Pikaista apua, kiitos!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henna_A
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Henna_A

Vieras
Hei!
Minulla on pikainen avuntarve... Tämä kuulostaa varmaan ihan hölmöltä, mutta otan riskin :) Olen alkanut deittailla yhden mukavan miehen kanssa. Eli ollaan sovittu, että ei tapailla muita ja että ollaan vakavin mielin menossa kohti seurustelua ja pitkää suhdetta. Olemme tunteneet miehen kanssa toisemme jo aiemmin, joten tiedän hänen pitävän sanansa ja olevan kaikin puolin luotettava, mutta hän ei julista rakkauttaan kovaäänisesti eikä ole ehkä mikään maailman romanttisin hurmuri. Siitä minä tosin myös pidän.

No, nyt olen täällä töissä ja ihan paniikissa... Olimme syömässä ja leffassa torstaina. Meillä oli tosi kivaa ja juteltiin ja naurettiin vielä pitkään ennenkuin mies sitten lähti. Lopulta hän sanoi, että olisi mukavaa tehdä sama toistekin, ja minä sanoin että niin todella olisi. Emme sopineet mitään tarkkaa päivää, vaan minä itse sanoin miehelle, että hän voi tekstata jossain vaiheessa minulle ne päivät, mitkä sopivat hänelle tällä viikolla. Mies sanoi, että hän on harrastamassa koko viikonlopun eli silloin ei ole aikaa, mutta viikolla hänellä ei ole iltaisin niin paljon tekemistä. Nyt sitten on maanantaiaamu töissä ja olen ihan hermona... Mies ei ole tekstannut mitään tapaamisesta (olin toivonut viestiä jo perjantaina...). Voinko itse tekstata ja kysyä, koska nähdään? Vai ahdistaako tuollainen miehiä? Ajattelin nimittäin myös ehdottaa, että aletaan tavata vähän useammin ja jutellaan siitä, mihin suuntaan haluamme suhdettamme viedä. Odotanko miehen yhteydenottoa vai toiminko itse ensin (vaikka toisin sovimme)?

Pysyisin siinä mitä olette jo sopineet. Onko jotain yllättävää ja hälyttävää tapahtunut, että et pysyisikään sopimuksessanne?

Onhan se tietysti miehelle "imartelevaa" jos osoitat innokkaasti halukkuuttasi tapaamisten sopimiseen, mutta voi olla, että vkonloppu on miesystävälläsi sujunut harrastusten parissa, eikä niin että hirveästi olisit mielessä pyörinyt. Hiljaa hyvä tulee...

Tai jos sitten mies näin "testaa" kuinka innoissasi olet, älä lähde tähän leikkiin.

Kiitos vastauksesta! Mitään yllättävää ei ole tapahtunut, minä vaan olen kärsimätön :) Viikonloppu meni jotenkuten, mutta tänään vaan on "ikävä" tai ainakin halu nähdä. Tiedän miehen olevan sellainen, että hän keskittyy yhteen asiaan kerralla. Eli ensin eletään ja harrastetaan viikonloppu ja sitten aletaan miettiä seuraavaa viikkoa ja sitä, mitä on tullut sovittua. Minun temperamenttini on erilainen tässä suhteessa, haluaisin asioiden tapahtuvan mahdollisimman pian.

Mies luultavasti naimisissa monen lapsen isä ja onnellisesti aviossa.Pikku seikkailu hänelle.Sinulle tosi paikka.Älä jää roikkumaan häneen,vapaita tyylikkäitä miehiäkin on.Valkkaa sieltä joku mieleisesi.Varattuihin juttuihin ei kannata sotkeutua.

Joo niin varmaan. Unohdin mainita toivovani _asiallisia_ vastuksia. Tunnen ihmisen jo aiemmin ystävien kautta, katsos, ja olemme tapailleet ja sen jälkeen deittailleet jo hyvä aikaa. Molemmat olemme tosissamme.

Miksei muka nainen voisi laittaa miehelle viestiä? Pitääkö aina leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa? Miehestä voisi olla mukavaa huomata että on tekemisissä sellaisen spontaanin ja aidon naisen kanssa...joka ei pelkää esittää toiveita ja ehdotuksia.

