Piiskaus parisuhteessa

  • Viestiketjun aloittaja Tuhma poika
  • Ensimmäinen viesti
bmad.32
"Paljon lievemmästäkin häkki heiluisi ja on todella vaikea uskoa, että joku pitäisi. Itse harrastan ihan normiseksiä peiton alla ja mies on ihanan kokoinen (=varustukseltaankin sopivan pieni, ettei satuta). Onnea vaan teille "alistetuille"."

Normiseksi ei monillekaan riitä, se ei tuo täyttymystä. Ihmiset tykkäävät
yleisesti kurittaa ja rökittää toisia, joten ei ole ihme, että sitä tehdään myös peiton alla, se luo yhteishenkeä. Ja sovittu kuritus tai kidutus, johon liittyy seksuaalinen tyydytys on paljon parempi, kuin sellainen, joka tehdään vasten tahtoa ilman seksuaalista tyydytystä. Kokeile ihmeessä. Vaikka läppäiset miestäsi:)
 
Mies vaimolleni
Beemädi lähti oikein vyöryttämään keskustelua eteenpäin. Montako viestiä lienee ilman muita kuin omia vastauksia. Jottei näyttäisi niin surulliselta yksinpuhumiselta vastataan hänelle.

Hän kertoo, että hänestä on hauska alistua naiselle. Mikäs siinä, teitä samanlaisia on varmasti paljonkin.

Hän toivoo naisten treenaavan enemmän, jotta olisivat nykyistä useammin miehiä vahvempia ja näin beemädin mukaan halukkaampia alistamaan miehiä. En usko, että alistumisesta nauttiva nainen muuttuisi alistamisesta nauttivaksi sillä, että hän olisi hieman fyysisesti voimakkaampi. Vai olisiko niin, että alistumisesta nauttivat miehet nauttivat tuosta alistumisestaan vain siitä syystä, että ovat naisia heikompia? En tiedä, sinä ilmeisesti sen tiedät. Eihän naisten tarvitse treenata, jotta miehet olisivat heitä heikompia. On toinenkin vaihtoehto, riittää kun miehet vain ajavat itsensä tarpeeksi huonoon kuntoon, niin kyllä sitten nainen kuin nainen on tätä vahvempi, ja siis beemädin mukaan halukkaampi alistamaan tätä heikkoa miestä. Vaikea sanoa onko näin, mutta uskotaan alan asiantuntijaa.

Seuraavassa viestissä hän kertoo meille, että "nykyajan itsevastuulliset naiset ovat piiloprostituutiota harjoittavia yläluokkaisen, seksinnälkäisen, miehensä palleissa roikkuvia ja miehensä maineella ratsastavia edunsaajia".No, jopas jotain! Minun kokemukseni nykyajan naisista on täysin toinen kuin beemädin, mutta saattaa olla, että liikun niin vähän "yläluokkaisten" piireissä. Vakavasti puhuen. yläluokassa on lähes aina historiassa naisten asema miehiin verrattuna ollut huonompi kuin tavallisen kansan parissa. Beemädin vakaan käsityksen mukaan näin on yhä. Tässä ei kuitenkaan keskusteltu yläluokan ongelmista, vaan aivan tavallisten ihmisten seksuaalisuudesta.

Seuraavaan yhteiskunnalliseen julistukseen, jossa beemädi joko kannatti tai vastusti yhteiskunnan väkivaltaa tai sen kieltämistä. Joo-o, en siis saanut hänen julistuksestaan oikein mitään selvää, joten on vaikea vastata. Sanotaan nyt sen verran, että minä oletan maailmamme tulevan ymmärtäväisemmäksi ja suvaitsevaisemmaksi myös sellaiseeen seksuaaliseen nautintoon, jossa on molempien osapuolien yhteisymmärryksessä ja nautinnoksi tapahtuvaa alistamista tai kivun tuottamista. Minä näen tämän nautinnon hyvin kaukana väkivallan ihannoimisesta. Beemädin julistuksen tyyppiset väkivaltaa ihannoivat tekstit ainoastaan vaikeuttavat ja sotkevat asiallista keskustelua ihmisten erilaisista kyvyistä nauttia seksuaalisuudestaan.

