Pikku Kalle vitsit!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikku kalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
P

pikku kalle

Vieras
Pikku Kalle visejä löytyy varmastikin pilvin pimein. Ajattelin hieman piristystä välillä keskusteluun ja aivojumppaa. Mietin olisiko mahdollista, että jokainen numerosi vitsinsä 1> alakaen, eli jos aloitan muutamalla visillä esim 1,2,3, niin seuraava jatkaa vitsien määrästä riippuen 4,5,6... jne.
Tällätavoin saisi kumulatiivisen luvun, sekä Pikku kalle vitsien yhteisen määrän.

Pikku- kalle 1.
Pikku Kalle keskusteli kaverinsa kanssa pelkotiloista, -Pikku kalle kysyi kaverilta - Pelkääkö sinun äitisi jotain? -Kaveri vastasi, ei mun äiti tietääkseni pelkää mitään.
Pikku-Kalle sanoi minun äitini pelkää. Aina kun se menee illalla nukkumaan, niin se panee oven lukkoon, vetää verhot kiinni, sammuttaa valot ja mene isän alle piiloon ja hokee -älä vaan laske sissään, älä vaan laske sissään.

Pikku kalle 2.
Pikku kalle oli äitinsä kanssa saunan suihkuhuoneessa. -Pikku kalle osoitteli sormellaan ja sanoi -nyt se on tuolla, nyt se on tossa. -Äiti kysyi- mikä on missä? Pikku kalle osoitti sormella äitiään jalkoväliin ja sanoi toi- mikä se on?
Äiti vastasi isä löi vahingossa kirveellä.- Pikku kalle sanoi voi jumaliste ja keskelle vittua!

Pikku kalle 3.
Koulussa opettaja kysyi -mitä ei voi syödä. Lapset vastailivat -semenntiä, rautanauloja, kettinkiä, kiviä, lasia, lamppuja.
Pikku kalle huusi opettaja- opettaja, kyllä lamppuja voi syödä.
Opettaja kysi Pikku kallelta oletko nähnyt jonkun syövän lamppuja?
Pikku kalle vastasi - en mutta kuulin kun meidän äiskä sano meidän iskälle yks yö, että sammuta toi lamppu, niin mä otan sen suuhun.

ja seuraavaksi numero 4 > estraadi on vapaa

Pikku Kalle visejä löytyy varmastikin pilvin pimein. Ajattelin hieman piristystä välillä keskusteluun ja aivojumppaa. Mietin olisiko mahdollista, että jokainen numerosi vitsinsä 1> alakaen, eli jos aloitan muutamalla visillä esim 1,2,3, niin seuraava jatkaa vitsien määrästä riippuen 4,5,6... jne.
Tällätavoin saisi kumulatiivisen luvun, sekä Pikku kalle vitsien yhteisen määrän.

Pikku- kalle 1.
Pikku Kalle keskusteli kaverinsa kanssa pelkotiloista, -Pikku kalle kysyi kaverilta - Pelkääkö sinun äitisi jotain? -Kaveri vastasi, ei mun äiti tietääkseni pelkää mitään.
Pikku-Kalle sanoi minun äitini pelkää. Aina kun se menee illalla nukkumaan, niin se panee oven lukkoon, vetää verhot kiinni, sammuttaa valot ja mene isän alle piiloon ja hokee -älä vaan laske sissään, älä vaan laske sissään.

Pikku kalle 2.
Pikku kalle oli äitinsä kanssa saunan suihkuhuoneessa. -Pikku kalle osoitteli sormellaan ja sanoi -nyt se on tuolla, nyt se on tossa. -Äiti kysyi- mikä on missä? Pikku kalle osoitti sormella äitiään jalkoväliin ja sanoi toi- mikä se on?
Äiti vastasi isä löi vahingossa kirveellä.- Pikku kalle sanoi voi jumaliste ja keskelle vittua!

Pikku kalle 3.
Koulussa opettaja kysyi -mitä ei voi syödä. Lapset vastailivat -semenntiä, rautanauloja, kettinkiä, kiviä, lasia, lamppuja.
Pikku kalle huusi opettaja- opettaja, kyllä lamppuja voi syödä.
Opettaja kysi Pikku kallelta oletko nähnyt jonkun syövän lamppuja?
Pikku kalle vastasi - en mutta kuulin kun meidän äiskä sano meidän iskälle yks yö, että sammuta toi lamppu, niin mä otan sen suuhun.

ja seuraavaksi numero 4 > estraadi on vapaa
Pikku-Kalle oli koulussa matematiikan tunnilla. Opettaja kysyi Kallelta:
– Jos aidalla istuu neljä varista, ja maajussi ampuu niistä kaksi, montako varista aidalle jää?
Pikku-Kalle vastaa:
– Ei yhtään, koska kaksi muuta säikähtävät pamausta ja lentävät tiehensä.
Opettaja hymähtää, ja sanoo:
– Kyllä hän nyt kuitenkin ajoi takaa sitä, että niitä 2 jää... Mutta pidän sinun ajattelutavastasi!
Pikku-Kalle haluaa esittää vastakysymyksen opettajalle:
– Kolme naista on jäätelökioskilla. Yksi heistä syö jäätelöään puremalla, yksi imemällä ja yksi nuolemalla. Kuka heistä on naimisissa..?
Opettaja hiukan punastuu ja sanoo:
– Kait se on se, joka syö nuolemalla...
Ja Kalle tähän:
– Ei... Vaan se on se, jolla on sormus vasemmassa nimettömässä.. Mutta pidän sinun ajattelutavastasi...

Viimeksi muokattu:
Pikku- Kalle leikki pikku- Liisan kanssa. Liisa kysyi:
- Kalle, leikittäisiinkö isää ja äitiä. Silleen että sinä työnnät pippelisi minun pimppiini. Pikku- Kalle ei suostunut ja sanoi:
- En halua, näin eilen kun isällä kesti saada se tosi kauan pois äidin pimpistä!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä