pillereiden lopetuksen jälkeen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja titityy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

titityy

Vieras
Kauankoteillä on ollut pahaa oloa ja alavatsa kipeänä pillereiden lopetuksen jälkeen ?
Lopetin n kuukausi sitten, tyhjennysvuoto loppui kuun alusta ja alavatsa on jatkuvasti kipeä...
Ja nyt kun oletan oviksenkin jo menneen ohi niin kivut vain pahenee...
Miten kauan tällainen voi kestää, kun on ihan päivittäistä. =(

Alavatsakivuista en muista kärsineeni ollenkaan, mutta huono olo aaltoili kierron mukaan pitkään. Itse asiassa se taitaa tehdä sitä edelleenkin, vaikka lopetuksesta on jo vuosia. Hormonitasapainon muuttuessa olokin muuttuu, tulee nipistelyjä yms mutta ei mitään sietämätöntä. Taitaa olla niin, että pillereiden aikana unessa olleet munasarjat heräilevä ja aiheuttavat erilaisia tuntemuksia. Jos kivut ovat kovat, niin kannattaa ehdottomasti käydä gynellä tarkistuttamassa tilanne.

Pari vuotta sitten kun lopetin pillerit ei ollu minkäänlaisia jomotuksia tms. Nyt sit kuun alussa lopetin taas ja menkkojen jälkeen alko alavatsaan jomottaa. Mä ajattelin että hetikö se tärppäs.. eli siis kivut ja nipistelyt voi johtua pillereitten lopettamisesta? Tyhjennysvuotoo ei oo vielä tullu..

sitäkö tää sit on!!!! mä kun oon kuvitellu olevani raskaana.. heh. mulla pillereiden lopetuksesta on tasan kuus viikkoo... ja pahaa oloa oli sen jälkeen reilu viikko. sit taas viime viikolla tuli pahatolot, mutta lievempänä... eikä menkkoja oo näkyny kuuteen viikkoon... taitaa olla hormonit vaan sekasin, enkä taida olla siis raskaana.. onneks satuin lukemaan tän näin vahingossa.
otsakin on finnien peitossa.. tylsää!
käytin pillereitä kylläkin vain 1,5 kuukautta, kun mies muutti mielensä ja hänkin haluaa nyt vauvaa... ja mä kuvittelin, et josko tärppi olisi käynyt..
tultiin korkealta ja lujaa!!!!!!!!!!!!!!!! :(( :(( yhyyyy...
miten kestän.... :(
mutta onneksi kuitenkin näin aikaisten.
miten teillä lämmöt on olleet?
mä kuvittelin ainakin, et noin 2 viikkoo sit ois ollu ovis, vaik menkat on ollu siitä 4 viikkoo aiemmin.. ja nyt lämmöt edelleen koholla ja meinaa paleltaa aika lailla...
enpähän vaan tienny, et tää voiski olla normaalia...
ähhhhhh...
Ajattelin pyytää lekurilta Terolut-kuurin..

Itse lopetin pillerit 1,5 v sitten melkein kymmenen vuoden käytön jälkeen. Menkkoja ei kuulunut viiteen viikkoon, ja sitten kun tulivat, kivut oli aivan hirvittävät. Koskaan aiemmin ei ole ollut niin pahoja. Kivut vielä alkoivat monta päivää ennen ja jatkuivat vielä menkkojen jälkeenkin. Yöllä en pystynyt nukkumaan, kun tuntui niinkuin joku olisi vääntänyt puukkoa munasarjoissa! Pahoinvointi kuului myös asiaan, sitä oli joskus ennen niitä ekoja menkkoja. Ekojen menkkojen jälkeen kivut alkoi hellittää, ja kierto muuttui tasaiseksi muutaman kuukauden aikana.

Uusimmat

Yhteistyössä