Turvasanan vastustaminen on beemädiltä paitsi typerää myös moraalitonta. Hänen kehotuksensa alistuvan ihmisen maassa potkimiseen tämän halutessa lopettaa leikin, joka ei enää vastaa hänen toiveitaan, on sairasta ja rikollista. Beemädin itsekseen väkivaltafantasioilla onanoivat kirjoitukset ovat tuhonneet keskusteluja lähes kaikilla palstoilla, joihin hänellä on pääsy. Toivottavasti niin ei käy täällä.

Hänen viimeisestä kirjoituksestaan olen ilmeisestikin samaa mieltä. Sovittu seksuaalista tyydytystä molemmille tuova kuritus tosiaan parantaa yhteishenkeä aivan varmasti enemmän parisuhdeväkivalta. Tuollainen itsestäänselvyys ei ole mikään uutinen kenellekään. Kaikki eivät nauti alistumisesta tai alistamisesta silloin ei ole mitään syytä lähteä korjaamaan suhdetta tavalla, joka on molemmista (tai vain toisesta) epämiellyttävä. Jos molemmilla on sellainen tunne, että tällaiset leikit voisivat olla mukavia, niin kannattaa kokeilla. saattaa olla, että näin saa aivan uutta virtaa parisuhteeseen.

Sopikaa ehdottomasti heti alussa jostain yksinkertaisesta turvasanasta tai merkistä. Näin ei pääse tapahtumaan tuollaisa beemädin markkinoimia väkivaltaisuuksia tai muita ylilyöntejä. Turvasanasta sopiminen myös helpottaa molempia osapuolia vapaammin iloitsemaan uudesta tavasta nauttia ilman pelkoa, että joutuu johonkin, jota ei halua. Kaikessa seksissä on pidettävä järki päässä, myös tällaisessa!






 
vanhapiru.
Juu, minä nostan rautaa oman painoni verran käyn salilla säännöllisesti. Mutta kylmä tosiasia on se, että mies on aina naista vahvempi. Totta kai jos mies on tolkuttomassa kännissä tai pahasti sairas, niin ehkä hetkellisesti nainen voi olla vahvempi. Joten asetelma nainen alistaa miehen kuuluu todella näihin seksileikkeihin.

Silloin, kun ämä leikit tapahtuu molempien suostumuksella ja säännöt on selvät en näe niissä mitään pahaa. Muttä tälläkin palstalla on juttuja, jotka eivät minun melestä ole enää lekkiä vaan totisinta totta ja pahaa väkivaltaa. Mutta niinkuin sanoin ja tuolla aikaisemmin naisella on nykyään mahdollisuus valita onko tällaisessa suhteessa.

Minä itse tiedän mitä on, kun ei ole valinnan varaa ja on pakko alistua toisen tahtoon. Joten itse en voisi kuvitella moisia kokeilevani edes leikillään.
 
bmad.32
Alkuperäinen kirjoittaja Mies vaimolleni:
Beemädi lähti oikein vyöryttämään keskustelua eteenpäin. Montako viestiä lienee ilman muita kuin omia vastauksia. Jottei näyttäisi niin surulliselta yksinpuhumiselta vastataan hänelle.
Siitä on vuorokausi kun tuon kirjoitit. Nyt vasta hokasin sen, koska en ole täällä käynyt sen jälkeen kun nuo kommentit viskasin. :)

Hän kertoo, että hänestä on hauska alistua naiselle. Mikäs siinä, teitä samanlaisia on varmasti paljonkin.
Tai siis - olisi.

Hän toivoo naisten treenaavan enemmän, jotta olisivat nykyistä useammin miehiä vahvempia ja näin beemädin mukaan halukkaampia alistamaan miehiä. En usko, että alistumisesta nauttiva nainen muuttuisi alistamisesta nauttivaksi sillä, että hän olisi hieman fyysisesti voimakkaampi.
En kylläkään sanonut, että alistuvasta naisesta pitäisi tulla
alistava. Luonnelaatuja. Tietysti monet naiset esim. fyysisen heikon kuntonsa vuoksi hakevat alistusta, vaikka olisivat muuten dominoivia. Kismittäviä tuollaiset hallitsevat, itsenäiset naiset, jotka haluavat sortua makuukamarissa. Eipä siinä mitään, alfamiehet ovat heitä vahvempia, mutta alistamaan he eivät pääse, kuin työelämässä ja baareissa.

