Piiskausta

  • Viestiketjun aloittaja Leikittelijä
  • Ensimmäinen viesti
Piiskaa vailla
Voisitteko miehet vinkata, miten saisin mieheni piiskaamaan? Olen kertonut hänelle fantasioivani sellaisesta moneen kertaan, mutta hän on niin kiltti, ettei vain saa aikaiseksi kokeilla mitään alistamista. Ei ole koskaan sitonut tms muutakaan, vaikka olen pyytänyt. Onko keinoa saada mies innostumaan sellaisesta jotenkin? On kamalaa lukea näitä ketjuja, joissa muut kertovat harrastavansa tämmöistä mitä itse niin epätoivoisesti kaipaisi. En haluaisi siksi kuitenkaan vaihtaa miestä enkä pettää. Mikä siis avuksi?

Minulla sama tilanne mutta toisin päin, itse haluaisin että naiseni antaisi minulle piiskaa. Olen sitä myös monta kertaa pyytänyt mutta ei kuulemma halua satuttaa, en ymmärrä miksi ei voi toista piiskata jos toinen sitä itse haluaa ja saa siitä tyydytyksen. En itsekkään haluaisi naista vaihtaa, mutta olen ruvennut harkitsemaan että ehdotan sellaista järjestelyä jossa kävisin silloin tällöin luvan kanssa saamassa piiskaa joko maksudominalla tai parempana vaihtoehtona jos löytyisi joku joka sitä piiskaa voisi antaa ihan vaan siksi että tykkää alistaa miestä. En tiedä kuinka tuollainen ehdotus otetaan vastaan ja luokitteleeko hän sen sitten pettämiseksi?
 
Viimeksi muokattu:
masikistimies
Minulla sama tilanne mutta toisin päin, itse haluaisin että naiseni antaisi minulle piiskaa. Olen sitä myös monta kertaa pyytänyt mutta ei kuulemma halua satuttaa, en ymmärrä miksi ei voi toista piiskata jos toinen sitä itse haluaa ja saa siitä tyydytyksen. En itsekkään haluaisi naista vaihtaa, mutta olen ruvennut harkitsemaan että ehdotan sellaista järjestelyä jossa kävisin silloin tällöin luvan kanssa saamassa piiskaa joko maksudominalla tai parempana vaihtoehtona jos löytyisi joku joka sitä piiskaa voisi antaa ihan vaan siksi että tykkää alistaa miestä. En tiedä kuinka tuollainen ehdotus otetaan vastaan ja luokitteleeko hän sen sitten pettämiseksi?
Kuule!Se on vaikea löytä joku naisia joka halua annaa piiskaa!Siis rupea hakea sinä vaan!Luultavasti et lötdä ketään,siis murehdin turhaan että naisesi suutu!
 
Viimeksi muokattu:
Piiskattavavaimo
Älä yleistä omia perversioitasi. Naiset ei halua tulla alistetuiksi tai otetuiksi. Vain jotkut pervonaiset haluu, ei muut.
Minä saan noin kuukauten välein piiskaa mieheltäni ototan oikein jotta pääsen mieheni syliin saamaan kunnon höykytyksen koivuvitsa temmeltää alapäässäni pitkään lopuksi pimppaani työnetään kovakalu sähisen,vongun kuin kiimainen kissa (olen kovassakiimassa) pimppi sylkee nesteensä laukean yhtenään tätunnetta ei voi sanoinkuvailla.
 
Viimeksi muokattu:
Piiskastapitävä.
Älä yleistä omia perversioitasi. Naiset ei halua tulla alistetuiksi tai otetuiksi. Vain jotkut pervonaiset haluu, ei muut.
Olen piiskaa saava 40kymppinen Rouva Akka Tai Eukko pyrstöni kaipaa vitsaa joskus viikottain pisimmät välit ovat olleet noin kuukaus Kultani tietää käytöksestäni milloin tarvitsen pyrstöhoitoa kiukuttelen,temppuilen olen valmistautunut tulevaan olen pukeutunut pelkkäänkylpytakkiin olen heti piiskattavissa pyrstöpyörii piiskatessa,punehtuu tulen kiimaan pimppani antaa nesteitään laukean monasti.
 
