Piiskaus parisuhteessa

  • Viestiketjun aloittaja Tuhma poika
  • Ensimmäinen viesti
Iso-Justus
Alkuperäinen kirjoittaja Sivhos:
Mitä piiskaus on seksipuolella?Ilmeisesti siinä on jotain.ei kai muuten sitä sitä tapahtuisi.
Muutama erittäin yksinkertaistava ajatus piiskauksen ja seksin yhteydestä:
- fyysinen ärsytys: pakaroissa on erittäin tiheä hermotus, joten fyysiselle kiihottumiselle on perusteet
- antautuminen/luottamus: kun luottaa, voi haluta antautua erityisellä tavalla - piiskalle alistuminen voi olla sen symboli; toisaalta myös piiskaajan asemassa saatu luottamus voi olla kiihottavaa
- valta: piiskaajan hahmoon ja toimintaan tiivistyy valtaa, joka voi olla kiihottavaa
- lapsuudessa/nuoruudessa saadun kurituksen erotisoituminen: tämä on kiistanalainen ajatus, jota kaikki eivät hyväksy ollenkaan tai koe näin, mutta joka on löydetty sekä psykologisessa kirjallisuudessa että laajoissa tutkimuksissa
 
yksi monista..
Haluisin tuoda oman näkemykseni tähän keskusteluun niille kauhistelijoille ja niille jotka luulee tätä perheväkivallaksi.

Kaikkea ei tarvitse teidän kauhistelijoidenkaan ymmärtää enkä usko että kirjoitukseni saa ketään muttamaan mielipidettään mutta suvaisevaisuus ei olisi kenellekkään pahasta.

Minä elin täysin normaalin lapsuuden rakastavassa perheessä, silti olen kieroon kasvanut, muistan jo varhaisesta teini-iästä fantasiani joihin kuului kahleet ja ruoska.
En koskaan ajatellut tätä mieltymystäni mitenkään outona vaan se vain oli osa minua. Elin tavallisen villin nuoruuden, nuorena tapasin miehen, menin naimisiin ja sain hänen kanssaan liudan lapsia. Valitettavasti valitsin väärin, mies oli täysi vanilija, hänellä ei ollut mitään mielenkiintoa piiskaukseen tai BDSM:ään. Jotenkin onnistuin vuosia pitämään haluni vain fantasia tasolla mutta ennen pitkää kävi niin ettei normaali seksi tuntunut juuri miltään, yritin puhua miehelle asiasta ja hän halveksi minun sairaita mieltymyksiä.
Viisi vuotta sen jälkeen kun olin uskaltanut miehelle kertoa haluistani ja toiveistani päättyi avioliitto, ei kuitenkaan tämän asian takia vaan ero tuli muista syistä.

Nyt elän yksin ja minulle on selvää se että koskaan en enää vanilija miehen kanssa mitään aloita, jos saman henkistä miestä ei löydy mieluummin olen yksin. Kotikuri/BDSM on osa minua, niin vahva osa että en pysty kuvittelemaan parisuhdetta ilman tätä asetelmaa.

Minulla on jonkinlainen viha/rakkaus kipuun, en nauti kivusta tippaakaan, pelkään kipua mutta kuitenkin tarvitsen sitä.
Samoin on alistumisen kanssa, voi olla että tappelen vastaan mutta silti tarvin miehen joka pystyy minut ruotuun laittamaan.
Pelko on minulle kiihottava tunne, samoin se että alistuu toisen valtaan.

Enkä hyväksy parisuhdeväkivaltaa tai muutakaan väkivaltaa, eikä minun mielestäni kotikuri/BDSM sitä olekkaan, se on kahden aikuisen ihmisen välinen asia/ elämäntapa johon molemmat ovat vapaehtoisesti suostuneet ja halunneet.
En koskaan eläisi yhdessä väkivaltaisen hullun tai sovinistin kanssa, mutta tervepäisen normaalin miehen kanssa kuitenkin D/s suhteessa haluan elää.

Antaa kaikkien kukkien kukkia, minä en koe itseäni sairaaksi, en ketään satuta tai vahingoita sillä että seksuaali-identitettini on valtavirrasta poikkeava. Minua ei myöskään ole kukaan "manipuloinut" tai pakottanut haluamaan kuria vaan se halu on ollut olemassa niin kauan kuin muistan. Eiköhän tämä kinkyys ole yhtä sisäsyntyistä kuin muutkin esim. homous, bi-seksuaalisuus ym. tuskin kukaan edellä mainituistakaan on vain yhtenä päivänä päättänyt että alampa homoksi.
 
