Pika synnytys!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti82 ja poika03
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti82 ja poika03

Vieras
Mulla oli ensimmäisen synntyksen kesto 6.5h. Mikä oli minusta ihan mukavan pituinen. Eikä jäänyt kauheata kammoa. Se oli niin sanotusti positiivinen synntys kokemus. Olin asennoitunut paljon pahempaan.

Toinen synntys kesti 45min ja sekin oli ihan okei. Siinä ei vain aivot oikein kerenny mukaan siihen et se syntyy NYT eikä kohta. Mutta hyvä kokemus oli sekin.

Voisin alkaa kokopäiväiseksi synnyttäjäksi mutta en haluaisi niitä synnytyksen jälkijuttuja kylläkään. :D :D :D

Seuraava synnytys kun näyttää vähänkään käynnistymisen merkkejä niin käskettiin lähteä menemään laitosta kohti.

Onko muilla näin nopeita synnytyksiä?
Kumpikin synnytys oli käynnistys.

mulla kesti kolmannen synnytys vähän vajaa 2 tuntia. sairaalassa kerettiin olla 10 minuttia ja nyt sain ohjeistuksen että heti kun tuntuu yksikin kunnon supistus niin suoraan laitokselle.
Toivottavasti ei kauheen paljon nopeempi synnytys olisi. Minusta nimittäin kakkosen 6 tuntia kestänyt synnytys oli paljon rauhallisempi ja helpompi

mulla eka kesti 9,5t ja toinen tuli 2 tuntiin,sama ohje et ekasta napakasta supistuksesta kolmannen kans sairaalaan ja niin meninkin,kolmas syntyi tuntiin :) kyllä toi eka oli paras,kun ehti itsekkin mukaan,noi kaksi nopeaa oli siitä pahoja et äiti oli paikalla,mut ei läsnä(you know) ;)

ponnistukset 28min,6min ja 4min.

*nyt vasta hoksasin et sulla oli käynnistys,mulla kaikki kolme ihan sponttaanisti käynnistynyt*

Perjantaina synnytin ensimmäiseni, käynnistettiin. Synnytyksen kesto 2h 41min. Että jos toinen joskus on tulossa ni meen jo puolivälissä raskautta sairaalaan, ettei kotiin tupsahda :D . Muuten ihan hyvä kokemus, mutta tää jälkiolotila ei oo kiva.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.02.2006 klo 09:14 katri kirjoitti:
Perjantaina synnytin ensimmäiseni, käynnistettiin. Synnytyksen kesto 2h 41min. Että jos toinen joskus on tulossa ni meen jo puolivälissä raskautta sairaalaan, ettei kotiin tupsahda :D . Muuten ihan hyvä kokemus, mutta tää jälkiolotila ei oo kiva.
Mulla käynnistettiin eka ja kesto oli 3h40 min. Toinen lähti sit itsestään ja kesti 3h50min. Käynnistys taitaa vähän nopeuttaa asiaa. Mutta meinaan kyllä lähteä heti sairaalaan, kun kipeät supistukset alkaa tai vesi menee. Tää kolmas kun voi tulla nopeemmin.

Minulla eka synnytys kesti 7h 3min, josta ponnistus 1h 30min, toinen 2h 47min josta ponnistussta 11min, kolmas 1h 33min josta 3minuuttia ponnistin... Kieltämättä jännittää jos joskus neljättä pääsen tekemään että ehtiikö sairaalaan asti. Mun tuurilla ehtii sairaalassa olla pari vuorokautta ennenkuin syntyy! :D

Ei se aina kerro sitä et seuraava synnytys on aina edellisiä nopeampi..kokemuksesta voin kertoa et neljäs synnytys oli kivuliain ja pisin.Vaik kolmas synnytys olikin perätilasynnytys ja kesti 1h 8min alusta loppuun niin sekin oli helpompi kuin tämä viimeinen...

Yhteistyössä