pikkujuttu, mutta oon alkanu miettiä et onkohan ihan normaalia.. miehestä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja silmänsä avannut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

silmänsä avannut

Vieras
mun mies ei ikinä oo ollu mikään "huomionosoittaja", ei juuri puhu eikä pussaa, mutta tarpeen vaatiessa sitäkin..

tänään käytiin prismassa ja kun tultiin kotiin, soi miehen puhelin. siellä oli miehen äiti jolle mies sanoi, että "ei täs mitään, kävin tossa äsken prismassa poikkeamassa...." öööö...eiks me oltukaan mukana?! ihan sama mitä sinänsä sanoo, mutta toi lause jotenki herätti mut ja tajusin et se puhuu tolleen tosi usein.. "minäminäminä..."

tälläkin hetkellä tilanne se, että meillä ovi käy koko ajan, mulle ei puhu mitään et "hei matti tulis käymään", porukkaa vaan tulee, mattia ja pekkaa ja tossa ne rötvää sohvalla.. on tää kai munkin koti? ei multa lupaa tarvii kysyä et saaks kaverit tulla, mutta vois siitä ilmottaa...?

Sano! Mun mielestä koti on sellainen paikka, jossa se joka vähemmän vieraita kaipaa määrää sen vieraiden määrän ja tahdin. Miehes ei taida juuri kunnioittaa tai rakastaa sua.

Mä kyllä puhun usein minä-muodossa vaikka meitä olisi kuinka monta ollut... Se nyt vaan on tapa. Ei siinä mitään väärin ole, hän kävi Prismassa, eihän hän sano että hän kävi siellä yksin (se olisi väärin).
Jos et ole sanonut että et pidä että teille tullaan ilman että sulle ilmoitetaan, mistä mies sen voisi tietää? Mua ihmetyttää miten niiden miesten pitäisi olla ajatustenlukijoita. Oletettavasti mies ei edes ajattele että siinä on mitään ihmeellistä KOSKA SINÄ ET OLE SANONUT MITÄÄN! Sinä ja miehesi YHDESSÄ sovitte tullaanko teille ilmoittamatta vai ei, ja sitten kumpikin vastaa sen tiedon välittämisestä omille kavereilleen jos sovitte että pitää ilmoittaa, ette pidä yllätysvieraista.

Mä kyllä puhun usein minä-muodossa vaikka meitä olisi kuinka monta ollut... Se nyt vaan on tapa. Ei siinä mitään väärin ole, hän kävi Prismassa, eihän hän sano että hän kävi siellä yksin (se olisi väärin).
Jos et ole sanonut että et pidä että teille tullaan ilman että sulle ilmoitetaan, mistä mies sen voisi tietää? Mua ihmetyttää miten niiden miesten pitäisi olla ajatustenlukijoita. Oletettavasti mies ei edes ajattele että siinä on mitään ihmeellistä KOSKA SINÄ ET OLE SANONUT MITÄÄN! Sinä ja miehesi YHDESSÄ sovitte tullaanko teille ilmoittamatta vai ei, ja sitten kumpikin vastaa sen tiedon välittämisestä omille kavereilleen jos sovitte että pitää ilmoittaa, ette pidä yllätysvieraista.

kyllä mä olen puhunut. tietenkin. eihän kukaan osaa toisen ajatuksia lukea.
miehen mielestä kaikki mun kaverit on ärsyttäviä ja mua ei huvita kutsua meille ketään kun mies puhisee ja vittuilee. ja ite ei ees kysy mitään, kaveria vaan lappaa tupaan.

me ollaan puhuttu niin helvetin paljon, mut ei se tajua.