Vai olisiko niin, että alistumisesta nauttivat miehet nauttivat tuosta alistumisestaan vain siitä syystä, että ovat naisia heikompia?
Alistuminen on luonnelaji, miehellä ja naisella. Ei alistuvan naisenkaan kannata treenata itsestään alistavaa hirmua.

En tiedä, sinä ilmeisesti sen tiedät. Eihän naisten tarvitse treenata, jotta miehet olisivat heitä heikompia.
Tiedän, koska on kokemusta. Ja kyllä naisen täytyy useimmiten treenata että pärjää alistuvalle miehelle. Minä en nykyisin edes sietäisi dommea, jolla ei ole martial-art-taustaa.

On toinenkin vaihtoehto, riittää kun miehet vain ajavat itsensä tarpeeksi huonoon kuntoon, niin kyllä sitten nainen kuin nainen on tätä vahvempi, ja siis beemädin mukaan halukkaampi alistamaan tätä heikkoa miestä. Vaikea sanoa onko näin, mutta uskotaan alan asiantuntijaa.
Tuo mitä sanoit, ei ollut minulta. *Ei alistuvan miehen tarvitse ajaa itseään huonoon kuntoon*, sanon minä.

Seuraavassa viestissä hän kertoo meille, että "nykyajan itsevastuulliset naiset ovat piiloprostituutiota harjoittavia yläluokkaisen, seksinnälkäisen, miehensä palleissa roikkuvia ja miehensä maineella ratsastavia edunsaajia".
Totta! Naiset ovat lähtökohtaisesti prostituoituja tässä maailmassa. Muutoksen asiaan voi hakea vain nainen itse.

Tiesitkö muuten, että englannissa vuoteen 2025 mennessä tilastojen mukaan 60% kansan yksityisvarallisuudesta on naisilla, vaikka naiset tekevät pienempipalkkaisia hommia, kuin miehet?

No, jopas jotain! Minun kokemukseni nykyajan naisista on täysin toinen kuin beemädin, mutta saattaa olla, että liikun niin vähän "yläluokkaisten" piireissä.
Naisten kanssa liikkuessa kantsii olla tarkkana.

Vakavasti puhuen. yläluokassa on lähes aina historiassa naisten asema miehiin verrattuna ollut huonompi kuin tavallisen kansan parissa. Beemädin vakaan käsityksen mukaan näin on yhä. Tässä ei kuitenkaan keskusteltu yläluokan ongelmista, vaan aivan tavallisten ihmisten seksuaalisuudesta.
Tavallisen naisen seksuaalisuus on sitä, että etsitään itseä korkeammalla oleva mies. Kyse ei välttämättä ole rahallisista resursseista. Toki kuvio toimii toisinkin päin, mutta kappas vaan, on kaikista puliukoista 95% miehiä. Naisilla menee siis 95% paremmin. Heitä ei määritellä niin tiukasti sen mukaan, onko heillä sosiaalista pääomaa vai ei.

Seuraavaan yhteiskunnalliseen julistukseen, jossa beemädi joko kannatti tai vastusti yhteiskunnan väkivaltaa tai sen kieltämistä.
Pah. Kannatan sovittua väkivaltaa, joka kanavoidaan seksuaaliseksi jne. nautinnoksi.

Turvasanan vastustaminen on beemädiltä paitsi typerää myös moraalitonta. Hänen kehotuksensa alistuvan ihmisen maassa potkimiseen tämän halutessa lopettaa leikin, joka ei enää vastaa hänen toiveitaan, on sairasta ja rikollista.
Ei ole. Asiasta on sovittu, eli alistuva osapuoli ei halua turvasanaa ja haluaa tulla kidutetuksi.
Mielestäni tietynlainen kidutuskonsepti on ollut paras myös itseni kannalta, koska se antaa alistajille maksimaaliset resurssit toteuttaa kurinpitoa. Maassa makaavan pojun potkiminen lähentelee turvallisuuden kannalta maksimia, mutta se oli vain esimerkki, mitä kidutuskonseptissa voidaan toteuttaa. Yhtä hyvin kidutus voi olla jotain kevyempää, mutta löyhemmässä formaatissa toteutettu sadomasokismi ei ole yhtä intensiivistä.

