Hae Anna.fi-sivustolta

Pikkulahjoja kavereille?

Viestiketju osiossa 'Joulu' , käynnistäjänä Palloilijatyttö, 27.11.2006.

1. Palloilijatyttö Vierailija

Hei!

Pelaan urheilujoukkueessa, jossa minulla on viisi vähän läheisempää noin 20-vuotiasta kaveria. Emme ole mitenkään hirveän läheisiä ystäviä, mutta koska kuitenkin vietämme tosi paljon aikaa yhdessä ja näemme joka päivä, haluaisin hankkia heille jotain. Ja joka tapauksessa he ovat minulle tärkeitä ja ihania kavereita.

Eli: lahjan pitäisi olla jotakin pientä kivaa, ei yli 10 euron, mieluummin noin 5 euroa. Haluan hankkia jokaiselle jotakin hiukan henkilökohtaisempaa, eli en siis aio antaa jokaiselle samaa lahjaa.

Nyt siis kaikki vinkit peliin! Kiitos jo etukäteen!

ps. Tällä kertaa mikään syötävä ei käy lahjaksi...

2. fiinu Vierailija

Itse annan ystävilleni joka vuosi saman lahajan, joten on aika vaikeata miettiä, mutta...
    Tänä vuonna aion antaa kaikille ystävilleni fiskarsin teräasesarjan, eli isot sakset, pienet teräväkärkiset sakset, kokkiveitsen ja vihannesveitsen. Viime vuonna ostin kaikille tuoksukynttilät, suklaata, fleeceshaalin ja suhkugeelin. ovat kyllä ihan tykänneet....

3. Alicia Vierailija

Miten olisi joku kaunis ja lämpöinen huivi jokaisen omiin väreihin sopivana? Näitä löytää edullisestikin halpakaupoista ja ajavat kyllä asiansa.:) Oman ystäväni ovat pitäneet tästä lahjasta kovasti.

4. Tähhh... Vierailija

NO heipparallaa.."KUULOSTAAPA TOSI FANTSULTA" Onneksi en kuulu piireihisi!

5. eko raisa Vierailija

Laita kauniseen pakettiin jotakin näistä, kelle mikin sopii; hyvää tuoksuvaa suihkugeeliä, huulirasvaa , purkkaa, tukkanauhoja , lehti, led tuikkuja , kynttilöitä, iloiset sukat , niihin karkkeja sisään, muki, sevettejä, pikkupyyhe, astioita , puurokauha ja riisipaketti ym.

6. pallonen Vierailija

Itseppä en haluaisi kuulua sinun piireihisi, jos tallaat tuolla tavalla muiden joululahjaideat. Mitäpä, jos joku ystäväsi joskus ostaisin sinulle kauniin ja lämpöisen huivin? Sanotko hänelle suoraan, ettet pidä siitä, ja ettei se ole "fantsu"?

Osta jotain kaunista ja yksinkertaista. Esim. muki jonka sisällä on jotain kivoja karkkeja.

7. Eiiih! Vierailija

Ei enää mukeja! Ja tässähän sanottiin ettei syötävät käy... Mulle kyllä kelpais toi huivi. Ei haittaa vaikka ois mistä kaupasta (no, ei ehkä kirpparilta..) kunhan huomais että on mietitty just mulle sopivia värejä.

Kynttilä on aina ihana, kunhan ei tuoksu. Uudelle meikki-/ toilettipussukalle ois käyttöä, tai ihanan pehmeille unisukille. Kalenterinkin tarvitsisin, sekä seinälle että laukkuun. Laukkun vois laittaa myös jonkun hienon heijastimen... Kahvikin on näköjään loppu, joten paketti jotain hyvää sellaista (vai meneekö jo syötävien puolelle?)

8. Palloilijatyttö Vierailija

Kiitos hyvistä vinkeistä! Lisää saa ilomielin vielä kirjoitella!

Nyt olen muutaman lahjan saanut jo hankittua, pari vielä puuttuu. Yhdelle tytölle ostin Indiskasta hänen erääseen kiinnostuksenkohteeseensa loistavasti sopivan mukin, toiselle älykkötytölle Rubikin kuution, kolmannelle käsityöpuodista metallisen tähti-magneetin ja kankaisen avaimenperän.

Vielä olisi kaksi tyttöä jäljellä. Toiselle heistä haluaisin ostaa sellaiset "karvasukat", jollaisia hän on minulta monesti himoinnut. Tiedän tosin, että tämä kyseinen tyttö saa toiselta ystävältämme lämpöiset tohvelit, niin en sitten tiedä viitsinkö noita sukkia ostaa... Viitsinkö?

9. Eiih! Vierailija

Viitsi vaan, jos hän kerran on moisia himoinnut! Nehän on kivempi ottaa vaikka pelireissuille mukaan, kun tohvelit!

10. heinakuu Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Olen itse tänä jouluna ostanut pienet edulliset korit (ikea 0,95€) johon olen laittanut yhdelle saunaharjan, saippuaa, yms. Toiselle kahvia, servettejä yms. Voi laittaa myös jalkakylpysuolaa, raspin ja jalkahoitojuttuja, itseasiassa vain mielikuvitus on rajana koreja täyttäessä. Kosmetiikkaa naisilla aina menee ja on aina tervetullut lahja!

11. Sohwi Vierailija

Ystäväni oli ostanut meidän kaveriporukalle joulahjaksi kirkon ulkomaanavun kautta koulupuvut, ja olimme kaikki todella aidosti ilahtuneita tästä lahjasta. Päätin pölliä idean röyhkeästi ja antaa muille kavereilleni myös tällaisia lahjoja. Hintaluokka on sopiva opiskelijabudjetille ja koen mielekkäämpänä lahjoittaa jotain tällaista kuin krääsää, jota halvat lahjat usein tuppaavat olemaan.
    Kerrankin ekologinen joululahja, joka tuottaa aitoa iloa sekä lahjansaajalle että -antajalle ja sen lisäksi auttaa vähempiosaisia ihmisiä maailman köyhimmissä kolkissa :)
    Jos ajatus tuntuu sinulle sopivalta, käy tutustumassa: http://www.kua.fi/toisenlainenlahja/

12. Eerelma* Vierailija

Tiiän että tää keskustelu on siltä vuodelta ku oon syntyny joten tätä tuskin enää kauheesti luetaa ja tiiän myös että ku kirjotan tässä nii on heinäkuu mutta, jos joku nyt tänne on eksynyt niin mun mielestä hyvä lahja on sen saajan tyyliin sopiva joku kori mitä voi sitte täyttää ihan mielikuvituksella (esim. Astioita, kosmetiikkatuotteita, hiusjuttui yms.) Yks hauska lahja teen ystävälle on vihreestä pahvista rullattu kuusi jokon on sitte kiinnitetty kakspuolisella teipillä teepusseja. (Enkä aio väittää tätä omaks ideakseni) mun mielestä yks aika hausk on myös semmonen että 2 karkkikeppiä laitetaan leivinpaperille (vai oliko se voipaperi, mitä eroo niis on?) nii että niist tulee sydän ja kaadetaan sulaa suklaata keskelle ja jääkaappiin kovettumasn. Lahjakortit on myös hyvii ideoit kunhan vaa tiiät mihin kauppaan se kannattaa ostaa. Toivottavasti tästä oli jollekki apua

13. vierailija Vierailija

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri