Pillerit ja haluttomuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voihan pilleri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voihan pilleri

Vieras
Olen totaalisen haluton e-pillereiden johdosta, en pysty osallistumaan seksiin koska se kuvottaa minua. Annan miehelleni jos hän tahtoo, mutta makaan vain paikallani.. Ilman pillereitä seksielämä on parempaa ja minulla ei ole tätä vastenmielisyyttä seksiä kohtaan. Mieheni tietää sen, silti mies haluaa että syön pillereitä koska kondomia ei halua käyttää. En halua vielä toista lasta mutta mahdollisesti pian joten en haluaisi mitään pitkäaikaistakaan ehkäisyä.. Miksi ehkäisyn pitää olla mun vastuulla? Ja miten pillerit voivat näin voimakkaasti vaikuttaa mieleen? Mulla on lääkärin mukaan vähiten mieleen kohdistuvia vaikutuksia tuottavat pillerit (mercilon) ja silti olen täysin haluton ja kiukkuinen jatkuvasti.. Vihaan e-pillereitä...

Alkuperäinen kirjoittaja voihan pilleri:
Olen totaalisen haluton e-pillereiden johdosta, en pysty osallistumaan seksiin koska se kuvottaa minua. Annan miehelleni jos hän tahtoo, mutta makaan vain paikallani.. Ilman pillereitä seksielämä on parempaa ja minulla ei ole tätä vastenmielisyyttä seksiä kohtaan. Mieheni tietää sen, silti mies haluaa että syön pillereitä koska kondomia ei halua käyttää. En halua vielä toista lasta mutta mahdollisesti pian joten en haluaisi mitään pitkäaikaistakaan ehkäisyä.. Miksi ehkäisyn pitää olla mun vastuulla? Ja miten pillerit voivat näin voimakkaasti vaikuttaa mieleen? Mulla on lääkärin mukaan vähiten mieleen kohdistuvia vaikutuksia tuottavat pillerit (mercilon) ja silti olen täysin haluton ja kiukkuinen jatkuvasti.. Vihaan e-pillereitä...

kumi kehiin vaan!! ne hormonit voi olla muutenki vaarallisia kun ei niitä ole vielä niin kauaa käytetty ja pitkäaikaisvaikutuksia päästy tutkimaan!! eikä ole pelkästään naisen vstuulla!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No lääkäri vain sanoi että nämä ovat miedoimmat että se siitä sitten.. Vitsi mä lopetan ne pian kun en tunne enää edes itse itseäni..

Sä mainitse lääkärille tuosta haluttomuudesta uudestaan.
Kyllä pitää vaihtaa jos eivät sovi.

Tuossapa se juttu on ja selitys moneen asiaan. Haluttomuus häiritsee parisuhdetta,
jonka johdosta voi syntyä sivusuhteita miehelle, sitä kautta ero ja lasten kärsimys.
Mulla ei tuota ongelmaa ole koskaan, päinvastoin, tuntuu että on liikaakin energiaa
tuolla saralla.
Jos tehdään luonnonvastaisesti, tulee kärsimystä. Itse elän luomusti.
En ehdi enää vastata jos sanottavaa tulee. Mielestäni tähän ei ole mitään
lisättävää.