Pikkusen nyppii toi posti vai onks se jakajasta kiinni?????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rontto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rontto

Aktiivinen jäsen
28.09.2004
6 773
4
38
Mä odottelen vakuutusyhtiöstä kirjettä.... Joo ihan laskua. Kun edellinen lasku ei koskaan meille saapunut, siis alkuperäinen, tuli maksumuistutus, sekin vissiin mutkan kautta :kieh: Ja kun se saatiin, se maksettiin heti, koska siinäkin oli eräpäivä jo menny |O |O . No, oli kerinny menemään se muistutuski perintätoimistoon saakka. Vai oliko se yllätys?

Sitä sitten soittelin ja selvittelin.. Peruivat perintätoimiston toimeksiannon, koska maksu näkyi jo heillä. Ja kysyin sitten samalla milloin lähtee seuraava lasku. Se oli lähdössä 2.4.

Ja just kävin kattomassa kauanko kestää 2.luokan postin mennä perille... 3 päivässä.

Ihan kiva, jos toi lasku on lähetetty 2.4 vaan meille ei ole taaskaan lasku päässyt perille :kieh: :kieh:

Huomenna mä soitan sinne vakuutusyhtiöön ja pyydän lähettämään uuden laskun. |O |O Ja 1.luokan postissa. Siinä tulevassa laskussa eräpäivä on 5.5. (kysyin tän viimeksi soittaessani ) mulla on siis summa + eräpäivä tiedossa, mutta viitenro uupuu.... Muuten mä olisin voinnu naputella laskun maksuun ilman sitä lappuakin :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja kahden äippä:
Saat sie sen viitenumeronkin sieltä puhelimitse jos niikseen tulee. Voiko tosiaan olla noin tohelo postinkantaja vai mistähän on kyse??

Sen kun tietäisi :kieh: Mut tuleehan meillekin naapuritalon postit :| Jotka mä laitan takas, kirjoitettuani kuoren päälle ensin , että "Tuli väärään osoitteeseen" :/

Muoks. Hyvä tietää, että sen viitteenkin saan puhelimitse.

Joo, ainakin itäisessä Helsingissä posti ei meinaa tulla perille laisinkaan :o. Kolme laskua eri aikoina on mennyt "jonnekin", josta seurauksena perintätoimiston tervehdys. Yhden laskun unohdin maksaa ja muistutus ei koskaan tullut perille; kaupungin sisäinen kirje seikkaili 3 päivää konttoreissa kun ulkomailta lentoposti saapui yhdessä päivässä..! Valitin ja vastaus oli luokkaa "sori muttei voi mitään, me kun ei seurata näitä kirjeitä". Sain postimerkkejä "korvaukseksi" melkein menetetyistä luottotiedoista!

Alkuperäinen kirjoittaja noooooo:
Joo, ainakin itäisessä Helsingissä posti ei meinaa tulla perille laisinkaan :o. Kolme laskua eri aikoina on mennyt "jonnekin", josta seurauksena perintätoimiston tervehdys. Yhden laskun unohdin maksaa ja muistutus ei koskaan tullut perille; kaupungin sisäinen kirje seikkaili 3 päivää konttoreissa kun ulkomailta lentoposti saapui yhdessä päivässä..! Valitin ja vastaus oli luokkaa "sori muttei voi mitään, me kun ei seurata näitä kirjeitä". Sain postimerkkejä "korvaukseksi" melkein menetetyistä luottotiedoista!

:o :o Tosi hienoa asiakaspalvelua :kieh:

Yhteistyössä