sinä tottelisit, ainakin ensimmäisen käsittelyn jälkeen. Veikkaanpa, että toisella kertaa hakisit vielä kiltisti piiskarisun pihalta ja toisit nöyrästi minulle. Sen jälkeen ottaisit kiltisti housut alas ja tulisit paljas pylly pystyssä syliini aivan vikuroimatta. Siinä se on naisen paikka, jos ei käytös pysy asiallisena. -Ehkä silloin ensimmäisellä kerralla joutuisin ottamaan sinut kiinni, niin nopea et ole, etteikö onnistuisi. Ja jos ei sana tehoaisi, saisit sellaisen käsittelyn, ettet viikkoon istuisi, sillä minua ei pikkunartut juoksuta ilman seurauksia, usko pois. Niskavilloista nakkaisin sängylle ja ottaisin persees paljaaksi ja eikun remmi laulamaan. Ja remmityksen päälle saisit hakea sen koivuniemeläisen pihalta pylly paljaana, ja ihan taatusti taluttaisin sut sinne, jos et tottelis. Eiköhän siinä pikkupirukin ajan kanssa asettuisi ;).
 
Mies naiselleni
Kyllä näissä leikeissä on molemmin puolin oltava sovittuna se, mitä aiotaan tehdä, vaikka kesken kurituksen tai "kaapin paikan näyttämisen" oltaisiin kuinka tosissaan. Alistuvalla osapuolella on aina oltava joku turvasana tai muu merkki, jolla hän pääsee tilanteesta pois silloin kun kyse ei ole enää edes masokistisesta nautinnosta, vaan kaikki alkaakin olla ahdistavaa ja tuntua liikaa varsinaiselta väkivallalta.

Missä nämä rajat sitten ovat, on jokaisen oma asia. Jotkut alistuvat ovat valmiita ja saavat parhaan nautinnon hyvin rajustakin alistamisesta tai piiskaamisesta. Toisella nautinto päättyy siinä vaiheessa kun siirryytään kämmenestä piiskaan tai vyöhön. Tärkeintä on, että molemmat saavat olla sellaisessa suhteessa jota haluavat.

Joidenkin mielestä tällainen asiasta etukäteen sopiminen täysin pilaa koko idean ja tunteen kurittamisesta tai puolison hallinnasta, eli juuri siitä mitä tällä piti hakea. Tuo on varmasti osittain totta. Ymmärrän näitä ihmisiä hyvin, vaikka minun ja vaimoni suhteen tunnelmaa ei pilaa lainkaan se, että etukäteen saatamme suunnitella esimerkiksi viikonloppua mökillä, jolloin hänen asemansa tulee olemaan täysin orjattaren asema rangaistuksineen ja minun palvelemiseen. Kyse on meillä lomasta arjen rutiineista. Kuitenkin meillä on jo vuosia sitten sovittu säännöt, joilla hän voi halutessaan lopettaa tilanteen. Noita meidän ei tarvitse käyttää, koska tunnen hänet jo niin hyvin, että niin pahoja ylilyöntejä ei enää tule. Suhteen alussa jolloin vasta haimme tällaisen nautinnon rajoja näillä keinoilla tilanteen katkaisemiseen oli käyttöä.

Siltä, jota kuritetaan, edellytetään täydellistä luottamusta kumppaniinsa ja tilanteen rajuudesta huolimatta siihen, että viimekädessä tilanne ei voi luisua käsistä. Toisaalta kurittajan vastuuta ei vähennä alistuvan osapuolen mahdollisuus turvasanaan. Hyvin rakennetussa tilanteessa alistuva osapuoli nimittäin saattaa päästä nautinnolliseen olotilaan, jossa hän on valmis alistumaan lähes mihin tahansa mitä hänen Herransa haluaa, eikä enää käyttäisi turvasanaa. Silloin on alistajan tajuttava järkevät rajat, vaikka toinen olisikin täysin valmis ja halukas saamaan yhä vain rajumpaa piiskausta tai muuta alistusta. Olen käsittänyt, että tuollainen tila (engl. subspace tai slavespace) on alistettavalle ihmiselle erittäin nautinnollinen ja voimia antava, johon siis mielellään naisensa (minun tapauksessani) johdattaa. Miehelle tuolloin on hallinnan tunne naisestaan hyvin täydellinen ja erittäin innostava. Silloin tuntee myös voimakasta vastuuta orjattarestaan. On tiedettävä tarkkaan miten paljon häntä esimerkiksi piiskaa, jotta jäljet eivät ole sen pahempia tai pitkäaikaisempia, kuin on tarkoitus. Vasta kokemus tuo ajan kanssa tämän taidon.