TrolliLolli
Alkuperäinen kirjoittaja sonja__80:
Hyi olkoon.Kuka voisi muka oikeasti nautti siitä, kun joku piiskaa?. Nämä viestit on varmasti lähettänyt jonkun sortin perverssi. Joka masturboi joka ilta yksikseen.
Hyi KAMALA, Moralisti!! Ja sehän on perversioista pahin!!
 
alistuva mies
Minulla on alistussuhde vieraaseen naiseen, vaikka olen onnellisesti naimisissa. Olen aika vapaassa työsuhteessa, ja minulla on mahdollisuus käydä tuon naisen asunnolla. Hän pakottaa minut riisuuntumaan ja laittaa kaulaani kaulapannan. Se kuulemma kertoo asemani. Sen jälkeen yleensä imuroin ja siivoan keittiön ja lopuksi luuttuan lattiat oikeasti lattiarätillä. Samaan aikaan hän makaa enimmäkseen sängyllään ja lukee lehtiä tai lakkailee varpaitaan. Hänellä on ehdoton ote minuun ja hän on ottanut minusta muutaman kuvan käännykällään. Hän on uhannut lähettää kuvat vaimolleni mikäli homma ei toimi hänen toivomallaan tavalla. Tätä en todellakaan halua. Olen joutunut hankkimaan hänelle eläintarvikekaupasta ratsupiiskan, jota saan aina, mikäli työn jälki ei häntä miellytä. Jäljet pakaroissani saan kuulemma itse selittää kotona, koska olen ne itse hankkinutkin huonolla työlläni. Hän määrää aina seuraavan siivousajan, joka on yleensä perjantaisin kerran kuussa. Kaikki alkoi lähes leikistä, jota se on osittain vieläkin, mutta olen nyt aika koukussa. Hän on kuitenkin luvannut, että nykyinen järjestely tyydyttää häntä, mutta sen on jatkuttava. Seksuaalisesti hän ei anna minun itseensä koskea, vaikka sanookin nauttivansa kiinteän roppani katselemisesta. Lisäksi hän kontrolloi painoani ja joudun ajoittain puntarille hänen ohjauksessaan.
 
Wau
Minulla on alistussuhde vieraaseen naiseen, vaikka olen onnellisesti naimisissa. Olen aika vapaassa työsuhteessa, ja minulla on mahdollisuus käydä tuon naisen asunnolla. Hän pakottaa minut riisuuntumaan ja laittaa kaulaani kaulapannan. Se kuulemma kertoo asemani. Sen jälkeen yleensä imuroin ja siivoan keittiön ja lopuksi luuttuan lattiat oikeasti lattiarätillä. Samaan aikaan hän makaa enimmäkseen sängyllään ja lukee lehtiä tai lakkailee varpaitaan. Hänellä on ehdoton ote minuun ja hän on ottanut minusta muutaman kuvan käännykällään. Hän on uhannut lähettää kuvat vaimolleni mikäli homma ei toimi hänen toivomallaan tavalla. Tätä en todellakaan halua. Olen joutunut hankkimaan hänelle eläintarvikekaupasta ratsupiiskan, jota saan aina, mikäli työn jälki ei häntä miellytä. Jäljet pakaroissani saan kuulemma itse selittää kotona, koska olen ne itse hankkinutkin huonolla työlläni. Hän määrää aina seuraavan siivousajan, joka on yleensä perjantaisin kerran kuussa. Kaikki alkoi lähes leikistä, jota se on osittain vieläkin, mutta olen nyt aika koukussa. Hän on kuitenkin luvannut, että nykyinen järjestely tyydyttää häntä, mutta sen on jatkuttava. Seksuaalisesti hän ei anna minun itseensä koskea, vaikka sanookin nauttivansa kiinteän roppani katselemisesta. Lisäksi hän kontrolloi painoani ja joudun ajoittain puntarille hänen ohjauksessaan.
Mukavaa, että tällaisella keinolla löytyy hyvä ja ILMAINEN siivoaja.

Menetkö näiden siivoussessioiden jälkeen sitten kotiin ja nait vaimoasi oikein urakalla vai hoidatko dominosi kotona sen vaivihkaa omin käsin - luonnollisesti itse huolella siivoamassasi kylpyhuoneessa?

