Hae Anna.fi-sivustolta

Pikaliimatahra pois tiskipöydän altaasta

Viestiketju osiossa 'Niksit ja vinkit' , käynnistäjänä 1. Pirta, 09.05.2007.

1. 1. Pirta Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Tuossa kysymys tulikin jo otsikossa.
    eli mulle kävi pieni vahinko ja pikapuuliimaa tipahti tiskipöydän altaaseen. Lisäksi tippa on lattialla (muovikokolattiamatto) ja keittiön pöytätasolla.
    Eniten minua häiritsee tuo altaassa oleva tahra.
    Millä kannattaa yrittää sitä pois?
    Mitään järeämpiä konsteja en ole vielä kokeillut. Vinkkejä kiitos!

2. Mulla on käyny noin vaikka kuinka monesti ja valitettavasti en ole löytänyt keinoa joka auttaisi.. Odotellaan josko jollain muulla olisi vinkkiä.

3. vips Vierailija

voisit kokeilla sillä samalla terällä, jolla maalarit poistaa ikkunoista maalitahrat ja jota käytetään myös keraamisten liesien pinnan puhdistamiseen.

4. mathew1 Vierailija

Aivan hienoimmalla hiekkapaperilla, ei siis millään karkealla joka naarmuttaa altaan ja vain hiomalla liimaa ei allasta.

5. pikaliima Vierailija

Liimat lähtee liuottimella. Lattiaan en uskaltaisi mut tiskialtaasta kyllä. Kokeile esim. kynsilakanpoistoainetta, tinneriä yms. Jos ei kertapyyhkäisyllä lähde, jätä esim kostutettu pumpulituppo vähäksi aikaa päälle. Kynsilakanpoistoaineella lähtee turvallisesti myös iholta!

6. Carmela Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Oletko kokeillut taikasienellä? Sillä sain itse poistettua liuotinpohjaisen maalitahran altaasta (kukahan senkin oli sinne mennyt sotkemaan......;-O.....)

7. vierailija Vierailija

Ei lähtenyt pois! Yritän vielä liottamalla, Asetoonia pumpulin ja jätän "hautumaan"! Jospa lähtisi kuitenkin kulumalla?? Vuoden kuluttua ongelma Ehkä Karl nyt :)

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri