Pillereiden lopetus kesken liuskan?? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -BabyFever-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

-BabyFever-

Jäsen
23.02.2011
33
0
6
Tampere
Puhuttu mieheni kanssa lapsien teosta monta kertaa. Mieheni "turhan" epäröinnin takia olen vaan jatkanut pillereiden syöntiä. No alottelin tossa uutta laattaa jokin aika sitten kunnes mulle tuli semmonen tunne että nyt tai ei koskaan ja heitin pillerit pois, eli lopetin syönnin kesken laatan. Kymmenen olin ehtiny syödä. Muutenkaan oikein mitkään pillerit ei mulle sopinu, niin aikakin heittää hyvästit niille =) siis ihan yhteinen sopimus, eikä niin et salaa oisin jättäny kesken ;)

Kuus päivää pillerien lopetuksen jälkeen alko menkat, tai tyhjennysvuodoksko sitä kutsutaan..no sama se..mieheni kanssa ollaan oltu pilereiden lopetuksen jälkeen yhdynnässä monia kertoja joten voiko olla mahdollista että olisin raskaana vaikka noi ns. menkat tulikin?? :) vai tarkottaako toi vuoto vaan sen että ei oo tärpänny..hmmm :|

Ja jos nyt ei sitten oo tärpänny niin koskahan kierto menee normaaliks..onko sitte mahdollista että vaan siirsin mahdollisuutta tulla raskaaks hetkeen jos normaalit kuukautiset ei alakkaan hetkeen :O

Yhteistyössä