Pikkumies nukahti ekan kerran yksin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

millipilli

Vieras
JEEEEE! :D Meillä tuo 2,5v sälli on nukutettu meidän sänkyyn siten, että nukahtaa viereen ja siitä sitten kannetaan omaan sänkyynsä. Hyvin nukkuu yönsä. Nyt sitten ehkä viikon-puoltoista poika on nukutettu omaan sänkyynsä siten että jompikumpi istuu sängyn vieressä rahilla. Tänään mä siellä vähän aikaa olin istunut kunnes oli pakko lähtee vessaan... poitsulle toivettelin hyvät yöt, kerroin minne menen ja sanoin tulevani takaisin sitten. Hiphei, jätkä olikin nukahtanut itsekseen sillä välin!!!

Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:
:D Hyvä hyvä! Mikään ei oo niin rasittavaa ku ison lapsen nukuttaminen :ashamed:

Meillä toi poika on nukahtanut aika kivuttomasti viereen, mutta nyt on pakko alkaa totuttaa sitä hyvissä ajoin nukahtamaan itse kun vauva syntyy keväällä ja mies on sellaisissa töissä että useimmiten mä oon täällä yksin nukuttamassa

Jee =)

Meillä tuo 2 v 10 kk nukahti jo itsekseen, mutta liki 5 v sekä lainalapset (6 v ja melkein 5 v) vaan kihertävät sängyissään |O (kaikki kolme lastenhuoneessa, kuopus on meidän makkarissa nyt). Uhkasin jo pistää ne takapihalle nukkumaan jos eivät pian hiljene :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Hempukan ä:
Onnea :heart: Meillä myös opetettiin tyttöä nukkumaan itsekseen ja omaan sänkyyn ennenkun veikka syntyi! Veikkaa ei sit ookkaan pahemmin nukutettu :D otettiin opiksi !

Samat on ajatukset täälläkin, että toisen kanssa ei kyllä näin pitkälle päästetä :D eikä varsinkaan tehdä sitä virhettä mikä esikoisen kanssa vauvana kun tottui nukkumaan hyssyttelyyn... :ashamed:

Yhteistyössä