Pillereitä jäljellä puoltoista viikkoa ja menkat!!!??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kristallinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kristallinen

Vieras
Aattelin nyt kysyä vielä täältä, vaikka aamulla soitin terkkarin päivystävälle hoitajalle mutta en vain saa mielenrauhaa:(

Eli mulla on kolmas pillerilaatta menossa (yasmin) ja nyt kolmatta päivää tulee ihan kuukautisvuotoa (ei mitään pientä tuhruvuotoa/välivuotoa). Oireet täsmää muutenkin menkkoihin (alavatsakipua,turvotusta). Laattaa olis vielä jäljellä puolitoista viikkoa, enkä nyt tiedä mitä tehdä:/

Terkkarin lääkäri oli sitä mieltä et mun kroppa vaan "sotii" kolmea laattaa vastaan ja hormonien teho ei riitä pitämään vuotoa poissa et jatkossa olis syytä syödä vain kaksi laattaa putkeen. Ja nyt pitäisi kuitenkin syödä tämä kolmas laatta putkeen et pillerien ehkäisyteho säilyisi.

Mutta onko kellään ollut vastaavaa? Pitääkö olla huolissaan??

Mutta miksi vuoto alkoi nyt kun kesälläkin söin kolme laattaa putkeen eikä mitään vastaavaa ilmennyt?? Niin ja reilun vuoden olen kuitenkin kyseistä pillerimerkkiä syönyt..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei huolissaan pidä olla.
Terkka oli ihan oikeassa, jatkossa vaan kaks laattaa yhteen menoon.

Peesi. Mulle sanottiin kun alotin aikoinaan Yasminellet, että max 2 laattaa putkeen, ei missään nimessä kolmea. Joku siinä oli että kun se ei ole normaalia elimistölle, niin voi tulla kaikenlaisia ongelmia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mutta miksi vuoto alkoi nyt kun kesälläkin söin kolme laattaa putkeen eikä mitään vastaavaa ilmennyt?? Niin ja reilun vuoden olen kuitenkin kyseistä pillerimerkkiä syönyt..

Keho tekee välillä tepposia.

Mutta tosiaan, jatkossa sen kaks laattaa vaan syöt yhteen putkeen.

Yhteistyössä