Hae Anna.fi-sivustolta

Pikavippi — Tekstiviesti — Pikalaina vertailu

Viestiketju osiossa 'Niksit ja vinkit' , käynnistäjänä Ei enää pikavippiä, 18.07.2008.

1. Pikalaina vertailu Vierailija

2. Mäpy Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kuten aiemmin jo onkin keskusteluissa todetty, niin pikavippien kulujen välillä on huomattavia eroja. Esimerkiksi 300 euron vipillä halvimmasta joudut maksamaan takaisin 325€ kun taas kalleimmasta reilusti yli 500€. Joten kallis vaihteohto jopa tuplaa alkuperäisen lainasi, kun taas halvimmasta maksat vain pientä korkoa.

Todellakin siis pikavippivertailu kannattaa! Pikavippien hintavertailu näyttää automaattisesti halvimmat lainanantajat ylempänä kuin kalliimmat. Muutenkin vertaaminen on todella helppoa ja ilmaista. Valitse ensin pikavippivertailusta lainasumma ja ikäsi, niin vippivertailu kertoo sinulle halvimmat pikavipit. Voit myös lisävaihtoehtoina valita maksuerien määrän ja laina-ajan.

Kuten aiemmin tulikin jo todettua, niin esimerkiksi ottamalla vipit 300 oikeasta paikasta voi säästää kuluissa jopa 90%. Toisaalta esimerkiksi pikavippi 300€ on sen verran iso summa, että sillä ostaa jo vaikka mitä. Kuitenkin kannattaa miettiä tarkkaan todellinen rahan tarve ja mahdollisesti ottaa pienempää pikalainaa, joka on helpompi maksaa pois. Tällä hetkellä pikavippi 200€ taitaa olla suosituin lainasumma, josta sitten vipit 300 seuraa hyvänä kakkosena.

3. Pikavippivertailu Vierailija

Edellisessäkin viestissä on selkeästi nostettua esiin huomattavat erot pikalainojen välillä. Itse olen huomannut vielä suurempia eroja pikalainojen kuluissa täysin identtisillä maksuajoilla. Näinpä ollen voinen yhtyä myös väittämään, että pikalaina vertailu säästää huomattavasti rahaa.

Kannattaa myös huomata, että kun vertailet pikalainat, niin yhden summan vertaaminen ei kerro halvinta pikalainayritystä toisella summalla. Osa firmoista lainaa tiettyjä summia varsin halvalla, mutta toisilla summilla kulut ovat huomattavasti suuremmat. Täten pikalainavertailu tulee tehdä erikseen jokaisella halutulla summalla.

Niin ikään monet yritykset eivät edes pikalainaa kaikki summia, joten et näe yhdestä summasta tiettyjen yrityksien tarjontaan. Kannattaa myös huomioida, että 50euron muutos lainasummassa voi tuoda huomattavasti kuluja, mutta toisaalta saatat löytää halvemman pikalainan vertailusta tällöin.

4. ak66 Vierailija

Vertailin pikavippejä ja mielestäni edullinen rehellisin on nimensä mukaisesti rehtivippi. RehtiVippi | Suomalaista pikavippiä ja pikaluottoa rehellisesti

5. jormamenkka Vierailija

Millähän perusteella tää on rehellisin halvin? :D Suurin osa edellisen vertailun firmoista on halvempia. Vieläpä niin, että ne edullisimmat on taloustutkimuksessa saanut respektiä :)

6. pikaluottoliisa Vierailija

Rehtivippi ei näytä millään tavalla olevan järin rehellinen, jos katsotaan pikaluottojen kuluja ja ajatellaan, että rehellisin ei revi köyhiltä mahdollisimman suuria määriä rahaa. Kannattaa tsekata esimerkiksi pikaluotot vertailu, niin löytyy huomattavasti halvempia vaihtoehtoja vippaamiseen.

Muutenkin kannattaa kilpailuttaa kaikki pikaluotot ja olla ottamasta ensimmäistä "rehellistä" lainaa, sillä pikaluotot löytää netistä helpolla todella edullisesti. Pikaluotot vertailun avulla voi hakea oman ikänsä ja lainasumman mukaan lainatuotteita, jolloin pikaluottovertailu järjestää automaattisesti ne edullisuuden mukaan järjestykseen.

7. pii Vierailija

Tuolla (pikavippi firmat) on mojova joukko lainafirmoja vertailussa.

8. Karmiina Vierailija

Itse olen sitä mieltä, että vertailu toki kannattaa, mutta kaikkein fiksuinta on maksaa pikavippi viikon sisällä pois jolloin korotkin pysyvät maltillisina. Kyllä noita lainavertailusivujakin tuntuu nykyään olevan pilvin pimein...Edullisen koron lisäksi minä ainakin valitsen vippipaikkani sen mukaan, millainen maine (luotettavuus) firmalla on. Kannattaa vilkaista sivustoa Lainamaa.fi, sieltä löytyi mielestäni asiallista tietoa pikavippailusta ja vippejä tarjoavista yrityksistä.

9. as-laina-vie-voiton Vierailija

Mun mielestä nää tälläset pienet pikalaina vertailu sivustot on ihan päteviä koska kyllä ne yrittää ainakin pitää tietonsa ajantasalla. Eihän noilla sivuilla muuten kukaan kävis, right?

10. Eikä Vierailija

Aivan turhaan otatte niitä pikavippejä.. Joudutte vaan maksuhäiriöisten listalle nimim. kokemusta. Itse olin pikavippikierteessä noin vuoden päivät etsittyäni aina uuden ja halvimman pikavipin pikavippi sivustolta, ja näin jouduin suonsilmään. varokaa!

11. Pikalaina Vertailu Vierailija

Jos se pikalaina nyt kerran pakko on ottaa, niin suosittelen jotain pikalaina vertailu sivustoa, että tiedät edes vähän mitä teet. Pikalainojen ja vippien hinnoissa on isoja eroja. Vaikka alan valvontaa onkin kiristetty, silti luulisin että epärehellisiäkin vippi firmoja löytyy, kannattaa olla varovainen pikalainojen kanssa!

12. Heinola00 Vierailija

13. creator1 Vierailija

Viisainta on olla kokonaan ottamatta ainuttakaan pikavippiä koskaan.

14. Vippex Vierailija

Erittäin mielenkiintoinen ketju kertakaikkiaan. Itse haluaisin osallistua tähän debattiin lähinnä kertomalla sellaisen mielipiteeni, että pikavippi on hyvä renki mutta huono isäntä. Pikalaina kannattaa toki aina vertailla, mutta onpahan noita vertailusivustojakin moneen lähtöön ja monet näyttävät yrittävän hyötyä rahallisesti vippivertailuista sen sijaan että tarjoaisivat puolueetonta tietoa. :) Jatkakaa silti ihmeessä tätä mielenkiintoista keskustelua.

15. seppo Vierailija

Ei niissä oikeasti ole NIIN suuria eroja. On olemassa vain ja ainoastaan muutama firma, joista lainan ottamista kannattaa harkita. Jos suuntaa jonkun tuntemattomamman toimijan syliin, niin helposti tulee turpaan.

Ja nythän lakiuudistuksen myötä pikavippifirmojen määrä tullee kääntymään laskuun! :)

16. Teppoxz Vierailija

Totta puhut. Toisaalta, ei sekään vaikuta sen kummemmin pikalaina-riippuvaisten ihmisten elämään - noita lakiuudistuksen kestäviä pikavippifirmoja kun on melko paljon.

17. vertaaja Vierailija

Ihan totta mutta ton sun laittaman saitin tiedot ainakin on päin sanonko mitä...

18. Vippi v Vierailija

Löysin itse juuri tälläisen vippi paikan http://www.vippi-laina.fi . taitaaa olla melkoisen uusi yritys, eli voisi koittaa itsekkin hakea vippiä :)

19. maaritti Vierailija

Löysin saman pikavippi paikan tuolta pikavippi-vertailu sivulta, onko kellään kokemuksia kyseisestä pikavipin tarjoajasta?

20. petrus Vierailija

itse olen miettinyt tälläistä paikkaa kun get capital, 50-400e pikalaina tai pikavippi ..onko kukaan testannut, et onko luotettava?

21. Jennyh Vierailija

22. Lainavertailu Vierailija

23. OP Vierailija

Kirjoitin blogiini jonkin aikaa sitten pikalainoista.

Helposti niitä kritisoidaan, mutta valitettavasti niiden tarve ja täten tarjonta on oikeutettua. Rahoitusalan ammattilaisena pyrin antamaan myös neuvoja todellisen tarpeen todentamiseen sekä prosessiin lainan haussa. Käykäähän lukaisemassa tekstini osoitteessa:

Oiva Pankkiiri sivaltaa lompakkosi hyväksi: Onko kulutusluotto aina huono asia?

Ystävällisesti,
    OP

24. sani213 Vierailija

Niitä on tässä ketjussa kovasti esitelty, joten Näin löydät parhaimman pikavipin | ? Vertaa nopeasti Pikavippi, Pikalaina tai Vippi | Vippisivut.com vois kanssa olla mainitsemisen arvoinen. ja tosiaan niinkuin joku jo mainitsi, niin on olemassa muutama hyvä ja luotettava firma, joiden kulut on kohtuulliset ja niitä kannattaa käyttää jos aikoo vipata. Mutta on se silti hyvä vertailla, niin varmasti saa edullisimman... ja viikon päästä luulisi että markkinoilta ei juuri huijarifirmoja löydy, saa nähdä miten uusi laki toimii.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri