Pikkarit pilluun masturboidessa?

  • Viestiketjun aloittaja JUIE
  • Ensimmäinen viesti
JUIE
Kysyn kun ihmettelen, kuuluuko monella teistä masturbointirituaaleihin tunkea pikkareita pilluun..? Aika monen touhuihin näyttää kuuluvan tuolla web-kamera videoilla ja sitten vielä lentää roiskeet kun ne vetää ulos?

Pieni gallup, näinkö on? Aika monia muita esineiä ymmärtäisin kundina helpommin, muta onko toi JESS?
 
Maria
Kysyn kun ihmettelen, kuuluuko monella teistä masturbointirituaaleihin tunkea pikkareita pilluun..? Aika monen touhuihin näyttää kuuluvan tuolla web-kamera videoilla ja sitten vielä lentää roiskeet kun ne vetää ulos?

Pieni gallup, näinkö on? Aika monia muita esineiä ymmärtäisin kundina helpommin, muta onko toi JESS?

en koskaan. Voin kyllä vetäistä ne vakoon alussa (siis vielä kuin ovat päällä) mutta en minä niitä kyllä pilluun tunge.
 
Viimeksi muokattu:
Mimosa
Alkuperäinen kirjoittaja Työnnä;11059889:
Omaan hanuriin ne.
no en viitti sinne kun ne tuntuu pimpissä niin kivalta.. ; ) Mullakin toi silloin tällöin harrastamani juttu ALKOI sillä, että vetelin pikkareita himena vaossa ennen varsinaista runkkaamista. Mut sit halusin koittaa ja.. jotenkin tuhmalla tavalla ihanan tuntuista. Mut riippuu myös pikkareista ; D
 
Lovegirl
Kysyn kun ihmettelen, kuuluuko monella teistä masturbointirituaaleihin tunkea pikkareita pilluun..? Aika monen touhuihin näyttää kuuluvan tuolla web-kamera videoilla ja sitten vielä lentää roiskeet kun ne vetää ulos?

Pieni gallup, näinkö on? Aika monia muita esineiä ymmärtäisin kundina helpommin, muta onko toi JESS?

Joskus harvoin oon kokeillu. Samaa mieltä tuon edellisen (asiallisen) kirjoittajan kaa, et oikean tuntuisilla pikkareilla ihan kiihottava juttu jos vähän haluaa pervoilla..
 
Viimeksi muokattu:
Siis täh?
Eli siis riisuu housut pois ja työntää ne sisäänsä? Siis näinkö? En ole itse koskaan kuullut, nähnyt enkä tehnyt moista. Itse en pidä moista ajatusta sen enempää kiihottavana kuin pervonakaan, pelkästään kummallisena, mutta kukin tavallaan :) Varmasti vastavuoroisesti moni pitäisi monta asiaa, joita teemme puolisoni kanssa, kummallisina.
 
tina
Kysyn kun ihmettelen, kuuluuko monella teistä masturbointirituaaleihin tunkea pikkareita pilluun..? Aika monen touhuihin näyttää kuuluvan tuolla web-kamera videoilla ja sitten vielä lentää roiskeet kun ne vetää ulos?

Pieni gallup, näinkö on? Aika monia muita esineiä ymmärtäisin kundina helpommin, muta onko toi JESS?

On tullu kokeiltua.. Mut mitä ihmettä osa täällä kummastelee tätä juttua, tällä palstalla on tosi paljon pervompaa kamaa eikä niistä tule aina kuittailuja. Eikös tällä palstalla saanut katsella asioita sallivin silmälasein? Mä on silloin tällöin nautiskellu työntämällä pikkareita sisääni jossakin vaiheessa sooloseksiä (ja joskus myös miehen kanssa - se tosin jo "vaatii" vähän). Sitä paitsi itsetyydytys on jos joku, se seksin alue missä itteensä saa toteuttaa. Kyllähän mäkintiedän et suurin osa mun kavereista on jossakin vaiheessa ainakin kokeilumielessä (monet pitempäänkin) työnnelly pimppaansa esim. harjan vartta, hiuslakkapulloa, HK:n sinistä, vihanneksia. Et kamoon, työntämään pimppaan vaan kaikkee kivaa ja kiihottavaa : )))
 
Viimeksi muokattu:
Mea_83
Siis mitä ihmettä? :D Ja ei, ei mitenkään paheksuvalla tavalla, mitäs pahaa tossa olis? En vaan ole ikinä ennen kuullut kenenkään noin tekevän. Siis riisutte jalasta ja työnnätte sisälle?
 
alkuperäinen
Just kävin kattomassa amatöörivideoita sillä silmällä, ja.. siis suurin osahan noista jollakin tavoin eka hinkaa pikkareihin tai niiden läpi..!

Eihän tuossa ole kuin aste-ero, että ne riisuu poies ja laittaa sisälle.. Oikeesti, tää koko keskusteluidea lähti tavallaan siitä, kun mun yks taannoinen hoitoni sanoi mulle käyttävänsä geisha-pallojen sijaan joskus omia pikkareita. So what, älkää nyt naiset hyvät pyhäkouluilko siellä, nää on seksisivut
 
Noh
On tullu kokeiltua.. Mut mitä ihmettä osa täällä kummastelee tätä juttua, tällä palstalla on tosi paljon pervompaa kamaa eikä niistä tule aina kuittailuja. Eikös tällä palstalla saanut katsella asioita sallivin silmälasein?
En tiedä, että onko ketjua moderoitu, itse näin kuitenkin vain yhden ikävämmän kommentin eli sellaisen, jossa asiaa pidettiin sairaana. Ei kai siinä mitään väärää ole, jos joku (kuten minä) ihmettelee asiaa, josta ei ole kuullut, jota ei ole nähnyt tai jota ei ole itse tehnyt. Eihän se mitään tuomitsemista tai kuittailua ole.
 
Viimeksi muokattu:
Seksiorja
Up.. hirveän vähän löytää keskustelua käytävän aiheesta. Tekisi mieli ehdottaa omalle emännälle. Tytöt, mikä parhaan tuntuinen materiaali? Liukas satiini, ohut läpikuultava mesh, pitsi..? Puuvilla Sloggit ei varmaan paras.
 
Suuseksin herttua
Miten naiset suhtautuisitte, mikäli suuseksin alussa vielä jalassa olleet, märäksi nuollut ja kostuneet pienet pikkarit päätyisivät huuman keskellä sisällenne? Tekisi mieli kokeilla omalla rouvalla ensi kerralla.
 

Yhteistyössä