R
raskaaksi
Vieras
Onko haitallista, jos lopetan e-pillereiden syönnin tänään, vaikka vasta eilen aloitin taukoviikon jälkeen uuden liuskan? Eli olen ottanut uudesta liuskasta vasta yhden pillerin. Miehen kanssa saatiin vihdoin tehtyä päätös, että lapsi saa tulla jos on tullakseen, joten en millään haluaisi enää syödä liuskaa loppuun
Tiedän, että homma vaatii kärsivällisyyttä, mutta kun asiaa on jo pitkään harkittu, niin haluaisin päästä hommassa jo vihdoin alkuun.
Lieneekö haitallista, jos emme käytä pillereiden lopettamisen jälkeen muuta ehkäisyä ennen ensimmäisten luomumenkkojen tuloa (mulla aika epäsäännölliset kierrot ennen pillereitä)? En tiedä, miten jaksaisimme olla niin kauan ilman yhdyntöjä ja kondomia emme ole koskaan pystyneet käyttämään. Mahdollisen synnytyksen ajankohdan määrittäminen voi hankaloitua, mutta onko muita seikkoja?
Lieneekö haitallista, jos emme käytä pillereiden lopettamisen jälkeen muuta ehkäisyä ennen ensimmäisten luomumenkkojen tuloa (mulla aika epäsäännölliset kierrot ennen pillereitä)? En tiedä, miten jaksaisimme olla niin kauan ilman yhdyntöjä ja kondomia emme ole koskaan pystyneet käyttämään. Mahdollisen synnytyksen ajankohdan määrittäminen voi hankaloitua, mutta onko muita seikkoja?