pika, pika...ruukku salaatista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmä

Vieras
Uskaltaako syödä ruukku salaattia, joka on ollut jääkaapissa 2 viikkoa, osin oli mennyt tosi huonoksi, mutta keskellä oli vielä ihan hyvännäköisiä lehtiä, ehkä niissäkin oli semmoista limantuntua pinnassa, mut pesin hyvin niin ei ole enää.. Onko siis pilalla

Jos on ollut limaisen tuntuinen, niin roskiin vaan. Tai sitten revit lehdet pois ja istutat kannan uuteen multaan. Hyvällä tuurilla sieltä kasvaa muutama uusi salaatinlehti.

Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
eiks se oo lötkö :/

Juu siis reunoilla oli semmoista pilalle mennyttä lötköä, mut ei keskeltä ollut, mut kun oli vähän semmoisen limaisen tuntoinen, mikä kyllä sit pesussa lähti... Juu ja siksi kysyn kun en haluais tulla kipeeksi : x

Niin ja minä siis olen toi tyhmä ap :D

Alkuperäinen kirjoittaja Piku81:

Juu siis reunoilla oli semmoista pilalle mennyttä lötköä, mut ei keskeltä ollut, mut kun oli vähän semmoisen limaisen tuntoinen, mikä kyllä sit pesussa lähti... Juu ja siksi kysyn kun en haluais tulla kipeeksi : x

Uusi ruukkusalaatti maksaa kaupassa 0.99e. Kyllä mä voisin sen verran uhrata, jos sillä varmistaa ettei tule ruokamyrkytystä.

Alkuperäinen kirjoittaja deb:
Alkuperäinen kirjoittaja Piku81:

Uusi ruukkusalaatti maksaa kaupassa 0.99e. Kyllä mä voisin sen verran uhrata, jos sillä varmistaa ettei tule ruokamyrkytystä.

Juu, no ei oo rahasta kiinni, tehtiin vaan isännän kanssa tortilloja, ja niin haluttais sinne salaattia väliin, mut kaupat on kii...

Yhteistyössä