Pillereiden lopetus ja menkat myöhässä... öööh....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria

Aktiivinen jäsen
03.06.2004
9 087
1
36
Niin, mä lopetin reilu kuukausi sitten e-pillerit, kun ne eivät sopineet (vuoti läpi jatkuvasti). Noh, maanantaina viimestään normaalikierron mukaan (28 päivää) ois pitänyt menkkojen alkaa ja siltä onkin tuntunut siitä asti että ne alkaisivat. Kuitenkaan ei ole alkaneet, onko se ihan tavallista että e-pillereiden jälkeen menkat jäis "väliin" tai myöhästyis. Mulla on aina ollut kierron pituus max. 28 päivää.

Alkuperäinen kirjoittaja syklaaminkukka:
No, mä lopetin pillerit tammikuussa, eikä yhdetkään menkat ole tulleet ajallaan. Parhaimmillaan kolme viikkoa myöhässä :/

Mä olen käyttänyt noita pillereitä ennekin ja sen jälkeen menkat tuli kyllä ihan tavallisesti. Mä ihmettelen tosiaan sitä, kun jätin ne pois sen takia että niissä oli liian vähän hormonia ja vuosivat läpi. Perkele kun ärsyttää, ei mulle kai sovi mikään ehkäisy.

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Alkuperäinen kirjoittaja syklaaminkukka:
No, mä lopetin pillerit tammikuussa, eikä yhdetkään menkat ole tulleet ajallaan. Parhaimmillaan kolme viikkoa myöhässä :/

Mä olen käyttänyt noita pillereitä ennekin ja sen jälkeen menkat tuli kyllä ihan tavallisesti. Mä ihmettelen tosiaan sitä, kun jätin ne pois sen takia että niissä oli liian vähän hormonia ja vuosivat läpi. Perkele kun ärsyttää, ei mulle kai sovi mikään ehkäisy.

Mulla oli kanssa samaiset pillerit vuosikausia ja kun ekan kerran ne lopetin, menkat oli ihan säännölliset ja raskauduin kolmannessa kierrossa. Nyt tämän lopetuksen myötä kierrot heittelee miten sattuu.

Pillereitä itse käyttänyt 3v, ja nyt 14pv sitten lopetin ja menkkoja ei ole kuulunut.. Oli pakko tehdä raskaustestikin, mikä näytti kyllä negatiivista.. Pitäisikö vaan odotella?

itse lopetin pillerit noin 5 viikkoa sitten... menkat on myöhässä 15 päivää... olisi kyllä raskauden oireita, tai sitten harhaluuloja... huomenna ajattelin mennä tekemään testin.... pelottaa...

Kun mä olen pillerit lopettanut, parit seuraavat menkat on tulleet ihan samalla lailla kun pillerien kanssa, eli alkaneet ajallaan. Toisella kertaa mullakin tuli noita oireita, mutta menkkoja ei vaan kuulunut. Viikon oli koko ajan side varalla, kun koko ajan tuntui että nyt alkaa. Sitten teinkin raskaustestin ja plussa tuli.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Kun mä olen pillerit lopettanut, parit seuraavat menkat on tulleet ihan samalla lailla kun pillerien kanssa, eli alkaneet ajallaan. Toisella kertaa mullakin tuli noita oireita, mutta menkkoja ei vaan kuulunut. Viikon oli koko ajan side varalla, kun koko ajan tuntui että nyt alkaa. Sitten teinkin raskaustestin ja plussa tuli.

kuinka kauan söit pillereitä?

Mulla on ollut pientä menkkakivun tunnetta vatan pohjassa, nännit ovat tosi kovat ja arat, vattakin oli kuralla tossa viikko takaperin viikon ajan, silloin myös syöminen etosi... pääsärkyä oli pari päivää, olen itkenyt elokuvia, suun alueella on finnejä ja nokka vähän ollut tukkoinen.. ja mitä muuta... en tie sitten.. onko tämä hormonaalista vai raskauden oireita vaiko harhaluuloja? :S

Yhteistyössä