Pilalle menneet tatuoinnit (linkki kuviin)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tatuointi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin, ne jotka osaavat piirtää, eivät välttämättä osaa tatuoida... Ihmiset kun tajuaisivat tämän. Kyllä minäkin osaan piirtää ja maalata ihan kauniisti ja on ollut näyttelyitä jne, mutta en minä tatuoida osaa! Olen joskus kokeillut tatuoida, en kenenkään oikeaan ihmiseen, mutta sian nahkaan kyllä, eikä siitä herramunjee tullut yhtään mitään! Olen kyllä sitten piirtänyt ihmisille pyynnöstä tatuointeja ja he ovat sitten menneet oikeitten tatuoijien luokse näiden minun piirtämien kuvien kanssa :) Mieheni osaa tatuoida, mutta hän ei ole perhana suostunut tatuoimaan minulle mitään. Pelkää että mokaa :D

Siis kuka haluaa tatuoida jonkun kasvot itseensä. Itsellänikin on kyllä tatuointi, mutta ei kyllä tulisi mieleen pistää käsivarteen oman lapsen kuvaa.

Ja mitä ihmettä liikkuu ihmisen päässä, joka ottaa itsestään kännykkä kuvan ja tatuoi sen itseensä

Eniten minua ihmetyttää, miksi niin moni on valinnut jokseenkin kamalan kuvan tatuoitavaksi. Siis sellaisen, jossa kuvattu ei ole edes edukseen o_O Ja mikä helvetti tuo kuva itseään kuvaavasta duckfacesta on :laugh:

Eniten minua ihmetyttää, miksi niin moni on valinnut jokseenkin kamalan kuvan tatuoitavaksi. Siis sellaisen, jossa kuvattu ei ole edes edukseen o_O Ja mikä helvetti tuo kuva itseään kuvaavasta duckfacesta on :laugh:

:D Niinpä... Luulisi että kuvaa valitessaan voisi käyttää edes vähän omaa silmää (ja asiallinen tatuoija varmaan myös kertoisi millaisista kuvista tatuointeja kannattaa tehdä ja mistä ei, näissä ikävä kyllä ei ollut tällaisista tatuoijista kysymys).

Toisaalta en kyllä ymmärrä muutenkaan noita valokuvista tehtyjä tatuointeja ihmisten kasvoista, tosi harvoin olen nähnyt sellaisia jotka ovat oikeasti olleet silmiini onnistuneita valintoja. Aika riskaabelia mennä tuollaista kuvaa otattamaan.

enhanced-buzz-8684-1369755569-0.jpg

Ei helv! Joku pikkulapsen piirros?! :O

En kyllä ottaisi. Olen kyllä harkinnut, että ottaisin tuosta koiravainaastani kuvan, mutta ei, mieluummin kävelen valokuvaliikkeeseen ja teetän siitä taulun. :)

Yhteistyössä