O
omppu
Vieras
Turkulaiset! Missä Turun Omenahotellin vieressä olisi jokin kahvila-leipomo tms. jossa voisi nauttia aamiaista? Pelkkä kahvi ei riitä, sillä mukana 3 lasta. Emme saaneet enää "normi" hotellista yösijaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Poppins:Siitä on lyhyt kävelymatka vaikkapa Kauppahalliin, tai no yleensäkin keskustaan, missä kaikki kahvilat ovat. Fontana on tosi viihtyisä kahvila ainakin, myös Hansa-korttelissa löytyy kahviloita, en ole siellä nyt kyllä aikoihin käynyt, taikka Sokoksen kahvila, tai Sokoksen vieressähän on Sokos Hotel Hamburger Börs, ottaisivatkohan ihan vain aamiaiselle maksusta? Vaihtoehtojahan on!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kannattaa:Lähtee siitä kävelemään, samalla kadulla omenahotellin kanssa. Rautatieasemalta poispäin kävellessä. 3 beans, parasta kahvia, maalaissämpylöitä ym.
Alkuperäinen kirjoittaja kannattaa:Lähtee siitä kävelemään, samalla kadulla omenahotellin kanssa. Rautatieasemalta poispäin kävellessä. 3 beans, parasta kahvia, maalaissämpylöitä ym.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Turun Omenahotelli on tosi hyvä paikka. Oltiin siellä vasta viikko sitten ja oli tilavat huoneet ja siistiä. Oli paljon lapsiperheitä. Tykkäsin. Syötiin aamiainen siinä Cafe Picnicissä kun se kuului hotellin aamiseksi, oli 5,50e/hlö.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja omppu:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Turun Omenahotelli on tosi hyvä paikka. Oltiin siellä vasta viikko sitten ja oli tilavat huoneet ja siistiä. Oli paljon lapsiperheitä. Tykkäsin. Syötiin aamiainen siinä Cafe Picnicissä kun se kuului hotellin aamiseksi, oli 5,50e/hlö.![]()
kuinka kaukana Picnic on Ompusta?=
Alkuperäinen kirjoittaja omppu:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Turun Omenahotelli on tosi hyvä paikka. Oltiin siellä vasta viikko sitten ja oli tilavat huoneet ja siistiä. Oli paljon lapsiperheitä. Tykkäsin. Syötiin aamiainen siinä Cafe Picnicissä kun se kuului hotellin aamiseksi, oli 5,50e/hlö.![]()
Ompun sivuilla lukee vain, että tällä hetkellä ei aamiaista Turun ompussa, joten luulin ettei ole yhteistyökumppania. Kyllä tämä on hyvä palsta! Paljon tietoa!
Alkuperäinen kirjoittaja omppu:Alkuperäinen kirjoittaja omppu:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Turun Omenahotelli on tosi hyvä paikka. Oltiin siellä vasta viikko sitten ja oli tilavat huoneet ja siistiä. Oli paljon lapsiperheitä. Tykkäsin. Syötiin aamiainen siinä Cafe Picnicissä kun se kuului hotellin aamiseksi, oli 5,50e/hlö.![]()
kuinka kaukana Picnic on Ompusta?=
Se on melkeinpä nurkan takana... Yliopistonkadulla. Muutama sata metriä.