Hae Anna.fi-sivustolta

Pikalainat

Viestiketju osiossa 'Niksit ja vinkit' , käynnistäjänä Minä vaan, 04.06.2006.

1. pikalainavertailija Vierailija

Tosiaankin kannattaa tehdä pikalainavertailu ennen lainanhakemista. Vertailun avullaa löytää helposti oikean vaihtoehdon. Sanottakoon esimerkkinä esimerkiksi 200 euron vippi. Pikalainavertailun avulla huomaat, että kallein kustantaa 145 euroa, kun taas halvin on ensilainaajille täysin ilmainen. Jollet ole ensijilainaaja, niin kulut ovat silti vain noin 25 euroa. Pikalainavertailu auttaa todella löytämään oikean vaihtoehdon!

2. mäkin Vierailija

Listalta puuttuu vippilaina

3. Anniina Vierailija

Luotettavan tuntuisia pikalainoja tarjoavia yrityksiä löytyy ainakin sivustolta Lainamaa.fi. Itse olen ottanut pari kertaa pikavippiä Vivukselta eikä ole tullut mitään ongelmia vastaan. Hakemus kannattaa täyttää ilmaiseksi netissä niin välttyy tekstiviestikustannuksilta.

4. MerjaK Vierailija

Aivan turhaan otatte niitä pikavippejä.. Joudutte vaan maksuhäiriöisten listalle nimim. kokemusta. Itse olin pikavippikierteessä noin vuoden päivät etsittyäni aina uuden ja halvimman pikavipin pikavippi sivustolta, ja näin jouduin suonsilmään. varokaa!

5. Mua on aina mietityttäny, miten voi tietää, että noi pikalainataulukot pitää paikkansa? Ja välil ne on tosi hankalia lukea, kun lainaa tarttis.. Toisaalta, jotkut työkalut taas ei ole toiminut kunnolla.

Äsken löysin tällaisen googlen mainoksista
    www.nettipankkiiri.fi

Näyttää ihan OKlta ja on helppo käyttää. Onks jollain kokemuksia?

6. Jami Vierailija

http://www.santander.fi
    https://www.aasa.fi

Ja toteanpa tähän vielä että Aasalla nimelliskorko 9,8%, Santanderilla 13% ja kaikilla muilla ylläolevilla lähestulkoon törkeästi yli 20%. Ottakoon kukin mistä haluaa (tai saa)

7. villit rillit Vierailija

oli tosi helppo verrata ja hakea edullista luottoa. Takaisinmaksu ja summan saa valita itse. Aika isoja eroja noissa kuluissa. Käykää vaikka katsomassa.. https://www.nettipankkiiri.fi/web/pankki/lainavertailu

8. Paras pikalaina Vierailija

9. kulutusluotto tuli heti kun vertailin vippiä pieneen hankintaan. sivusto oli tuo mainittu Etusivu - nettipankkiiri.fi Samasta paikasta löytyi monta palvelun tarjoajaa. Kulutusluotto onnistui myös ilman luottotietoja

10. jussiton Vierailija

11. Lainan ottaja Vierailija

Paras ja halvin lainapaikka löytyy osoitteesta https://www.aasa.fi

Miten perustelen väitteeni ?

Nimelliskorko 4,9% - 9,8% KIINTEÄ JOKA EI MUUTU LAINA-AIKANA! Tähän ei kukaan muu pysty paitsi ehkä pankeista Nordea.

Palvelu toimii hyvin ja on ystävällistä.

Ei muuta tarvii.

12. aliisa50 Vierailija

Tässä olis paljon eri vaihtoehtoja
    Pikalainat

13. Vippilaina - 2012 Vierailija

Vippilaina tarjoaa henkilökohtaisia ​​lainoja ihmisille, joilla on huono luottoa.

14. vinksiii Vierailija

15. Ritva32 Vierailija

Täällä voi ainakin vertailla vipit 2000 euroon saakka: Halvimmat pikalainat Tsekkaa jos sieltä löytyy sulle sopiva.. Voit määritellä itsellesi myös laina-ajan ja erien määrän.

16. vertailija2 Vierailija

Ei ole kokemusta, enkä ole aiemmin kuulutkaan. Itse luottaisin tunnetumpiin nimiin, kuten Everyday, Risicum, OK Money (joka valittu useampana vuotena parhaaksi pikavipiksi. Lisää infoa näistä ja useammasta muustakin pikavippipalvelusta löytyy esim. Pikavippi – Vertaile pikavipit ensin täällä! ja Vippi | Vippi.fm

17. ilmarisieppo Vierailija

Jos hyviä lainapaikkoja yrittää kalastella niin ei oo helppoa pikalainan haku nykypäivänä. Muutamia asiallisiakin löytyy esim. Pikalainaas.fi.

18. jossu82 Vierailija

Ei todellakaan kannata ottaa mistään palvelusta pikavippiä, jotka tarjoaa sitä luottotiedottomille! Ei ne oo mitään oikeita eikä luotettvia palveluita! Täältä löytyy ainakin luotettavia pikalaina palveluja, vertailuja ja vähän uutisiakin missä kerrotaan fiksusta pikalainan hakemisesta.

19. jones Vierailija

20. jope Vierailija

21. blogpro Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
  22. Pikalainaus Vierailija

23. Tietämätön Vierailija

24. tiny Vierailija

Kannattaaa katsoa tästä itselle parhaiten sopiva laina, tää on kaikkein paras löytämäni lainavertailu, jossa lista kaikista pikalainapalveluista: www.Lainoja.fi - Vertaa Suomen kaikki lainat.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri