Pillerit = ei seksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyyntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyyntynyt

Vieras
Tässä on nyt popsittu kolmisen kuuta pillereitä ja kävi niinkuin epäilin. Seksi ei maistu. Ei vaan kertakaikkiaan jostain syystä maistu ja häiritsee jo itseänikin, kumppanista puhumattakaan.

Toki itselläni on näistä pilsuista vuosien varrelta sen verrankokemusta, että osasin tätä odottaakin ja yritin siihen valmistautuakkin, kun ainuuna ehkäisynä tuntuu olevan toimivin, vähän liiankin.

Olen tätä ennen ollut todella innokas ja useinmiten se aloitteen tekiä. Nyt on toisin. pelkkä ajatus ärsyttää ja näkeehän mieskin sen, kun sitten hommaan ryhdytään, niin pitäisi pikaisesti pimeässä peiton alla suorittaa ;)

Kokemuksia ja pääseekö tästä ohi..tiedän, että ekat kuuakudet hormoonitoiminta hyppii, mutta mahtaakohan tämä ongelma kadota?

Ei se katoa ikinä.

Mä en enää koskaan syö pillereitä!! Niistä tulee täysin haluttomaksi, vihaiseksi, raivohulluksi, ärsyyntyneeksi valittajaksi, lisäksi turpoaa vähintään 5-10 kiloa....Ei kiitos enää ikinä.

Mä käytän rengasta. Se vie haluja, muttei tee seksistä ällöttävää. Ei mun tee mieli seksiä enkä kostu kunnolla enkä yleensä saakaan, mutta onpahan tasaisen rauhallinen olo ja menkat on helpot. Ja koska seksi ei ällötä kuten pillereiden kanssa, meillä myös harrastetaan sitä. Mä harrastan seksiä ihan huvikseen, se on ihan kivaa, ja lisäksi suhteen ylläpitämiseksi, en siksi että mua himottaisi.

Ei ne 100% ole pilleritkään...lapsi todiste siitä...No,mut se on pieni prosentti!!!Halut ne vie yms.nykyään toinen ehkäsy enkä ikinä halua pillereitä takas! !!!!

Ei välttämättä pidä paikkaansa,että halut häviää..Riippuu aivan pillereistä..Mulle ei henk.Koht sovi pillerit,joissa on estrogeeniä..Kun vaihdettiin pilsuihin,jossa on progestiiniä(en varma sanan oikeinkirjotuksesta) niin halut pysyy,kilot karisee eikä menkoistakaan tartte kärsiä koska niitä ei tule..:)

Oiskohan kyseessä pillerit, jotka taas itselleni eivät sovi huonomuistisuuden takia, minipilsut?

Täytyneen miettiä muita vaihtoehtoja jos tämä viellä jatkuneen, sillä ei se näinkään voi mennä. Kokeiltu on molemmat kierrukat (hormoonista tuloksena lapsi), ehkäisypiikki, joka oli ihan ok. mutta kroppa meni niin sekaisin moneksi kuukaudeksi, että ei uskalla käyttää. Kondoomit hajoilee ja niin poiespäin.

Yhteistyössä