Ja anna mä arvaan: teillä on kotona aina suukopua vaimon kanssa siitä kumpi siivoaa mitäkin jos mitään...
 
Viimeksi muokattu:
Wau
ja kun tuossa ihastelin kuinka upea keino saada ilmainen siivoaja... Mutta sinähän siis vielä maksat siitä, että saat siivota ruoskan innoittamana jonkun horatsun kämpän.

Mikset osta vaimollesi rottinkia (myydään mm. torilla) ja pyydä häntä pieksämään pyllyäsi. Näin edistyisi avio-onnenne, kodin siisteys ja rahaa säästyisi ehkä yhteiseen ulkomaanmatkaan.
 
alistuva mies
ja kun tuossa ihastelin kuinka upea keino saada ilmainen siivoaja... Mutta sinähän siis vielä maksat siitä, että saat siivota ruoskan innoittamana jonkun horatsun kämpän.

Mikset osta vaimollesi rottinkia (myydään mm. torilla) ja pyydä häntä pieksämään pyllyäsi. Näin edistyisi avio-onnenne, kodin siisteys ja rahaa säästyisi ehkä yhteiseen ulkomaanmatkaan.

Joudun tietenkin maksamaan hänelle pientä vaivanpalkkaa, se on kuulemma koulutusmaksu.
 
Viimeksi muokattu:
jake
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelyä...;10183318:
Mielenkiintoinen ratkaisu käsitellä suukopu piiskalla. Miehelehän on helppo ottaa nainen polville ja piiskata, mutta miten nainen voi rankaista miestä?

Ja tarkoitan nyt ihan oikeasti. Toki, jos mies suostuu asiaan vapaaehtoisesti, mutta mikä rangaistus se on? Meilläkin mies haluaisi piiskata minua, mutta kieltäytyy itse moisesta rangaistuksesta. Ja minusta kun asian pitää olla sitten sekä että. Muuten se on väärin.

Eihän selkäsaunaan "suostuta"... jos vaimo pääsee niskan päälle väittelyssä tms
niin mikään ratkaisu ei ole se että mies "kostoksi" kurittaa, päinvastoin; se joka
ei pärjännyt, saa myös selkäänsä, halusi tai ei - tämä olisi reilua!
 
Aviomies
Onko tämä nyt vähän meidän nuorempien aliarvioimista? Itse olen 25-vuotias, avioliitossa, mieheni kurittaa minua jos katsoo sen tarpeelliseksi. Minun tehtäväni on totella. Kyllä, se syventää suhdetta. Se tekee suhteesta intensiivisen, jännittävän ja kiinnostavan. En suostuisi elämään "kevytsuhteessa".
Itse olen saanut ojennusta, ihan asiasta kovaa, sekisleikin varjolla, muutaman kerran vaimoltani. Remmillä. Tuntui hyvältä, vaikka koski, koska minua kiihottaa olla vaimolleni alamaianen. Se ei tarkoita, ettenkö olisi myös ottava mies. Parisisuhteemme muuttui heti paremmaksi.
 
Viimeksi muokattu:
Vierailija X
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelyä...;10183318:
Mielenkiintoinen ratkaisu käsitellä suukopu piiskalla. Miehelehän on helppo ottaa nainen polville ja piiskata, mutta miten nainen voi rankaista miestä?

Ja tarkoitan nyt ihan oikeasti. Toki, jos mies suostuu asiaan vapaaehtoisesti, mutta mikä rangaistus se on? Meilläkin mies haluaisi piiskata minua, mutta kieltäytyy itse moisesta rangaistuksesta. Ja minusta kun asian pitää olla sitten sekä että. Muuten se on väärin.

Kyllä Nainen saa Miehen suostumaan piiskattavaksi on Oma kohtaisia kokemuksia Vaimoni sai minut Naisen keinoin Syliinsä Piiskattavaksi Vaimoni Ei ole Dominoiva paitsi piiskauksessa Ei ole Tinkimistä Jos koitan estää otta Vaimoni Muhkealta uumaltaan Pehmeän nahka vyön jatkaa piiskaamista Sillä olemme molemmat tyytyväisiä Tähän ratkaisuun
 
Mies 40
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelyä...;10183318:
Mielenkiintoinen ratkaisu käsitellä suukopu piiskalla. Miehelehän on helppo ottaa nainen polville ja piiskata, mutta miten nainen voi rankaista miestä?

