Pilasin mun hiukset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuanaiselle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuanaiselle

Vieras
APUA!

Nyt on kauhea paniikki. Mulla on juhlat tulossa, ja pilasin hiukseni!
Otin värinpoiston, tuloksena keltaiset hiukset. Laitoin toisen, keltaisuus hieman hävisi, mutta edelleen kyllä on. Kolmannen jälkeen vieläkin keltaista...

Mitä minun nyt kannattaisi tehdä, Miten saan tätä keltaista pois.? Auttaako sitruuna tosiaan? Tai mikä muu auttaisi? Kauhea paniikki nyt.... :l

Hei, sen värinpoiston jälkeen pitää vielä VÄRJÄTÄ sen väriseksi kuin haluaa! Värinpoistolla tulee tuollainen keltainen tai oranssi väri. Juju on siinä, että värinpoistolla saa vanhan värin pois ja hiuksen vaaleammaksi, jotta voi värjätä vaaleammalla sävyllä. Älä nyt enää saatana sitä väripoistoa siihen laita, sulla on kohta koko tukka palanut karrelle! Valitse hopeaan taittuva väri ja laita se, mutta parasta olisi ehkä tuossa vaiheessa mennä kampaajalle, ettei tule lisää vahinkoa ja saat sopivan sävyn varmemmin.

Älä niitä värinpoistoja enää laita! Pari viikkoa virallisesti pitäisi olla väliä niillä. Mutta kannattaa ostaa nyt joku sellainen väri joka värjää hiukset tasaisesti saman väriseksi ja koittaa viikon päästä uudelleen.

Tai sitten vaan varaat parturi ajan. Itse menen sinne suosilla, sillä värinpoistot ja värit maksavat itsessään jo melkein 50e eli ei paljoa säästä verrattuna parturiin, puhutaan nyt vaan parista kympistä siihen päälle.

jos haluat siis blondit hiukset niin laita joku tuhkanvaalea väri ja pese hopeashampoolla ja käytä hopeahoitoainetta.
Tee semmonen "tehopesu" että hierto KUIVIIN hiuksiin hopeashampoota reilusti ja anna vaikuttaa vaikka ainakin puoli tuntia. Ja sit peset pois.

Tai mene kampaajalle.

Siis miks ihmeessä oot laittanu useamman värinpoiston??? :o yks riittää, ja ei sillä hiuksia voi värjätä vaan poistaa värin jotta hiukset sen jälkeen voi värjätä hiusvärillä.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Hei, sen värinpoiston jälkeen pitää vielä VÄRJÄTÄ sen väriseksi kuin haluaa! Värinpoistolla tulee tuollainen keltainen tai oranssi väri. Juju on siinä, että värinpoistolla saa vanhan värin pois ja hiuksen vaaleammaksi, jotta voi värjätä vaaleammalla sävyllä. Älä nyt enää saatana sitä väripoistoa siihen laita, sulla on kohta koko tukka palanut karrelle! Valitse hopeaan taittuva väri ja laita se, mutta parasta olisi ehkä tuossa vaiheessa mennä kampaajalle, ettei tule lisää vahinkoa ja saat sopivan sävyn varmemmin.

Melkein sama tilanne mulla. Paljonkohan maksaa noin hinta? :)

Mun oli pakko tehdä kaksi värinpoistoa, kun lähtöväri oli värjätty musta ja tavoitteena oli hiekanvaalea. Lopputulos oikein jees. Jos olisin ekan värinpoiston jälkeen laittanut värin, latva olisi ollut paljon tummempi kuin juuri.

No mulla on luonnostaan mustat hiukset ja oon aina tykännyt niistä, mutta joskus pari vuotta sitten, kun olin ilmeisesti kyllästynyt tähän tummaan väriin, ajattelin josko ryhtyisin blondiksi. Tein varmaan neljä tai viisi värinpoistoa, mutta ei se vaan lähtenyt se karmea pissankeltaisuus. Tai lähempänä se oli sellaista outoa keltaisen ja oranssin välimuotoa. Omat häät lähestyivät ja mun hiukset oli ihan kauheassa kunnossa! :( No, mutta ostinpa sitten sellaisen vaaleanruskean väripakkauksen (Garnier Nutrisse sävy 7) ja hiukset muuttuivat AIVAN UPEIKSI! Värjään tuolla samalla sävyllä yhä, välillä kokeilin kyllä tuota kullanruskeaakin, mutta olen sitten aina siirtynyt tuohon tuhkanvaaleaan! Suosittelen, niitä sävyjä löytyy paljon vaaleampiakin, jopa jotain 10 , ja tekee hiuksista uskomattoman kiiltävät ja kauniit! :)

Yhteistyössä