pilasin jo kunto laihis kuurini

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmittaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmittaa

Vieras
Söin äsken kourallisen sipsejä ja puoli levyä fazerin sinistä. :(
mä en ikinä tule laihtumaan. Koskaan ei tule tulemaan sitä hetkeä kun voin harrastaa seksiä mieheni kanssa häpeämättä.

Vaikeaa se on. Miten muuten olet tänään syönyt ja miten sipsit ja suklaa olivat kaapissa? Nyt pitkälle lenkille. Tuosta suklaasta tuli n. 500 kcal ja sipsistäkin varmaan lähes 100 kcal. Nyt vain 1,5 tunnin lenkki niin saat jo lähes kaiken kulutettua ja huomenna tiukka linja ja lenkkiä kovasti.

Kai se on huomenna tehtävä tupla lenkki. Noh eipähän nuo suklaat ja sipsit enää vaivaa ku ovat nyt pois syöty eikä täältä ihan joka päivä kauppaan pääse onneksi. :D

Minulla menee puolestaan hyvin. Motivaatiota ja itsekuria löytyy. Tänäänkin olen syönyt 1030 kcal ja syön vielä 200 kcal niin on päivät syömiset täynnä. Liikuntaa harrastin tänään 90 min.

Ja tulosta syntyy :)

Tsemppiä! Huomenna vaan pitkä lenkki ja vaikka venyttelyä päälle. Jos innostut niin kahvakuulan käteen ja heilumaan.
Minulla opettelussa myös oikea syöminen. Kalorit ei tule täyteen (kiloklubi), kasvikset menee vihreelle, mutta syön liikaa hiilihydraattia. Minulla on todella hidas suoli ja sen vuoksi on pakko syödä ruisleipää. Jospa se kultainen keskitie löytyisi. Liikuntaa minulla kertyy todella paljon viikolle, viime viikolla taisi olla noin 2000 kcal.

Ja hei, puhutaanko elämäntaparemontista, ei kuurista ;)

Mä syön paljon kasviksia,vihanneksia, jonkun verran marjoja. Rahkaa ja raejuustoa myös. Kanaa, kalaa ja hirvenlihaa. Pastaa, riisiä ja perunaa meillä on myös. Aika perus koti ruokaa. Kaurapuroa ja ruisleipää joudun minäkin syömään muuten ei maha pelaa.

Yhteistyössä