Tätä minä juuri mietin... Missä menee toisen alueelle tunkemisen raja? Minulla on paljon liikuntaharrastuksia, mitkä pitää varata tässä maanantaiaamuna koko viikkoa ajatellen. Nyt sitten kalenteri on jo täyttynyt niin, että torstaina on ensimmäinen vapaa tapaamisaika... Eikä miehestä kuulu mitään. Eihän se sinänsä haittaa, mutta joskus tosiaan olisi kivaa tavata ajan kanssa... Mitä te muut mietitte?

Minä olin aivan höperö pommittamaan nykyistä miestäni tekstareilla silloin alussa...Luulin ja pelkäsin että toinen suuttuu tai kiusaantuu...mutten mahtanut itselleni mitään...Oli pakko ilmoittaa jos jotain kivaakin sattui, aina ei sen kummenpaa asiaakaan ollut! =) Kysyin sitten kerran että onko se paha juttu, kun laitan niitä tekstareita yhtenään...Voi että...se tykkäsi siitä että kuuluu minun elämään! =) Ei nyt ihan sama juttu kun sinulla...kun sinulla on OIKEAA asiaakin... =) Mitä se haittaa...laita sille viesti ja kerro rehellisesti, että on ikävä ja että sulla on menoa viikolla...sopiiko se ja se päivä...=) Rohkea rokan syö!!!

Sitä vaan mietin,oletko tämän miehen "varakangas".Sinä olet valmiustilassa 24h/8vrk/viikko.Ota selvää asiasta.Jos paljastuu jotain epämiellyttävää kannaltasi,parempi kohdata faktat heti.

Minä laitan tekstarin. Oikeasti, jos mies siitä pelästyy, että kerron olevani tosi kiireinen koko viikon ja viikonlopunkin, ja että lähden seuraavalla viikolla työmatkalle - ja silti haluaisin ehtiä tavata, niin sitten taitaa olla minulle väärä henkilö. En jaksa mitän pelaamista, minähän haluan vain tavata.

No niin, laitoin tekstarin. Kerroin vapaista päivistä ja siitä, että haluaisin kuitenkin tapailla ja rakentaa tätä juttua eteenpäin. Jutella ja tehdä kivoja juttuja yhdessä. Odottelen vastausta...

Kutkuttavaa se odottaminen...jännittää.Ja sitten jos se ei vastaakkaan...Voi peeveli! Minun mieheni ei aina muistanut!!! Voitko kuvitella...se ei silloin ehtinyt vastaamaan kun sai sen viestin ja sitten se saattoi UNOHTAA sen...grrr...Että se pisteli vihaksi...=) Koeta sitten ymmärtää näitä miehiä...mutta hyvä mies se on, kannatti ymmärtää. =)

Joo... Ei vielä vastusta, mutta tiedän että hän kyllä vastaa. On vain semmoinen mies, jonka pitää ensin miettiä vastausta vaikka miten kauan, jotta menee "oikein" :) Jännittää :)

Hauskaa että alkuperäinen kirjoittaja valvoo omaa ketjuaan =)

Täytyy kyllä sanoa, että jos torstaina näitte, toisella on viikonloppuna menoa ja molemmilla päivätyö, niin ei mikään ihme ettei heti ole tulossa viestiä mieheltä maanantai-aamuna! En itse ainakaan kykenisi töiden maanantaivyöryn keskellä sopimaan mitään, ja viikonloppuna jos kerran oli menoa niin ei ehdi eikä halua syventyä viestiin, jota pitäisi kirjoittaa ajatuksella ja ajan kanssa jotta kaikki menisi just oikein. Mun mielestä nainen voi ihan hyvin laittaa viestiä, jos se helpottaa arkea (ja muutenkin). Ei miehen varaan sovi laskea - sosiaalisen elämän pyörittämisen sulavasti osaavat parhaiten parantumattomat naistennaurattaja-häntäheikit ja muilla se viestittely on sitten laadultaan vaihtelevaa ;)

Mitä ihmettä,kiirettä pukkaa ettei edes ehdi kivaa naista tavata.Minä kerkesin.Ei ollut niin kiirettä etteikö olisi aikaa söde naiselle.Jotkut ukkomiehet naruttavat teitä herkkäuskoisia naisia.Itse harrastin sitä hommaa nuorena hurmurina.Naisia helppo höynäyttää jos sattuu omistamaan komeen naaman ja kropan.Siihen sopivasti liirumlaarumia,nainen on valmista kauraa.

Joo, olen niin hermona että kuikuilen tätä ketjuakin, arvatkaa pystynkö keksittymään töihin. No, pakko on keskittyä kohta.