Beemädin itsekseen väkivaltafantasioilla onanoivat kirjoitukset ovat tuhonneet keskusteluja lähes kaikilla palstoilla, joihin hänellä on pääsy. Toivottavasti niin ei käy täällä.
Ei niitä keskusteluja synny niilläkään palstoilla, jonne pääsyni on evätty. Tämä on normaalia mielipiteenvaihtoa ja kahvipöytäkeskustelua. On tietenkin totta, että juttuihini suhtaudutaan skeptisesti ja ryppyotsaisesti, mutta mitäs siitä.

Tuollainen itsestäänselvyys ei ole mikään uutinen kenellekään. Kaikki eivät nauti alistumisesta tai alistamisesta silloin ei ole mitään syytä lähteä korjaamaan suhdetta tavalla, joka on molemmista (tai vain toisesta) epämiellyttävä. Jos molemmilla on sellainen tunne, että tällaiset leikit voisivat olla mukavia, niin kannattaa kokeilla. saattaa olla, että näin saa aivan uutta virtaa parisuhteeseen.
Kaikki ihmiset eivät tosiaan taivu näihin juttuihin. En ole varma johtuuko se kulttuurista vai ihmisten rakenteista, mutta joka tapauksessa osaa ihmisistä inhottaa, ja vieläkin suurempi osa ihmisistä halveksii sadomasokistisen mielenlaadun omaavia. Paljon on kuitenkin sellaisia ihmisiä, jotka voisivat saada sadomasokismista irti jotain, jos vain uskaltaisivat kokeilla, ja etenkin sellaisia naisia, jotka voisivat alistaa pojankoltiaisia on vielä paljon aktivoimatta. :)

Sopikaa ehdottomasti heti alussa jostain yksinkertaisesta turvasanasta tai merkistä. Näin ei pääse tapahtumaan tuollaisa beemädin markkinoimia väkivaltaisuuksia tai muita ylilyöntejä. Turvasanasta sopiminen myös helpottaa molempia osapuolia vapaammin iloitsemaan uudesta tavasta nauttia ilman pelkoa, että joutuu johonkin, jota ei halua. Kaikessa seksissä on pidettävä järki päässä, myös tällaisessa!
Turvasanaa ilman voi hyvin toimia, kunhan tuntee anatomian ja seuraa kidutettavan tilaa haukantarkasti. Vaatii opettelua.

En markkinoi ylilyöntejä. Kaiken pitää olla hauskaa. Esimerkiksi pojulle voi kimpassa tehdä orgasmin samaan aikaan kun toinen läpsii tätä naamalle. :)
 
vaimoke.
Te miehet jotka pieksätte vaimojanne oikuttelusta tai virheistä ettekö te itse koskaan oikuttele tai tee virheitä? Mites me naiset rangaistas teitä? Teidän nukkuessanne sidotaan kiinni ja annetaan selkään? Entä kun pääsisitte irti mitä sitten tapahtus?

Ja millä te perustelette sen, että mies on perheen pää?
 
haluaisi aloittaa
olen joskus läpsäissyt vaimoa peulle mutta ei hän siitä ole erityisesti kertonut pitävänsä, joten nyt naiset kertokaa; löytyykö kokemuksia että ensin koko ajatus on tuntunut täysin vastenmieliseltä mutta pienen piiskauksen jälkeen hommaan ikäänkuin tottuu. Eli antakaa nyt vinkki voinko vaimolleni sitä koettaa vai loppuuko avioliitto siihen ???
 
bmad.32
"Eikö miehillä ole pokkaa vastata edelliseen kysymykseen? Kiinnostaisi kovasti kuulla!"

Ei alfauroksia tarvi piiskata, en mä ainakaan jaksa sellaista clipsiä katsella,
jossa piiskattavaksi on valittu dominoiva mies. Pitää etsiä sellanen "mies", joka sitä tarvitsee.
On turha rakentaa tasa-arvokeskustelua, kun tarpeet vaihtelevat tyypistä toiseen, kropan ja mielen ominaisuuksien mukaan. Miesten piiskaamisen tulevaisuus on siinä, että piiskataan piiskaa haluavia miehiä.
 
