Pikaisesti Geishakuulista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Treenaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Treenaaja

Vieras
Mun pitäis nyt tilata geishakuulat lantionpohjalihasten jumppaamiseen mutta minkä kokoiset? Isot vai pienet.. Mistä tietää onko lihakset siellä hyvässä vai huonossa kunnossa? Jotkut sanovat että kunnon voi testata sormella että tunteeko lihakset jännittäessä mutta tuntuvathan ne varmaankin vaikka olisivat huonossa kunnossa. Olen aiemmin niitä harjoittanut päivittäin ihan vaan jännittelemällä mutten tiedä onko tuosta mitään hyötyä edes? Kiitos jos viitsitte neuvoa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siis miten niin? Kyllä tuolla nettisivuilla ainakin lukee että geishakuulat lantionpohjalihasten harjoittamiseen. ?

siis voi käyttää ja monesti tuohon tarkoitukseen mainostetaan. mutta treenikuulat on aina irralliset, pienet ja painavat mitä nuo geishat ei monestikkaan ole

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
geishakuulat ei ole treenaamista varten, siihen tarkoitukseen on treenikuulat

Mulle on fysioterapeutti sanonut että geishakuulat ajaa saman asian, ovat vaan sikapaljon halvemmat.

Omistan siis geishakuulat ihan lantionpohjatreeniä varten. Ja hyvin toimii.

No kyllä niissä paketeissa lukee että käyvät myös lantionpohjalihasten harjoittamiseen. Huvi ja hyöty voidaan nääs yhdistää:)
Tohon kuntoarvioon en osaa sanoa, mulla on ne viel paketissa... pitäs varmaan testata. Ovat kyllä aika isot, joten saa nähdä ovatko sopivat;)

Alkuperäinen kirjoittaja eipäs:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
geishakuulat ei ole treenaamista varten, siihen tarkoitukseen on treenikuulat

Mulle on fysioterapeutti sanonut että geishakuulat ajaa saman asian, ovat vaan sikapaljon halvemmat.

Omistan siis geishakuulat ihan lantionpohjatreeniä varten. Ja hyvin toimii.

treenikuulat maksaa nettikaupoissa 12? eteenpäin ja ovat irralliset ilman mitään mielihyvää tuottavia shittejä ;)

http://www.tohtori.fi/?page=8662831&id=6989718

http://www.vaestoliitto.fi/seksuaaliterveys/seksuaaliterveysklinikan_nettipa/nuoret/tietopankit/murrosika/tyton_kehittyminen_ja_keho/lantionpohjan_lihakset/

tuolta voi lukea jotakin

lantiopohjanlihasten kunnosta voit kysyä ihan omalta mieheltäsi. eiköhän se ole huomannut jos on jotain eroa aiempaan (siis verrattuna vaikka ennen synnytystä ).

mä tilasin toyheavenista smartballs-kuulat, semmoset järisyttävän isot ja niillä alotin treenailemaan näin kolmannen synnytyksen jälkeen. hyvin pysyvät sisällä. kun alkaa lihakset kuntoutumaan vaihdan pienempiin ja painavempiin.

Yhteistyössä