Pikkasenko alko ärsyttää

07.06.2007
594
0
16
Alotin uudessa työpaikassa, joten eipä paljoa lomia ole tiedossa. No pääsiäiseksi sain sen torstain vapaaksi, joten siinä olisi 5 päivää vapaata. Suunniteltiin miehen kanssa, että pidettäis kerrankin yhtäaikaa vähän lomaa ja käytäis jossain. No ei sit onnistu, miehen töitten takia. |O On sen isän yrityksessä töissä ja anoppi on nyt sitten ottanut lomaa tuon pääsiäisviikon ja tietty appiukon pitää pitää loma samaan aikaan. Ymmärrän, ymmärrän kyllä joo. Mut siis kun ne pitää aina lomansa yhtäaikaa. Olivat syksyllä vuokatissa, joulukuussa lapissa, nyt toi pääsiäinen ja sitten viel keväällä lapissa. Et eikö ne nyt vois yhen viikon pitää erikseen lomaa???!!! Kun ei mulla sitten muuta lomaa tarjolla ole.....Eikä oikein houkuta mikään viikonloppureissu, kun ei kerkee tekee mitään. Sit seuraava yhteinen loma on varmaan kesällä 2009... :headwall:
Ja sekin viel, että toi mun mies ihan oikeesti joustaa noissa omissa töissään, jos joku muu tarttee lomaa tai vapaata. Vuoro viikoin tekee iltaa ja aamua, nytkin on ollut 3viikkoa illassa kun joku toinen "tarvitsi" aamuja. Ja jos sunnuntaisin pitää mennä ni se on toi mun ukko. Paasasin jo parikertaa, et voi se joku muukin joustaa vuorostaa.

Yhteistyössä