Spankingwoman
Lisää tällaista. Bmadilla on hyviä mielipiteitä. Kaikkeen en voi yhtyä. Mutta erilainen mielipide sallittakoon.

Vahinko, että minulla ei ole niitä taitoja puolustuslajeissa, joilla mies pidetään kiinni ja sidotaan. En kelpaa tällaisenaan, vaikka piiskaa osaankin heiluttaa. Olisi mielenkiintoista päästä mittelemään henkisen voiman käyttöä ja fyysisiä taitoja Bmadin kanssa. Ja piiskata hänet.
 
bmad.32
"Vahinko, että minulla ei ole niitä taitoja puolustuslajeissa, joilla mies pidetään kiinni ja sidotaan. "

Taistelutaitojahan voit opiskella tasokkaissa seuroissa ja saat varmasti
kaltaiseni nörtähtävän miehen tyylikkäästi kidutuspöytään jo parin vuoden opintojen jälkeen.

Olen tottunut siihen, että dommet ovat minua ovelampia ja parempia oman kroppani käsittelyssä, joten olisi mautonta ruveta nöyrtymään omaehtoisesti, ja tottelemaan naisen käskyjä pelkkinä käskyinä, joiden takana ei ole lihaa, joka laittaa tarvittaessa asiat järjestykseen.

On sitäpaitsi monin verroin nöyryyttävämpää jäädä naisen alle, jos nainen muodostaa myös fyysisen uhan jo session alussa, kun käsiraudatkin vielä ovat dominan vyökotelossa.

"Olisi mielenkiintoista päästä mittelemään henkisen voiman käyttöä ja fyysisiä taitoja Bmadin kanssa. Ja piiskata hänet."

Ja sitten vedellä vielä orgasmit pellolle kädellä väkisin. :)
 
Spankingwoman
Alkuperäinen kirjoittaja bmad.32:
Taistelutaitojahan voit opiskella tasokkaissa seuroissa ja saat varmasti
kaltaiseni nörtähtävän miehen tyylikkäästi kidutuspöytään jo parin vuoden opintojen jälkeen.

Olen tottunut siihen, että dommet ovat minua ovelampia ja parempia oman kroppani käsittelyssä, joten olisi mautonta ruveta nöyrtymään omaehtoisesti, ja tottelemaan naisen käskyjä pelkkinä käskyinä, joiden takana ei ole lihaa, joka laittaa tarvittaessa asiat järjestykseen.

On sitäpaitsi monin verroin nöyryyttävämpää jäädä naisen alle, jos nainen muodostaa myös fyysisen uhan jo session alussa, kun käsiraudatkin vielä ovat dominan vyökotelossa.

Ja sitten vedellä vielä orgasmit pellolle kädellä väkisin. :)
Enpä halua enkä viitsi nähdä sitä vaivaa, että Bmadin takia opiskelisin taistelutaitoja. Vain siksi, että hän tulisi tyydytetyksi kaikella tapaa.
Itseni takia taas ei tarvitse. Pärjään mainiosti ilman.

Ei minua kiihota väkivallalla aikaan saatu alistuminen. Tähän asti on riittänyt sanat ja katse. Siinä mies nopeasti tekee mitä pyydän. Täytyyhän minun omaakin nautintoani ajatella.
Bmadia varten on toisenlaisia naisia, joita hänellä kyllä varmaan riittää. Niitä, ketkä järjestävät session hänen tarpeitansa silmälläpitäen.

Todella nöyryyttävää ei ole fyysinen alistuminen pakon edessä ja naisen alla käsiraudoilla taltutettuna. Se on liian helppoa.
Vaan henkinen nöyryytys. Mies joutuu päänsä sisällä pakottamaan itsensä toimimaan käskyn mukaan. Ottamaan rangaistusasennon ja antautumaan piiskattavaksi.

Mitä taas tulee seksuaalisuuteen sessioissa.
Se on toki aina mukana tavalla tai toisella. Jo pakaroiden paljastuminen aiheuttaa värähtelyä ilmassa. Mielestäni pelkkä eroottisuuden vaistoaminen piiskaustilanteessa on paljon hienompi tunne, kuin suoraviivainen toiminta omien halujen tyydyttämiseen.

Ehkä puhunkin aivan eri asiasta Bmadin kanssa.
Hän tarkoittaa tietysti Bdsm-sessioita. Minä kotikuria.
 
bmad.32
"Enpä halua enkä viitsi nähdä sitä vaivaa, että Bmadin takia opiskelisin taistelutaitoja. Vain siksi, että hän tulisi tyydytetyksi kaikella tapaa. "

No yleensäkin hyvän seksin - tai muun - voi määritellä sen kautta, että mitä
enemmän osapuolet saavat tyydytystä sitä tasokkaampaa se on. Mitä enemmän toisen saamaa tyydytystä taas vieroksutaan, sitä enemmän syntyy pinnallisia, äkkipikaisia ja pakonomaiseen vuorovaikutukseen perustuvia seksisuhteita, tarkoituksena kalastaa sosiaalista valtaa.

Olen oppinut vaatimaan sen, mitä eräät naiset ovat itsensä ja minun eteen
tehneet ja nautintoa on riittänyt, kuten hyvässä seksissäkin molemmille osapuolille. Pitäisin sellaista tilannetta varsin epätoivottavana, että nainen toteuttaisi tarpeitani olematta itse hyödynsaajaosapuolena. Enhän nauttisi siitä itsekään.

"Ei minua kiihota väkivallalla aikaan saatu alistuminen. Tähän asti on riittänyt sanat ja katse. Siinä mies nopeasti tekee mitä pyydän. Täytyyhän minun omaakin nautintoani ajatella. "

Itselle alistuminen, vaikkakin naiselle on autenttinen kokemus, enkä
välttämättä vain halua tehdä mitä pyydetään. En usko vapaaehtoiseen kuriin, vaan pakolla annettuun. Pidän siitä, että minua hallitaan (heteroseksuaalisesti). Dommeni voivat puhein ja katsein kiduttaa minua, mutta se ei olisi mitään ilman fyysistä turpiinsaamisen riskiä. Kidutuskonseptissa turpiinsaamisen riski on toisaalta myös silloin, kun uhri ei hangoittele vastaan, mutta taipumalla kuriin voi säästyä
enemmältä. :)

"Bmadia varten on toisenlaisia naisia, joita hänellä kyllä varmaan riittää. Niitä, ketkä järjestävät session hänen tarpeitansa silmälläpitäen. "

Minulle ei kukaan järjestä sessiota, koska sessiomme ovat yhteisiä. Ja hyödynsaajaosapuolena en ole pelkästään minä, vaan myös naiset, jotka kidutuksen suorittamisesta saavat iloa ja elämäntaitoja itselleen. Kuulemani perusteella
hyvistä kidutustaidoista on apua ihan jokapäiväisessä elämässäkin. Se, että tuollaisia naisia riittäisi, on roskaväite. Niitä on yleisestiottaen hyvin vähän ja minulle riittää sekin vähä, mitkä olen onnekkaasti löytänyt. Tietysti vaihtelun vuoksi olisi kiva löytää uusiakin femdomkandidaatteja :).

"Todella nöyryyttävää ei ole fyysinen alistuminen pakon edessä ja naisen alla käsiraudoilla taltutettuna. Se on liian helppoa."

Henkisyys on osa kokonaisuutta, kuten myös seksuaalisuus, mutta liika
henkisyys se on vasta turhamaista, varsinkin jos sillä yritetään paikata kyvyttömyyttä hallita toista fyysisellä tasolla. Hyvä domme ottaa huomioon myös alistetun seksuaaliset tunteet ja käyttää seksuaalisesti hyväksi, eikä sitäkään suinkaan tulkita alistetun osapuolen saamaksi yksipuoliseksi hyödyksi.

"Vaan henkinen nöyryytys. Mies joutuu päänsä sisällä pakottamaan itsensä toimimaan käskyn mukaan. Ottamaan rangaistusasennon ja antautumaan piiskattavaksi. "

Minun mielestäni vapaaehtoinen rankaisu on naiivi ajatuksena. Ei lapsikaan
saadessaan remmiä äidiltä tee sitä vapaaehtoisesti, koska hän tietää, että äiti ottaa väkisin polville jos ei vapaaehtoisesti sinne mene. :)

"Mielestäni pelkkä eroottisuuden vaistoaminen piiskaustilanteessa on paljon hienompi tunne, kuin suoraviivainen toiminta omien halujen tyydyttämiseen. "

Ei pidä erottaa omia haluja ja toisen haluja. Se ei yksinkertaisesti ole kovin sivistynyttä. Alistamissessiossa aina alistetun halut ovat etusijalla, koska alistettu on manipuloinnin kohteena. Sitten kun naidaan, naidaan se on eri asia.

"Ehkä puhunkin aivan eri asiasta Bmadin kanssa.
Hän tarkoittaa tietysti Bdsm-sessioita. Minä kotikuria. "

Kotikuri liittyy konservatiiviseen ajatusmalliin, jollaista en omaa. En ole
lainkaan kiinnostunut yhteiskunnallisten normien noudattamisesta itseisarvona. Kun saan piiskaa, siihen ei liity mitään yhteiskunnallista, vaan se on enemmänkin luonteessani oleva alistuneisuus, jota vahvistetaan. Siten voidaan puhua valtaseksistä, jota harjoitan.

Bdsm ja S/M ovat hiukan harhaanjohtavia määritelmiä, monessa suhteessa. Niillä on jokseenkin huono kaiku. Vallan yhdistely seksiin ja toisen dominoivan tai alistuvan luonteen huomiointi seksissä muuttavat sen valtaseksiksi. Jos tulevaisuudessa ihmiset saadaan inspiroitumaan valta-kuvioista enemmän siihen tarvitaan maanläheisempää lähestymistapaa. Ei tarvita mitään kurahousuja tai neurooseja, vaan kyse on siitä miten ihmiset saadaan innostumaan aluksi pikkukivusta ja muokkaamaan siitä
normaalimpaa seksuaalisuutta yleisellä tasolla...
 
aina tykännyt
Alkuperäinen kirjoittaja haluaisi aloittaa:
olen joskus läpsäissyt vaimoa peulle mutta ei hän siitä ole erityisesti kertonut pitävänsä, joten nyt naiset kertokaa; löytyykö kokemuksia että ensin koko ajatus on tuntunut täysin vastenmieliseltä mutta pienen piiskauksen jälkeen hommaan ikäänkuin tottuu. Eli antakaa nyt vinkki voinko vaimolleni sitä koettaa vai loppuuko avioliitto siihen ???
Kyllä se vaan on niin että piiskaaminen on kuulunut vakituisesti fantasioihin ja sitten kun sitä kokeillaan niin siitä kyllä tykkää. En usko tuohon että alkaa yllättäin tykkäämään kun tulee piiskatuksi.

 
Nainen39vee
Kiihottava ketju... Tuli ikävä miestä, luoja... Silti täytyy sanoa ettei toi piiskaaminen oo välttämättä kaikkien juttu. Kiukuttelevan naisen voi pitää alfauros kurissa ihan isolla kyrvälläkin. Ei tarvi jatketta, kun se ruoska kasvaa kiinni rangassa.. ;) ja sillä tavoin mua on rangaistu, believe me... ja itku tulee siinäkin hommassa.. Mutta uteliaisuudesta täytynee kuitenkin provota luupäätä ihan kunnolla, kun palaa kotiin..

narttu
 
naaras myös
Oli vaikea viikko, menkat sotki yhteyden ja rupesin aika vittumaiseksi. Torstain ja perjantain olin työreissulla, ja eilen, kun mies tuli hakemaan mua kotiin, oli sitä vaille, etten pyytänyt jo piiskaa. Leikittiin kuitenkin leikki "sääntöjen" mukaan, eli oikuttelin ja nälvin minkä kerkesin ja hän "suuttui", läppäsi mua poskelle ja kotipihalla sitten talutti niskavilloista sisälle ja vyötänsä irrotellen talutti suoraan makkariin ja painoi sänkyä vasten ja alkoi vetää housuja alas. Sain lujasti remmistä, itkin ja tappelin, hän tiesi, että tarvin sitä, eikä lopettanut liian aikaisin... ja se pano siihen päälle... ihana olla kotona ;).
 
äly hoi...
Itkin ja tappelin vastaan, hän tiesi että tarvitsin sitä? Siis mitä tappelua ja itkemistä vai selkään? Siis mikä siinä alistumisessa ja kivussa oikein kiehtoo? Miehet nyt on mailman sivu halunneet alistaa naiset fyysisesti kun ovat henkisesti heikkoja. Mutta mihin nainen tarvitsee alistumista, kun siihen ei ole nykyään mikään pakko?
 
