Pikkuinen piru nostaa päätään

Ryysyrannan rinsessa

Aktiivinen jäsen
17.07.2009
3 884
0
36
Tyttöni luokalla on perjantaina halloween bileet, siis yhdellä luokan tytöistä, ja luokalta on jätetty vain 2 lasta kutsumatta, joista toinen mun tyttö.

Kuulemma tytön äiti oli kieltänyt kutsumasta enempää kuin 7 hlöä...no nyt sit toinen kutsumatta jätetyistä saikin kutsun ilmeisesti siks kun joku jo ennestään kutsutuista ei päässyt paikalle. No muahan vituttaa tollanen syrjiminen aivan sairaasti.

Olenko pikku paskiainen jos kiitokseksi tosta kutsumatta jättämisestä teen saman tälle tytölle pikkujoulubileissä? Kutsun siis luokalta 8 tyttöä, ja tämä halloweenit järkännyt tyttö saa jäädä yksin sit ulkopuolelle?

Miettisköhän tämän tytön mutsi sitten tarkemmin jatkossa omia tekemisiään?:xmas:

no tota aikuisempi keino ois huomauttaa tästä asiasta kyseenomaiselle äiteelle että huomasitko kun yksi lapsi jäi vaan kutsumatta että turha sitten ootella kutsuja meidän kemuihin jos meidän likan seura ei kerran kiinnosta - eikä vain olla kutsumatta.

no eipä ole tämän äidin yhteystietoja, oisin toki muuten sinnepäin ollut yhteydessä. Ja toki tietää että jäi kutsumatta, kun itse oli kieltänyt.

Tämä samanen mutsi ei ilmoittanut myöskään ettei hänen kullannuppunsa tule meidän tytön synttäreille, jätti vaan tulematta: /

Hmm... Tietty jos se on äidin määräys niin vähän tyhmältä tuntuu sillä lapselle kostaa.

Mutta juu, aika mäntti äiti täytyy olla jos tiedostaa tilanteen että käytännössä jää vain yksi lapsi kutsumatta. Ei siinä luulisi enää yhden lisäjuhlijan niin paljoa pistävän pakkaa sekaisin.

Ei se taitaisi sun lapsen mielipahaa yhtään vähentää...minusta aika typerää ja lapsellista, ja itse en sille linjalle lähtisi.

Jos koko luokasta on kutsuttu kaikki muut lapset paitsi yksi, niin ottaisin asian ihan suoraan puheeksi ko. juhlien järjestäjän (siis aikuisten, nehän ne järkkää) kanssa. Jos heillä olisi hyvä syy olla kutsumatta mun lastani, niin olkoon sitten: me keksittäisiin jotain triplasti hauskempaa juhlien ajaksi :)

Yhteistyössä