Pikkasen pistää ärsyttää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
Mulla siis on yks mies kierroksessa, ja se tossa päivällä loukkaantu mulle, ihan syystä tosin. Mä pyysin anteeks, ja yritin asiaa korjata, mutta se alko mököttää... Mulla ei oo aikaa katella toisen mökötystä, vaan jätin sen tonne makkariin yksin, ja tulin lasten kanssa leipomaan.
Pari tuntia se siellä oli, kunnes menin seuraks ja kyselemään mikä on. Mut ei, sillä ei ollu mitään sanottavaa... No, vihjasin vaan et menis kotiinsa, kun ei oo kiva kattoo möksänaamaa... Se sitten lähti, ois jotain kai vielä halunnu mutista mulle, mut en jaksanu kuunnella...
Nyt sitten vaan vituttaa ja ankarasti, kun toinen lähti naama norsunveellä... Enkä tiedä miten asia sovitaan ja milloin, ja tuleeko se huomenna vai ei (siitä alunperin tuli siis kiistaa, kun buukkasin tuplamenon itelleni, mut lupasin perua sen toisen...) Et semmosta.

No sen siitä saa, kun vattuilee toiselle, ja sitten jättää asian lojumaan, eikä viitsi tehdä kunnollista sovintoa. Jos välität, sovit asian kunnolla, jos et, niin sano miehelle, että parempiakin naisia on saatavilla.

Alkuperäinen kirjoittaja pullamurmeli:
No sen siitä saa, kun vattuilee toiselle, ja sitten jättää asian lojumaan, eikä viitsi tehdä kunnollista sovintoa. Jos välität, sovit asian kunnolla, jos et, niin sano miehelle, että parempiakin naisia on saatavilla.

No mut mä pyysin anteeks, ja olin valmis sopimaan ja korjaamaan virheeni, mutta toinen vaan mököttää. Siinä on aika vaikee sovintoa tehdä, kun toinen ei puhu mitään...

Niin no se.. No sitten vaan kannattaa selittää miehelle, että sulla on jo lapsia, että sä haluat miehen, etkä lapsellisesti käyttäytyvää mököttäjää.

Alkuperäinen kirjoittaja pullamurmeli:
Niin no se.. No sitten vaan kannattaa selittää miehelle, että sulla on jo lapsia, että sä haluat miehen, etkä lapsellisesti käyttäytyvää mököttäjää.

Näin mä taidan sille sanoa. Mä kuitenki tykkäisin sopia asiat aina heti, niin ei sit jää kaivelemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Millo sä oot eronu? Luulin että oot viel ukkos kans. Hyvä ku on uus kierroksessa ja jospa se siitä kuiteski pian leppyis.

Onhan tästä jo kolmisen kuukautta...
Joo, uutta putkeen vaan... Ei tää nyt mitään järisyttävän vakavaa tää suhde oo, mutta kummasti piristää :) Eiköhän tää riitakii saada sovittua.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
no jos se on vaan kierroksessa, niin mitä väliä?
eriasia jos ois jotain vakavaa, ja miks niitä kierroksessa olevia pitää sinne kotiin raahata lasten silmien eteen.

No on se ehkä pikkasen vakavaa, mut ei vielä olla kirkkoa tilattu :laugh: En mä lasten luokse sitä ois muuten tuonutkaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Millo sä oot eronu? Luulin että oot viel ukkos kans. Hyvä ku on uus kierroksessa ja jospa se siitä kuiteski pian leppyis.

Joo, uutta putkeen vaan... Ei tää nyt mitään järisyttävän vakavaa tää suhde oo, mutta kummasti piristää :) Eiköhän tää riitakii saada sovittua.
Mikä teille tuli? siis sulle ja sun exälle ku eroon päädyitte?
Kyllä tuollaiset suhteet piristää, tiiä vaikka vielä tulis vuosisadan rakkaustarina.;)

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:

Mikä teille tuli? siis sulle ja sun exälle ku eroon päädyitte?
Kyllä tuollaiset suhteet piristää, tiiä vaikka vielä tulis vuosisadan rakkaustarina.;)

Me vaan huomattiin, et halutaan niin eri asioita, ettei kannata jatkaa yhdessä. Jompikumpi ois ollu aina onneton...

Yhteistyössä