*PIKKUKAKKONEN*

  • Viestiketjun aloittaja Mariina*
  • Ensimmäinen viesti
Mae3
Hiljaista tässä ketjussa. Taitaa olla kaikilla kierto siinä vaiheessa ettei isommin jännäillä.. :)

kp 9/28-30, tänään oli tämän kierron vimppa clomipilleri. Nyt ei muuta kuin odotellaan josko ovulaatio tapahtuisi..
 
Mae3
Missä kaikki pikkukakkosen porukka??

Täällä kp 17/28-30 ja 3. clomikierto menossa. Tuntuu ettei nää clomit toimi mulla.. En oo saanu ovistikkuihin plussaa ku eka clomikierrolla. Tässä kierrossa ei oo ollu minkäänlaisia pienimpiäkään tuntemuksia oviksesta... Ens viikolla ois lääkäri aika ja progesteronimittaus. Pitänee siellä sitten keskustella lisää asiasta..

Ois kiva kuulla muistakin pikkukakkosta toivovista. Vai joko te ootta plussanneet?
 
Mindimandi=)
Ei olla plussattu. Täälä menossa kp22/31 eli raskausoireita saa ruveta pian kuvittelemaan. Täs kierros oli kyllä ovis pari päivää ennemmin, että tän kuun lopus pääsee jo jännäilemään=)
 
Mae3
No mä tein tämän päivän ovistestin äsken ja sain kuin sainkin siihen positiivisen tuloksen. Nyt olen kyllä onneni kukkuloilla vaikka eihän se ole kuin ovistesti. Mutta se valoi minuun taas tosi paljon toivoa :) Myöhään tuo ovis on.. vasta kp 18-19.. Nyt ei muuta kuin yrittämään ja toivomaan parasta :) Jospa se kolmas clomikierto toden sanoo..

 
Mindimandi=)
Mae3: Mulla on yhtä myöhään tuo ovis. Tuo positiivinen ovistesti laittaa kyllä hymyillyttämään saati sitte jos sais vielä saman tuloksen raskaustestiin.
Täälä ei vissiin ole enää muita haaveilijoita kuin me.

Vloppuja=)
 
Mae3
kp 22/28-30, täälläkään ei mitään oireita :( Huomenna meen progesteroni verikokeisiin niin näkee onko sitä ovista ollu ja sit samalla käyn lekurin luona niin se ultraa ja kattoo miltä näyttää. Jotenki tuntuu ettei tääkään kierto oo tuottanu tulosta :(
 
Mae3
Sitä toivois todella että nyt ois tärpänny!

Kävin lääkärissä tänään ja limakalvo oli hyvän paksunen ja kaikki oli ok. Prog.verikokeen tulokset tulee vasta vajaan kahen viikon päästä. Lääkäri meinas että jos pitää vielä neljäs clomikierto syyä ja prog. tulos on alhainen niin laittaa lähetettä lapsettomuuspoliklinikalle josta sitten lähetään eteenpäin. Lääkäri ei aikonut nostaa clomi tablettejen määrää vaan sitä voisi tarpeen mukaan katsoa sitten lapsettomuushoidoissa.. Vitsi kun en haluais joutua enää sinne lapsettomuushoitoihin, niihin kun on niin pitkät jonotkin!

Toivotaan parasta :)
 
Mae3
Piti tulla kertomaan että Madam mamma ennusti mulle tämän päiväisessä postissa että saisin tytön elokuussa 2008! Sehän tarkoittaisi että pitäs olla nyt raskaana.. Ei kyllä oo minkäänlaisia oireita.. Nännit oli muutaman päivän vähän arat mutta ei enää oo sellastakaan oiretta :/
 
Mindimandi=)
Täälä menossa kp30/31, mutta oviksesta päätellen menkat olis pitäny jo eilen alkaa. HUI! Meinaa ruveta jännittämään pikkuhiljaa...

Mä laitoin kans mailia tolle ennustajalle, kun odotin esikoista. 3:lla päivällä meni LA väärin. Toinen pitäis tulla lokakuussa'2008 ja kolmas maaliskuussa'2010. Eli 2kk sais vielä yrittää ennen kuin tärppää!

Vloppuja!
 
Mae3
Toivotaan että mindimandilla ois nyt tärpänny :) Voi että kun toi ennustaja ois oikeessa! Nyt kyllä sai taas toivonkipinän ;) Onkos muut kokeillu tuota ennustajaa ja miten on käynyt?

Itellä on menossa nyt kp 26/28-30. Ei oo isompia tuntemuksia.. vähän on rinnat sellaset oudon tuntuset, kuin olis kiihottuneessa tilassa, herkät ja nipistelee. Ei kuitenkaan oo ollenkaan arat tai kipeet...
 
akiram77
onnea minimandi...jos tärppi tuli

täällä tuhruttaa taas jo toista pv eli ei tärppiä
alkaa siis toka clomikierto

joo madame lupas meille että
10.2.2006 vastasi näin

Hei!

Korttieni mukaan odottamanne vauva on poika ja syntyy 4.10.2006. Lisäksi saatte tytön marraskuussa v. 2008, tytön joulukuussa v. 2010 ja kaksoset (tyttö + poika) joulukuussa v. 2014.

Terv. madam mamma

sain pojan 2,10,06
22.10.2007 vastasi näin

Hei!

Korttieni mukaan saatte vielä 2 lasta: pojan huhtikuussa v. 2009 ja pojan maaliskuussa v. 2011
 
Mae3
Noniin Mindimandi, kyllä se taitaa positiivinen tulos olla. Tulehan kertomaan heti kuulumiset :) Onkos ollut mitään oireita? /tuntemuksia?

Itellä nyt menossa kp 30/28-30, mutta luulen että huomenna menkat alkaa.. ollut jo muutaman päivän polttelua alaselässä ja nipistelly menkkamaisesti alavatsaa.. Hassua että noilla clomeillakin toi kierto heittelee. Esikoista yrittäessä menkat tuli clomeilla aina samaan aikaan?????
 
Mindimandi=)
Ei ole mitään oireita. Tosi kummallista. Edellisessä raskaudessa alkoi heti alusta lähtien kaikki oireet siis paljon ennemmin kun plussasin. Ainoastaan maha tulee helposti kipeeksi, ihan niin kuin viime raskaudessa.

Toivon parasta, huomen aamulla testaan. =)
 

Yhteistyössä