Pikkuiset potkut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Voi että kuinka suloisia ovatkaan nämä ensimmäiset selkeästi tunnistettavan pienen ihmisalun potkut vatsassa! Ei tunnu vielä joka päivä, mutta juurikin äsken kaveri muistutti olemassaolostaan. Nostaa kovasti tunteet pintaan ja onnen itku pääsee herkästi.

Nyt menossa 19+5 ja eka raskaus. Raskaus pitkien hoitojen tulosta. Ensi viikolla rakenneultra, ehkä sukupuolenkin saa selville.

Minkälaisia kokemuksia teillä muilla on ensimmäisistä potkuista?

Mä olen tälläinen ikäloppu jo, 40-vuotias. Hoidoissa enempi tai vähempi oltiin 5-7 vuotta. Meni turhan pitkään ymmärtää, että luonnollisesti ei lasta synny. Tuubit tukossa ja endoa ja huonosti liikkuvia siittiöitä ja ilmeisesti myös roppakaupalla epäonnea.

Kohta puoliväli on raskautta ja vihdoin voi pikkuhiljaa luottaa siihen, että raskaana ollaan. Päälimmäinen tunne on valtava kiitollisuus ja nöyryys.

Olen ollut tätä viikkoa saikulla flunssan takia. Eilen tuli jokin näistä synnytysohjelmista. Valtava kollotus sohvalla kun mitetti, että tuollainen pieni on kohta omassakin sylissä. Ja sit pieni kaveri vielä potkaisee, niin ihan sekaisinhan sitä on.

Kiitos onnitteluista. Onnea myös muille pienistä!

Mulla seitsämäs lapsi syntyi tammikuussa ja jOKA kerta ne ekat liikkeet on aivan yhtä skähdyttäviä <3 samoin kun vauvan eka hymy,kääntymiset ym.
Onnea odotukseen!

Yhteistyössä