Ja tarkoitan nyt ihan oikeasti. Toki, jos mies suostuu asiaan vapaaehtoisesti, mutta mikä rangaistus se on? Meilläkin mies haluaisi piiskata minua, mutta kieltäytyy itse moisesta rangaistuksesta. Ja minusta kun asian pitää olla sitten sekä että. Muuten se on väärin.

Olen kanssaai samaa mieltä Piiskaus on molempien oikeus Tai velvollisuus ehkä miehesi ei tietä miten ihana olet piiskaajana koita houkutella miehesi paljaille Reisillesi saamaan sinun Ihana piiskaus Meillä piiskaua on toiminut Alku vaikeuksien jälkeen hyvin Menen mielelläni Emäntäni Pehmeään Syliin piiskattavaksi jos vastustelen emäntääni kesken piiskauksen Ottaa hänVyön vyötäröltään Saantutustua Emäntäni maukkaaseen Vyöhön Pyllyni on tämän jälkeen Punainen ja vähänhellä Emäntäni Antaa aina Piiskauksen Päälle Ihanan Pitkän Suutelman Sitten Rakastelemme Rakastan Vaimoani paljon Piiskaus on Lähentänyt meitä Toivon NIM MERK QUOTE= ihmettelyä Löytätte oman ratkaisunne Vastaa Tällä Sivulla Jos löytyy!
 
Vierailija MX
Aijai, ollapa tuollainen herra talossa! Oma poikaystäväni on vähän liian kiltti, enkä ole suoraan kehdannut sanoa, että kaipaisin joskus ehkä vähän kuria. Vihjaillut olen mutta aika huonolla menestyksellä. Joskus saan sentään läimäytyksen takamukselle ja pari kertaa hän on sanonut leikillään, että käyttäydyn ihan kuin kerjäsisin piiskaa. Niinhän itseasiassa teenkin ja aika useinkin, mutta en saa sitä sanottua. Pelkkä ajatuskin siitä, että hän joskus oikeasti piiskaisi minut saa minut aivan kuumaksi. En sitten tiedä, miten tositilanteessa kävisi. Pelkäisin kai, mutta silti ajatus on ihana. Neuvokaa, miten edetä!

Sano asiasi SelvästiMiehellesi Vaikka ennen rakastelua Ilmoitat haluvasi hieman esileikiä vitsalla
 
Viimeksi muokattu:
kiltti mies 55
Meitä aiheesta kiinnostuneita näyttää kyllä olevan aika paljon, joten jatkettakoon keskustelua. Täytyy myöntää, että ajatus koivuniemen herrasta vaimoni käyttämänä tuntuu erittäin kiihottavalta. Vaikka kiltti olenkin, kyllä vaimoni löytää useinkin kritiikin aihetta käytöksestäni. En vain ole vieläkään pitkän liittomme aikana onnistunut provosoimaan häntä tosi toimiin.
 
tottunut
Olen iäkkäämmän eukon kanssa, alussa oli outoa kun anto piiskaa. Olen tottunut ja alistunut että välillä tulee remmiä. Välillä pitää antaa piiskaa sen isoille pakaroille ja jaloille ennenkuin on tyyytyväinen, sitten sai ruveta kunnolla naimaan.
 
Piiskaa ei seksiä
Meillä vaimo saa piiskaa pelkästään kurittomuuden vuoksi. Ei seksin kaipuusta sinällään. Silti hän kiihottuu tilanteesta rajusti ja usein piiskauksen jäkkeen pillu on aivan märkä, joten panoksi se kaikki menee.

Meillä minä pidän kuria talossa ja erilaisista rikkeistä piiskataan siten, että ne kertyvät viikon tai kahden aikana yhteen ja yleensä perjantaina on piiskauspäivä. Vaimo tietää sen ja osaa odottaa tapahtuvaa.

Piiskaus tehdään meillä hieman rikkeestä riippuen eri välineillä ja eri paikkaan.

Määrätyistä rikkomuksista kämmenellä, vyöllä tmv paljaisiin rintoihin siten, että nainen on kumarassa ja rinnat roikkuvat alla vapaana. Niihin on hyvä läimäytellä. Välillä käsken tissit pöydälle niinkuin mammografiassa ja piiskaan ylhäältä päin.
Toisista rikkomuksista sitten tulee piiskaa paljaalle takamukselle ja takareisiin. Usein vyöllä tai kämmenellä ja joskus pahoista tekemisistä rottingilla. Joistain erikoisemmista annan napsuja kämmeniin, jalkapohjiin sekä pillukummulle.

