pikkuinen tyttö nimeä vailla <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lilli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Lilli"

Vieras
kiltti, mutta melkoinen murisija & viuhtoja. kauniit tummansiniset silmät, melkein mustat pystyhiukset. kasvojen muoto samanláinen kuin näyttelijä Reese Vitherspoonilla, pullukka muuten. olen ajatellut, että jokin "emäntämäinen mutta kaunis" nimi sopisi tuolle tytölle kuin nenä päähän!! olen vähän miettinyt sellaisia nimiä kuin Senni, Kaisa, Milja.. toiseksi nimeksi tulee joko Orvokki tai Aamutar

Milja Orvokki

Aamutar ja Kaisa on musta ihan kauheita. Senni ihan kiva. Niinku Miljakin :) Milja Orvokki on kaunis nimi.
Myös Erin, Eevi, Ellen, Aava ja Siiri kivoja. Tilda ois kans aika hauska :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kaisla Orvokki
Kaisa Orvokki
Aamutar on vaikea nimi, ei ole helppo yhdistää nimeä.

Sara Aamutar ?
Sointu Aamutar

Linnea
Sonja
Iiris
Unelma Aamutar :D
Vellamo
Viola
Vanamo

[QUOTE="aloittaja";26598006]listalla ovat nyt Kaisan kaverina Sara, Siiri ja Liisi (joku ehdotti Liisaa, muokkasin vähän)[/QUOTE]

Niin ja entäs sellanen nimi ku Siina/Sina? Eivät ole juu suosittuja. Seelakin nätti nimi.

Taina. Todella vahva, vanha ja mielestäni erittäin kaunis. Oman isoäitini nimi, esikoiseni toinen nimi. <3
Kun nimeä "mutustelee", kuuntelee miltä se kuulostaa, niin se on kaunis.
Toinen on Martta. Tai Martha.
Kolmas Amanda.
Neljäs Isabella.
Viides Julia.
Kuudes Alicia.

Voitko sanoa etteivät olisi kauniita nimiä sinisilmäiselle, tummatukkaiselle lapselle? :)
Ainiin, unohdin:
Seitsemäs Aida.

Entäs Iita tai Iitu?

Meillä on 2-viikkoinen tyttö, joka on kuvauksesta päätellen vähän samantyyppinen (paitsi noita kasvoja). Jos minä saan tahtoni läpi, lapsen nimeksi tulee Martta. Harkinnassa myös
Hertta
Kerttu
Helvi
Enni
Terttu
Ja muutamia muita. Nää on musta ainakin aika emäntämäisiä.

Yksi kaunis nimi on myös Loviisa.

äh, kun tuli paljon kauniita ehdotuksia!!!! :heart: keskusteltuani kännykän välityksellä miehen kanssa, näyttää siltä että tytöstä tulee LIINU ORVOKKI LOVIISA.
kiitokset kaikille teille!

• Tykkää
Reactions: Phoebsi

Yhteistyössä