Pikku Piian konttauskypärä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
ELi mistä liikkeestä saisi hommattua sellasen, myydäänkö niitä esim ihan prismassa? taikka jossain...
Entä onko kukaan nähny tälläsellä kankaalla missään:

http://kuvaton.com/k/xrd.jpg

taikka muuten sellasella pinkillä/vaaleanpunaisella kankaalla?
Netistä löysin pari liikettä mutta niissäkin oli vaan myynnissä beigeä nallekuvioista..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä ostin aikoinani Cittarista. Mun tytön päähän ei istunut ollenkaan ja parin käyttökerran jälkeen lensi jorpakkoon.

Ihan turha kapistus

Samoin, lisäksi se nauhakiinnitys oli hankala tän vilkkaan tytön kans, en ole tarpeeksi nopea :D

Alkuperäinen kirjoittaja elohiiri:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä ostin aikoinani Cittarista. Mun tytön päähän ei istunut ollenkaan ja parin käyttökerran jälkeen lensi jorpakkoon.

Ihan turha kapistus

Samoin, lisäksi se nauhakiinnitys oli hankala tän vilkkaan tytön kans, en ole tarpeeksi nopea :D

Tjaa, oisko se sitten suunniteltu poikien päälle sopivammaksi ? :D
meillä ei käytetty sitä nauhaa ollenkaan, pysyi ilmankin.

...että tarviiko sitä konttauskypärää oikeasti johonkin?
Ei niitä kait 80-luvun lopulla käytetty ollenkaan, enkä huomaa siitä mitään isompia vaurioita syntyneen.
Ei millään pahalla siis, ihmettelen vaan tätä.

Alkuperäinen kirjoittaja en tajua:
Ei niitä kait 80-luvun lopulla käytetty ollenkaan, enkä huomaa siitä mitään isompia vaurioita syntyneen.

Kaipa se vähän suojaa pikkuisen päätä jos törmää johonki oppiessaan konttamaan, vähemmänhän se sattuu kun on pehmustte kypärä päässä :D

Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Mä en tienny että jotkut oikeesti ostaa niitä. Äkkiä ne lapset oppii päänsä suojaamaan...ja tarviiko jokaista kolhua välttääkään?

No mulla ensimmäinen lapsi ja lähestyy hurjaa vauhtia konttausikää niin saatan olla ehkä ylivarovainen :o

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja en tajua:

Kaipa se vähän suojaa pikkuisen päätä jos törmää johonki oppiessaan konttamaan, vähemmänhän se sattuu kun on pehmustte kypärä päässä :D

Kannattaako lapsi opettaa siihen, että päätä kolhiessa ei yhtään satu?

Maailman turhin kapine... Meillä se on jäänyt käyttämättä jo kahdella! Juuri lahjoitin sen kaverille tilaa viemään... :D Ei se kyllä pinkki ollut, olisiko ollut beige... Kerran oli kuopuksella päässä, esikolla ei vissiin kertaakaan.

Meillä oli kovassa käytössä mut tyttö lähtikin tosi aikaisin liikkeelle ja nousi kaikkea mahdollista vasten seisomaan. Suojasi hyvin päätä kun selälleen mätkähti.

Ihan turha ja vaarallinenkin kapistus.

Sama juttu, että lasta estetään koskemasta kuumaa takkaan kaikin keinoin, ettei polttaisi sormiaan. Ikuinen vahtiminen ja värkkääminen ja sitten kun lopulta sattuu, sattuu tosi paljon, koska lapsi ei ole saanut todeta turvallisesti, että takka polttaa. Siis ihan koskemalla siihen sen jälkeen, kun on kerrottu, miksi ei saa koskea.

Jos ei saa kolhuja, miksi oppisi varomaan... Pitää vähän välillä sattua, että oppii olemaan hyppäämättä sieltä sohvan selkänojalta.

Yhteistyössä