Pahin tilanne on se, jos asiasta ei ole lainkaan etukäteen keskusteltu. Silloin alistava osapuoli saatta tulkita täysin väärin toisen reaktiot, luulleen hänen haluavan kuritusta. Näissä väärinymmärryksissä saatetaan helposti ajautua selkeän väkivallan puolelle. Kyse on silloin rikoksesta, jota on turha puolustella, sillä, että luuli naisen haluavan sitä. Näitä juttuja lukiessa saattaa kokemattomammalle tulla käsitys, että kaikki naiset lopulta nauttivat kovakouraisesta kohtelusta ja heidän alistamisestaan. Näin ei missään tapauksessa ole! Naisia samoinkuin miehiä kiihottaa erilaiset asiat, joku haluaa alistaa toinen alistua, kolmatta inhottaa molemmat tavat. Osa ihmisistä pitää lähes kaikista mahdollisista tavoista nauttia seksuaalisuudesta, toisella taas on hyvin tarkkaan rajattu mieltymyskirjo ja muut tavat kauhistuttavat ja inhottavat. Se, että ihmiset ovat erilaisia, ei tee kenenkään tavasta nauttia huonompaa, tai vähemmän nautintoa tuottavaa. Pääasia on, että teette mitä teette, mutta tehkää se niin, että molemmat sitä todella haluaa.


 
nikitas
Alkuperäinen kirjoittaja mies 47:
Sehän on sillä lailla, että sinä tottelisit, ainakin ensimmäisen käsittelyn jälkeen. Veikkaanpa, että toisella kertaa hakisit vielä kiltisti piiskarisun pihalta ja toisit nöyrästi minulle. Sen jälkeen ottaisit kiltisti housut alas ja tulisit paljas pylly pystyssä syliini aivan vikuroimatta. Siinä se on naisen paikka, jos ei käytös pysy asiallisena. -Ehkä silloin ensimmäisellä kerralla joutuisin ottamaan sinut kiinni, niin nopea et ole, etteikö onnistuisi. Ja jos ei sana tehoaisi, saisit sellaisen käsittelyn, ettet viikkoon istuisi, sillä minua ei pikkunartut juoksuta ilman seurauksia, usko pois. Niskavilloista nakkaisin sängylle ja ottaisin persees paljaaksi ja eikun remmi laulamaan. Ja remmityksen päälle saisit hakea sen koivuniemeläisen pihalta pylly paljaana, ja ihan taatusti taluttaisin sut sinne, jos et tottelis. Eiköhän siinä pikkupirukin ajan kanssa asettuisi ;).

Fantasiana ja ajatusleikkinä nämä juttusi ok. Mutta jos minulle todellisuudessa ukko tekisi moisen niin ero tulisi heti. Leikki leikkinä. Jopa rajuna sellaisena, jos asiasta ollaan samaa mieltä. Mutta ihan oikeasti tämä on todella raakaa väkivaltaa. Vai mitä?
 
venla__
Säälin kyllä naispoloja, jotka näihin suostuvat. Mutta niinhän se taitaa olla, että täällä parisuhdeväkivaltakin katsotaan vain leikiksi. Eikös jotain 50% naisista kuitenkin koe parisuhdeväkivaltaa. En näiden juttujen jälkeen ihmettele. Paljon lievemmästäkin häkki heiluisi ja on todella vaikea uskoa, että joku pitäisi. Itse harrastan ihan normiseksiä peiton alla ja mies on ihanan kokoinen (=varustukseltaankin sopivan pieni, ettei satuta). Onnea vaan teille "alistetuille".
 
pikkupiru.
Vahvemmalleni mahtaisin.(vaikka sitä on todella vaikeaa myöntää) Mutta todellisuudesa moinen suhde loppuisi lyhyeen ja raastuvassa tavattaisiin.

Fantasiana voi toimiakkin. Ja jopa leikkinäkin tiettyyn pisteeseen kunhan säännöistä sovitaan. Mies vaimolleen puhuu asiaa. leikin ja toden raja vain on veteenpirretty raja. Toivonkin, ettei yksikään nainen uskottele asian olevan leikkiä enää silloin, kun se ei sitä ole.



 
Mies naiselleni
Muutama asia selväksi:

1. Minusta ei kenenkään, ei naisen eikä miehen, pidä suostua mihinkään tällaiseen leikkiin, ellei itse tätä alistamista tai piiskaamista todella halua. Siihen ei tule missään tapauksessa suostua vain toista miellyttääkseen.

2. Perheväkivaltaa ei tule milloinkaan katsoa tai kuvitella joksikin leikiksi. Kyse ei ole leikistä, vaikka toinen osapuoli sitä sellaiseksi kuvittelisikin. Jos pakotan toisen ihmisen vastoin hänen tahtoaan johonkin, on kyse aivan ehdottomasti ja aina väkivallasta eikä mistään leikistä.

3. Molempien osapuolien haluama ja heille molemmille tyydytystä tuottava nautinnollinen kuritus- tai piiskausleikki on aivan jotain muuta kuin väkivaltaa. Kyse on molemminpuolisesta luottamuksesta ja nautinnosta rakkaudessa.

4. Tällaisia seksiin liittyviä haluja alistua tai alistaa on eri yksilöillä erilaisia määriä. Kummallakin sukupuolella on näitä haluja molempiin suuntiin. Kaikilla ei ole lainkaan, mutta ei se tarkoita että heidän seksinsä olisi jotenkin vaisumpaa. Uskon, että jokainen joka pääsee tyydyttämään omia halujaan turvallisesti kokee yhtä suuren nautinnon.

5. Perheväkivaltaan tämä liittyy silloin, jos ihminen ei pääse toteuttamaan halujaan eikä niitä edes uskalla itselleen myöntää, vaan ajautuu halveksittavaksi vaimonhakkaajaksi tai kerta kerran jälkeen ajautuu suhteisiin väkivaltaisen miehen kanssa. Tuollaisen suhteen väkivalta ei aiheuta kuin pelkkää pahaa mieltä ja surua. Surullisimmillaan saattaa suhteen molemmat osapuolet kaivata tervettä ja tietoista seksiin liittyvää piiskaamista. Tällaisen molempia osapuolia tyydyttävän ja onnellisen suhteen sijasta he ajautuvat kammottavaan ja jatkuvasti pahenevaan väkivaltaiseen perhehelvettiin.

 
mies 47
No hyvänen aika sentään... TOTTAKAI kysymys on aina konsensuaalisesta leikistä pohjimmiltaan, kai senn jokainen tajuaa, joka näillä fantasioilla yleensä leikkii. Silti monet naiset haluavat siihen sen todellisen tunteen, että kyseessä silti on rangaistus. Ja miksei miehetkin? Suhteen vaan täytyy olla niin vakaa ja turvallisella pohjalla, että rajujakin leikkejä voidaan leikkiä ilman, että toista vastoin tahtoaan alistetaan. Mutta ilmeisen herkästä asiasta on kysymys, kn tuntuu herättävän niin kovin voimakkaita tunteita. -Yheispelillä se sujuu, ei kiusta ketään.
 
wino
Seurustelin aikoinaan erään nuoren naisen kanssa, jolla ei ollut mitään rakastelua vastaan, mutta oli kuiva kuin beduiinin sandaali, eikä vaikuttanut ihmeemmin nauttivan siitä. Sitten kerran hän teki jotakin, en enää muista mitä, joka sai minut puolileikilläni ottamaan hänet polvilleni ja antamaan avokämmenellä muutaman napakan läimäyksen paljaalle takapuolelle. Sen seurauksena hän oli selvästi seksuaalisesti kiihottunut ja kostea. Välittömästi seuranneen rakastelun aikana hän ensimmäistä kertaa selvästi nautti siitä. Aikaa myöten kuvaan tulivat nahkaremmi ja koivuvitsa ja ennen kaikkea orgasmit. Asia tuli hänelle itselleenkin täytenä yllätyksenä. En edes yritä väittää, että tämä toimisi kaikkien samoista ongelmista kärsivien kohdalla, mutta olisiko niin, ettei frigidejä naisia olekaan, vaan kaikkia on käsiteltävä omalla tavallaan oikein, joitakin jopa näin.
 
CocoNainen
wino: seurustelit aikoinaan nuoren naisen kanssa.....eikö piiskaaminen saanutkaan pysymään parisuhdetta koossa? Vai saiko nainen tarpeekseen kurituksesta ja päätti häipyä?
Toiseksi: seksuaalisuus on korvien välissä!
 
Mies vaimolleni
Minulle on myös muodostunut kokemuksesta sama käsitys, että on naisia joilla onvaikeuksia ikäänkuin päästää itseään kiihottumaan ja nauttimaan rakastelusta. Tällaisille naisille toisinaan tällainen leikki, jossa nainen ikäänkuin joutuu antamaan vastuun omasta itsestään toiselle, on erittäin vapauttava tilanne, Heidän alitajuntansa ei enää estä heitä vapautuneesti nauttimasta omasta seksuaalisuudestaan.

Minulla on edellisen kirjoittajan kokemuksen kanssa samankaltainen muisto nuoruudestani. Nuori nainen, jonka kanssa seurustelin, oli ennen minua kokematon seksin suhteen. Hän tosin kiihottui, mutta orgasmia hän ei onnistunut millään saamaan. Aikaa kului ja tilanne alkoi olla hänestä jo hyvin epätoivoinen. Hän epäili olevansa täysin frigidi eikä voisi saada koskaan orgasmia. Jonkin ajan kuluttua lisäsimme seksiimme hieman läimäyttelyä hänen takamuksilleen ja koska tämä oli meistä molemmista erittäin kiihottavaa myös sitomista ja vyöllä piiskaamista. Kerran sitten rajumman piiskaamisen jälkeen rakastellessani häntä hänen ollessa sidottuna hän sai ensimmäisen orgasminsa yhdynnässä. Patojen murtuminen oli hänellä niiin raju, että hänen nautintonsa vain jatkui toisiaan seuraavina orgasmeina niin kauan kun vain kykenin äärettömän kiihottavassa tilanteessa jatkamaan. Tämän yhden kerran jälkeen hänellä ei enää ollut minkäänlaisia vaikeuksia saada yhdynnässä orgasmeja. Tämänkin jälkeen ne tosin olivat paljon rajumpia kunnon piiskaamisen jälkeen.

Itse hän myös koki minun hallintani ja piiskaamisessa itsensä toiselle antamisen jotenkin sellaisena tunteena, jossa hän vain saattoi antaa mennä tunteittensa ja kiihkonsa mukana ilman mitään pidäkkeitä tai epätoivoista yrittämistä.
 
2000-l. tyttö
"..nainen ikäänkuin joutuu antamaan vastuun omasta itsestään toiselle,...."
Tämä kuulostaa olevan peräisin viime vuosituhannelta. Ei nykyajan itsenäinen nainen anna vastuuta itsestään toiselle, vaan on itse vastuussa itse itsestään (kuten mieskin).
 
Mies vaimolleni
Tarkoitin sanoa, että piiskaamis- tai sitomisleikeissä sidottava tai piiskattava tavallaan antaa vastuun omasta itsestään partnerilleen. Avainsana on "leikissä". Tietenkin jokainen on vastuussa itse omista teoistaan. Ihminen joka antautuu sidottavaksi tai piiskattavaksi on itse tehnyt ratkaisunsa tähän leikkiin ryhtymisestään.

Tämä jokaisen henkilökohtainen vastuu ei tietenkään poista, myös todellista ihmisten vastuuta toisistaan. Sitojalla tai piiskaajalla on oltava 2000-luvusta huolimatta vastuuta siitä ihmisestä, joka antautuu hänen käsittelyynsä, vakka se on tapahtunutkin täysin yhteisestä sopimuksesta ja vapaaehtoisesti.

Tällä vuosituhannella on naisella oltava siinä kuin miehelläkin oikeus haluta sellaista seksiä, jota katsoo itsensä tarvitsevan. Tätä oikeutta häneltä ei tule ulkopuolisten riistää.
 
isäntä 34
15vuotta sit se alkoi vaimon kiukuttelu johti siihen että käskin hakea rivarin pihasta
koivuvitsan.Hän haki käskin pudottaa housut ja pyllistää polvillaan ..totteli.
Annoin 25 iskua ohuella vitsalla pakaroille itki ja volisi ja nautti..sitten rakasteltiin
HÄN EI SUOSTU MUA PIISKAAMAAN,,,mut on nyt saana muutaman kuukauden välein piiskaa kun on tuhma ollut ja sanoo kostuvan ajatuksesta,,en anna aiheettta vaan joutuu joskus olemaan tuhma tahallaan,,myös useita kertoja joutuu nurkkaan piiskauksen jälkeen jalat levälläään polvirukous asennossa..
mut tää on meidän juttu ,,vaimoni on arvostettu korkeassa asemassa oleva virka nainen,,eli ei alistettu pärjää yksinkin mut kun haluu näin ja mäkin tykkään niin kolmannelle korvapuusti
 
vanhapiru.
Siis joku nauttii kun saa selkäänsä? No siittä vaan jos alistettu puoli sitä OIKEASTI haluaa. Nykyään kun aisella on täysi mahdollisuus lähteä parisuhteesta jossa on väkivaltaa, niin kai se on oma valinta jos hyväksyy, että mies pieksää tekemättömistä töistä ym. Toki itseään voi huijata ja ola myöntämättä, että elää vääristyneessä parisuhteessa, jossa vain naisen virheet johtaa selkäsaunaan.
Älkääkä nyt selittäkö, että voihan nainenkin antaa selkään miehelleen mies kun on AINA naista vahvempi joten jutut jossa nainen pieksää miestä ovat lähinnä naurettavia.

En myöskään ymmärrä naisia jotka kerjäävät selkäänsä tyhjästä riitelemällä, nalkuttamalla ja vaikka näkevät, että toinen on ratkeamis pisteessä silti jatkavat silloin voi hieman syyttää jo itseäänkin, jos mies vahvempana antaa selkään. En vain ymmärrä miksi olla parisuhteessa jos asiat pitää käsitellä noilla keinoin. Riita puhdistaa ilmaa ja kuuluu parisuhteeseen, mutta toisen tahallinen vahingoittaminen oli se sitten henkistä tai fyysistä on väärin. Se tuleeko lyönti remmillä vai nyrkillä ( tosi tilanteessa)on aivan sama asia. On naurettavaa väittää, että remmillä annettu olisi sallitumpi keino kun nyrkki.

Seksifantasiat ja leikit ok. silloin kun kumpikin niitä haluaa ja säännoistä sovitaan. Mutta kaikki muu on väkivaltaa.
 
bmad.32
Mun mielestä on kiva olla avovaimoni käsiraudoissa, oon aina tykännyt
alistua naiselle, joka osaa tehdä sen. Harmi kun näissä aina vaan puhutaan miesten suorittamasta piiskauksesta, ikään kuin mies olisi aina poikkeuksetta se vahvempi osapuoli, vaikka kyse on vain keskimääräotoksesta ihmisiä.
 
bmad.32
"Älkääkä nyt selittäkö, että voihan nainenkin antaa selkään miehelleen mies kun on AINA naista vahvempi joten jutut jossa nainen pieksää miestä ovat lähinnä naurettavia. "

Mies on aika useinkin naista heikompi. Yleensä nämä miehet vaan eivät mene kovin hyvin jakeluun parisuhdemarkkinoilla. Ja jos naiset aktiivisesti treenaisivat taistelulajeissa, niin silloin naisilla ei olisi niin kovaa suojeluntarvetta, mikä tälläkin palstalla ilmenee, mikä vuorostaan johtaisi siihen, että naiset useammin alistaisivat miehiä.
Monilla miehillä on biologinen tarve alistua naiselle, ja on parempi, että nämä miehet saavat tyydytettyä perversionsa samalla kun treenihaluiset mimmit saavat käydä itsepuolustuslajeissa hankkimassa haluamansa taidot ojentamiseen.

Miehen alistamisessa toimii muuten läimäytys ja sylkeminen naamalle aika hyvin. :)
 
bmad.32
"Tämä kuulostaa olevan peräisin viime vuosituhannelta. Ei nykyajan itsenäinen nainen anna vastuuta itsestään toiselle, vaan on itse vastuussa itse itsestään (kuten mieskin)."

Täyttä roskaa. Nykyajan itsevastuullinen nainen on yhtä kuin miehen statuksessa
ja palleissa roikkuva edunsaaja. Kauheassa seksinjanossaan nämä yläluokan miehet, jotka naisia vetävät eivät ymmärrä kieltäytyä näistä piiloprostituutiota harrastavista eteeneistä, jotka ratsastavat heidän maineellaan ja rahoillaankin.

Nykyaikainen itsenäinen nainen. Hah, itsenäisiä naisia oli enemmän vuonna 1993.
 
bmad.32
"Ei sitä varmaan kaikki ymmärrä, eikä tarvitsekaan. Itsekin olen nuorena ollut väkivaltaisessa suhteessa, sunnilleen simä mustana jatkuvasti, mutta tässä nykyisessä elämäntavassa on kyse ihan muusta."

No tämä yhteiskunta pitää väkivaltaa aina mätänä, ei sille voi mitään, samalla
se on itse rakentanut itsensä väkivallankeinoin, sotimalla ja riitelemällä, toisia tölvien ja tönien. Siellä ei ole sellaista käsitettä, kuin nautinnollinen ja sovittu väkivalta, joka vielä kanavoidaan seksuaaliseksi kiihotustilaksi. Väkivallan ja kivun, tai nautinnon luonnetta ei olla oikeastaan tieteellisesti analysoitu, vaan on lähdetty siitä, että rangaistus ja kipu on kielteinen elementti. Lisäksi ei oteta huomioon, että biologia voi itsessään jo nauttia kivusta ja vallankäytöstä ilman perusteluja.

 
bmad.32
"Turvasana on käytössä kyllä, mutta ei ole tullut koskaan tarvetta. Kerran mies kimpaantui ja "kosti" minulle ruoskimalla selkääni ja pyllyä, mutta kiihotuin mokomasta itsekin."

Turvasanahan pilaa koko homman. Kyllä tuollainen käsittely pitää ottaa vastaan
kidutuksena, jossa kiduttaja seuraa kidutettavan tilaa, eikä päästä karkuun kun alkaa vähän sattua. Ei kun mies judo-ottein käsirautoihin ja maahan naisten potkittavaksi. Se on heteroturpiinveto:)
 

Yhteistyössä