Pillereiden käytön aloittamisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kertokaahan mulle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kertokaahan mulle

Vieras
Mulla on ongelmana semmoinen juttu, että aloitin ehkäisypillereiden käytön piiiitkästä aikaa viikonloppuna. Kiertoni on aika säännöllisesti 28-32 päivää. Lauantaina olikin normaalin tuntuista vuotoa (kierron 28.päivä), jota kesti kuitenkin vain muutaman tunnin. Sen jälkeen ei enää mitään. :/ Aloitin pillereiden ottamisen tuolloin lauantaina, koska oletin menkkojen alkavan silloin.

Eilen tein raskaustestin, joka oli negatiivinen. Olen synnyttänyt keväällä, mutta mulla on ollut jo monet menkat sen jälkeen normaalin säännöllisesti. Tulipa mieleen, että jos mulla alkaakin oikeat menkat vaikka viikon myöhässä, niin olenko aloittanut pillereiden syömisen liian aikaisin...

Millaisia muiden vuodot ym. ovat olleet pillereiden aloittamisen aikaan? Vai onkohan mulla vaan joku ihme-kierto meneillään... :\| Napsin Yasmin-pillereitä, joista olen lukenut tällä palstalla vaan pääasiassa negatiivisia juttuja...

Mulla on ainakin aina pillerit pistänyt menkat uuteen uskoon!
Kerran kun aloitin pillerit tauon jälkeen, kuukautiset loppui heti ja tuli seuraavan kerran kun oli laatassa tauko.
Ei se ole vaarallista aloittaa niitä vaikka ei olisi menkat, silloin ne eivät kuitenkaan takaa ensimmäisen laatan aikana ehkäisyvarmuutta!
;)

Kiitos viestistäsi. Kiva kuulla, että jollakin muullakin on ollut samanlaista. Nyt odottelen sitten vielä mutaman viikon, että tapahtuuko silloinkaan mitään... :/

Yhteistyössä