Viimeksi muokattu:
Rouvapiiskaa
Olen piiskaa saava 40kymppinen Rouva Akka Tai Eukko pyrstöni kaipaa vitsaa joskus viikottain pisimmät välit ovat olleet noin kuukaus Kultani tietää käytöksestäni milloin tarvitsen pyrstöhoitoa kiukuttelen,temppuilen olen valmistautunut tulevaan olen pukeutunut pelkkäänkylpytakkiin olen heti piiskattavissa pyrstöpyörii piiskatessa,punehtuu tulen kiimaan pimppani antaa nesteitään laukean monasti.
Viikon lopulla olimme kahtestaan Rakas Rouvani oli hakenut vitsat valmiiksi halusi antaa minulle rankaisu piiskaa sain riisua itseni nakuksi rouva oli liivit japikkarit asunaan ottiminut reisilleen pyöritteli minua piiskaten alapääni kokonaan lopuksi riisui pikkarit levitti reitensä oli kiimainen annoin juuresta kullalle.
 
Viimeksi muokattu:
strykpojke
Viikon lopulla olimme kahtestaan Rakas Rouvani oli hakenut vitsat valmiiksi halusi antaa minulle rankaisu piiskaa sain riisua itseni nakuksi rouva oli liivit japikkarit asunaan ottiminut reisilleen pyöritteli minua piiskaten alapääni kokonaan lopuksi riisui pikkarit levitti reitensä oli kiimainen annoin juuresta kullalle.
Onko ei täällä on muita naisia joka nautisi anna minulle piiskaa?
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Viimeksi muokattu:
vierailija
Yli puolivuosisataa ollaan oltu naimisissa ja vaimo on aina ollut piiskaamassa. Saat kyllä piiskaa jne. vakiolause. Jossakin vaiheessa aikoja sitten se muuttunut sanoista tekoihin ja saan piiskaa milloin mistäkin syystä aika usein. Ihan oikeasti ja kipeästi. Tavallaan tykkäänkin siitä. Ja siitä tykkään, kun vaimo saa toteuttaa itseään etten urputa.
 
apuri
Mies on jonkulainen masokisti ja käy varmaan aina joskus jossakin rääkättävänä, mutta joskus pyytää minuakin piiskaamaan takapuoltaan. Viimeksi sai ainakin kunnolla, kun kulki pari päivää seinänvieruksia pää painuksissa, kun varmaan hävetti. Kannikat oli sinipunaiset ja verisiä juomuja täynnä. Eipä tarvi ainakaan vieraille maksella, kun saa paremman palvelun kotona.
 
Piiskastapitävä
Sain viikon lopulla pitkästä aikaa Pyrtölleni hain itse koivupiiskat valmiiksi sain aluksi pyrtölle olin jalat pystyssä reitet saivat ihanat rannut lopuksi pyöritettiin pyrtöäni työnsin pyrtöäni piiskalle,lantiota olinhikinen myös jalkovälistä oli ihanaa saata kunnon kylvetys tänä aamuna silittelin rantuisia reisiäni annan kullalleni tänäiltana jotain hyvää paljon arvatkaa mitä?
 
vierailija
Sain viikon lopulla pitkästä aikaa Pyrtölleni hain itse koivupiiskat valmiiksi sain aluksi pyrtölle olin jalat pystyssä reitet saivat ihanat rannut lopuksi pyöritettiin pyrtöäni työnsin pyrtöäni piiskalle,lantiota olinhikinen myös jalkovälistä oli ihanaa saata kunnon kylvetys tänä aamuna silittelin rantuisia reisiäni annan kullalleni tänäiltana jotain hyvää paljon arvatkaa mitä?
Oletko mies?
 
Viimeksi muokattu:
Piiskastapitävä
Eilen illalla hain lenkillä käytessä muutaman vitsan valmiiksi tälle Aamulle olin kullan sylissä pitkään pyrstö on vähänhellä reitet,lantio rantuiset pyrstö sai kyytiä kunnolla Ihanaa!
 
vierailija
Vaikka piiskaamme toinen toisiamme säännöllisesti, tuli sanomista, kun kerran palasin etelän reissulta kotiin. Olin käynyt yhdessä "luolassa" ammattilaisen käsittelyssä ja oli vielä selvät jäljet näkyvissä.
 
ReEmmiä klittaan
Meillä täytyy maata selällään ja jalat levällään. Vyön päällä mies tähtäilee pimppiin, ja sitten läväyttää. Käy kipeästi. Tähtäilyvaihe on kiihottavin. Toisaalta on nautintoa, kun nahkaremmi osuu klittaan
 

Yhteistyössä