Rami 64
Alkuperäinen kirjoittaja bmad.32:
Itselle alistuminen, vaikkakin naiselle on autenttinen kokemus, enkä
välttämättä vain halua tehdä mitä pyydetään. En usko vapaaehtoiseen kuriin, vaan pakolla annettuun. Se ei olisi mitään ilman fyysistä turpiinsaamisen riskiä. Kidutuskonseptissa turpiinsaamisen riski on toisaalta myös silloin, kun uhri ei hangoittele vastaan, mutta taipumalla kuriin voi säästyä enemmältä. :)
Minulle ei kukaan järjestä sessiota, koska sessiomme ovat yhteisiä. Ja hyödynsaajaosapuolena en ole pelkästään minä, vaan myös naiset, jotka kidutuksen suorittamisesta saavat iloa ja elämäntaitoja itselleen. Kuulemani perusteella
hyvistä kidutustaidoista on apua ihan jokapäiväisessä elämässäkin.

Miten muuten Domina voi sitten antaa kuritusta kuin piiskalla? Mitä pitää sisällään turpaan saamisen riski? Mitä hyötyä on arkielämässä kidutustaisoista? Kiinnostavaa.
 
Rami 64
Miten muuten Domina voi sitten antaa kuritusta kuin piiskalla? Mitä pitää sisällään turpaan saamisen riski? Mitä hyötyä on arkielämässä kidutustaisoista? Kiinnostavaa.


 
bmad.32
"Miten muuten Domina voi sitten antaa kuritusta kuin piiskalla?"

Vaikka miten. Esimerkiksi antamalla kovia sähköiskuja kriittisiin paikkoihin.

"Mitä pitää sisällään turpaan saamisen riski?"

Se, että jos poju hangoittelee vastaan nainen alkaa pahoinpidellä. Tämä lisää sessioon aitoutta ja pelkoa.

"Mitä hyötyä on arkielämässä kidutustaisoista?"

Arkielämä perustuu osittain vallankäyttöön ja toisten ihmisten kiduttamiseen. Jos nainen oppii seksissä olemaan ilkeä nämä taidot heijastuvat myös
sosiaalisen elämän puolelle.
 
Rami 64
Alkuperäinen kirjoittaja bmad.32:
Esimerkiksi antamalla kovia sähköiskuja kriittisiin paikkoihin.

Se, että jos poju hangoittelee vastaan nainen alkaa pahoinpidellä. Tämä lisää sessioon aitoutta ja pelkoa.

Jos nainen oppii seksissä olemaan ilkeä nämä taidot heijastuvat myös
sosiaalisen elämän puolelle.
Hmm. Sähköiskut ei ehkä kiinnosta.
Minkälaista pahoinpitelyä tällainen nainen sitten voi antaa? Minkä ikäisiä nämä naiset ovat?
Entä ovatko saaneet itse piiskaa?

Tämmöiseen naiseen olisi mukava tutustua.

 
oi nuoruus
Kauan sitten silloin kun en miehestä mitään tiennyt, seurustelin kesän yhden kaverin kanssa. Pussailtiin käveltiin. nukuttiin vierekkäin vaatteet päällä.
Kerran hän ihan arkisesti kysyi: Haluatko että piiskaan pimppiäsi.
Jukra meinasin saada slaakin. Kielsin.
Nyt en todellakaan tiedä mitä vastaisin, alkoi kiehtomaan ajatus.
Piiskaa pimpille.
Kaikkea tulee mieleen kun teidän kokemuksista lukee.
Olisiko pitänyt silloin vastata kyllä, nyt vastaisin eläke iässä.
 
nainen 42
Mua piiskaa oma mies, niin seksin osana kuin kurinpitomielessä. Onhan se seksi silloinkin mukana, ei siitä mihinkään pääse. Kohta kymmenen vuotta menty näin. Vapaaehtoisesti olen tähän suostunut. Eilen tuli pitkästä aikaa niin, että tänään on istuminen hiukan työlästä :). Muta rauha maassa ja kaunat haudattu. Mutta ei tästä kehtaa puhua muuten kuin anonyyminä täällä.
 

Yhteistyössä