Piiskauksen jälkeen on aina ja poikkeuksetta ohjelmassa nurkassa asennossa seisominen ja häpeäminen ja se tehdään tissit paljaana ja housut kintuissa TV:n vieressä nurkassa. Itse katselen yleensä samaan aikaan TV:tä ja korkkaan kaljapullon. Siinä samalla on kiva katsoa punaista takapuolta ja tarvittaessa nurkassa kiemustelusta ja hailumisesta voi laittaa lisärangaistuksia peliin. Joskus laitan esimerkiksi anustapin pyllyyn tai käsken tulemaan nurkka-ajan jälkeen sänkyyn ratsastamaan munalle ja samalla läimin lisärangaistuksia rintoihin jne.

Nurkassa vaimo saa olla noin tunnin jonka jälkeen yleensä saan komentamattakin alistuneen mutta mehevän suihinoton ja pahimpien rikkeiden jälkeen on piiskauksen yhteydessä sovittu myös 20 minuutin mittaisesta perseen nuolemisesta.

Tämä kaikki rikeiden vuoksi ja silti vaimo on aina märkä kuin suo. Pilluun uppoaa ilman enempiä esileikkejä mitä tahansa ja vaimon orkut on ikuisuuksia kestäviä.

Hyvä tapa tämä piiskaus.
 
pasi
Meillä vaimo on se joka kurittaa.. Silloin kun tuntee sen tarpeelliseksi. Hän kuiskaa määräyksen ajella karvat kikkelistä, hakea risu ulkoa, ja mennä housut nilkoissa nurkkaan odottamaan.
Tottelen ja saan välittömästi erektion. Odotan aikani, ja minut komennetaan pyllistämään sohvan käsinojalle, törröttävä pilini vedetään vatsaa vasten. Saan risusta kuin pikkupoika, uikutan ja itken. Usein saan siemensyöksyn, josta vaimoni suuttuu ja saan lisää... lopulta rakastelemme pitkään ja tunne on upea
 
birch
Meillä vaimo on se joka kurittaa.. Silloin kun tuntee sen tarpeelliseksi. Hän kuiskaa määräyksen ajella karvat kikkelistä, hakea risu ulkoa, ja mennä housut nilkoissa nurkkaan odottamaan.
Tottelen ja saan välittömästi erektion. Odotan aikani, ja minut komennetaan pyllistämään sohvan käsinojalle, törröttävä pilini vedetään vatsaa vasten. Saan risusta kuin pikkupoika, uikutan ja itken. Usein saan siemensyöksyn, josta vaimoni suuttuu ja saan lisää... lopulta rakastelemme pitkään ja tunne on upea

Meilläkin on vaimo joka kurittaa. Pyysin sitä häneltä joskus aikoja sitten ja hän suostui lopulta. Kuritus on ollut aina kyllä aika kevyttä, parisenkymmentä läimäytystä remmillä tai vitsalla, jotka vähän kirpaisevat, mutteivat niin, että itku olisi lähelläkään. Olen hänelle kertonut kaipaavani joskus kovempaakin käsittelyä, mutta tuloksetta. Nyt ei ole aikoihin tullut edes sitä pientäkään...
 
Viimeksi muokattu:
Piiskaa saava aviomies
Meillä piiskaus on rangaistus eikä siihen liity seksiä. Vaimoni käyttää piiskaa silloin, kun katsoo minun olleen ”tuhma” tai muuten sen käytön aiheelliseksi. En käy tässä kertomaan miten meillä tällaiseen käytäntöön aikoinaan päädyttiin. Vaimollani on käytössä useita erilaisia piiskoja. Tänään tulen saamaan piiskaa, koska aamulla sain ylinopeussakon ja se sekoittaa yhteisen budjettimme. Ilmoitin tästä vaimolleni ja hän sanoi antavansa minulle kotiin tultuani sellaisen vappu piiskauksen, jonka muistaisin. Tässä ei nyt oikein pysty keskittymään mihinkään, kun odottaa tulevaa piiskan tanssimista paljailla pakaroilla.
 

Yhteistyössä