*PIKKUKAKKONEN*

  • Viestiketjun aloittaja Mariina*
  • Ensimmäinen viesti
uteliaana täällä jo...
Heippa! tulin vähän kurkkaamaan ketjua, itse olen raskaana, odotan esikoista, ja tarkoitus olisi pian vaavin syntymän jälkeen alkaa haaveilemaan pikku kakkosesta. :) Joten liityn sitten joukkoon! Mahtaakohan teistä kukaan tosin olla täällä enää ensi keväällä/kesällä...
 
Mae3
täällä kp 31/28-30.. maanantaista asti on ollut menkkamaista nipistelyä ja polttelua alavatsassa ja alaselässä.. huomenna varmaan menkat alkaa.. ei oo ennen ollu tällasta polttelua myös mahan puolella ku on menkat ollu alkamassa :eek: Ihmetyttää myös että vaikka syön noita clomeja niin miten noi kierrot heittelee noin paljon??? Onko muilla kokemuksia kierron pituudesta clomeilla?

tsemppiä kaikille!
 
akiram77
mae:eihän parin pv heittely mitään haittaa ihan normaalia....jospa olis pikkun kiinni :)
eka clomikierto oli 30pv saa nähä kuinka paljon tää toka on toivotaan jotta useamamman..n280pv
 
Maijuliini81
Täällä kp 23, omituista "ovislimaa" tulee 3:tta päivää ja kierto on kumminkin sen 30. Nyt jos menkat myöhästyy, niin myöhästyy varmaan vaan oviksen myöhästymisen takia, jos vasta nyt ovuloisin..

Niin joo, madam mammalta tuli postia. Saan kuulemma yhden lapsen, pojan, helmikuussa 2009. Ja väärin, yksi poika mulla on ja syntynyt 2006. Eli ainakin mun kohdalla, kortit näytti väärin. Kas kummaa :)
 

Yhteistyössä