Minäkin tässä pohdittuani olen sitä mieltä, että viestini ei ollut tunkeileva vaan ihan käytännöllinen ja kiva. Annoin päivät mitkä minulle sopivat ja kerroin, että minusta voitaisiin mennä eteenpäin suhteessa. Lopettaisitko, sohwis, ihan sovinnolla häiriköinnin? Kyseessä on mies, jonka tunnen hyvin jo entuudestaan.

Älä hätäile Henna A...sohwis nyt on aina hieman hermoherkkä...siihen tottuu tai turtuu ajan kanssa.=) Muistan niin elävästi sen miten ihanan jännää ja kutkuttavaa aikaa se seurustelu olikaan...ihanaa energiaa sai aivan pelkästään siitä että tiesi toisen olevan olemassa ja jos oli jotain odotettavaa samalle viikolle... =) suloista.

Äh, ei vieläkään mitään vastausta. Miten se vastaaminen voi olla noin vaikeaa? No, tiedän että se tulee jossain vaiheessa, mutta miksi yhteen tekstariin ei vaan voi vastata ihan saman tien?

Semmoista se vaan on...tiedän tunteen! =) Älä nyt menetä malttiasi...kysele illalla tai huomenna jos ei mitään kuulu, että saiko se sitä viestiä ollenkaan.=) Joskus saattaa sössiä puhelimensa kanssa esim.kiireessä ja kuittaa vahingossa viestin heti pois, edes lukematta.Mistäpä näitä tietää.

Luulenpa että teit elämäsi virheen kun laitoit tekstarin, vaikka olitte sopineet että hän ottaa yhteyttä.Olin itse samanlaisessa tilanteessa joskus vuosia sittem.Olin yli innokas, odotin joka sekunti että mies laittaa viestiä tai soittaa ja jos puhelua tai viestiä ei tullut sekunnilleen kun oltiin sovittu,olin hermona, että mitä on sattunut. Oma innokkuuteni teki sen,että mies alko inhoamaan minua ja säikähti suoraan sanottuna sitä intoani.Jonkun aikaa heilasteltiin,sitte mies sanoi, että hän ei todallakaan halua olla kanssani ja että olen ahdistava tyyppi.En pahaa tarkoittanut,mutta olin vain niin helvetin innoissani.Todennäköisesti sinäkin pilasit omat mahdollisuutesi,sori vaan.

Toivottavasti sait vastauksen!

En tiedä minkäikäinen olet, mutta sillä kokemuksella mikä minulla on ihmis-suhteista, niin mies on se joka haluaa ns. saalistaa :-). Liialla innokkuudella pilaa vain jutun kuin jutun, ennemminkin en lähtisi heti ensimmäisenä ehdotettuna päivänäkään vielä mihinkään. Kypsentelisin siinä sitä miestä ja tapaamista ;). Samallahan se varmistus sekin, että jos se malttaa silti odottaa ilman ettei alkas pommitamaan/jankuttamaan, niin olis mahdolliset terveenpaperitkin tarkistettu ;-). Ja joka on kiinnostunut jaksaa kyllä odottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja näin kävi mulle:
Luulenpa että teit elämäsi virheen kun laitoit tekstarin, vaikka olitte sopineet että hän ottaa yhteyttä.Olin itse samanlaisessa tilanteessa joskus vuosia sittem.Olin yli innokas, odotin joka sekunti että mies laittaa viestiä tai soittaa ja jos puhelua tai viestiä ei tullut sekunnilleen kun oltiin sovittu,olin hermona, että mitä on sattunut. Oma innokkuuteni teki sen,että mies alko inhoamaan minua ja säikähti suoraan sanottuna sitä intoani.Jonkun aikaa heilasteltiin,sitte mies sanoi, että hän ei todallakaan halua olla kanssani ja että olen ahdistava tyyppi.En pahaa tarkoittanut,mutta olin vain niin helvetin innoissani.Todennäköisesti sinäkin pilasit omat mahdollisuutesi,sori vaan.

Mistä sä voit tietää, onko noin käynyt? jos itse pilasit mahdollisuutesi. Vaikka se voi johtua siitä, ettei mies alkuunkaan ollut kiinnostunut sinusta. Ehkä jotenkin ärsyttävä olit? Taas olen saanut miehiltä viestiä. Miksi en ole niin aktiivinen, kun naiset iskevät heti kyntensä ja tyrkyttävät seuraansa?