Pillerit ja raskautuminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietinpätässävaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietinpätässävaan

Vieras
Heippa, toivottavasti voitte auttaa ees vävän tässä suuressa pulmassani.
Eli unohdin ottaa toisella viikolla 2 peräkkäistä pilleriä(yaz-pillerit), ja noista ensimmäisenä päivänä olin myös yhdynnässä. Tämän jälkeen alkoi tiputteluvuoto, ja runsaampaakin vuotoa oli pari päivää, vaikka piellereiden syömistä jatkoinkin(en tosin koskaan ottanut kahta unohtamaani pilleriä) nyt menossa taukoviikon toinen päivä, ja nyt ei sitten tule enää mitään(tiputtelu, sellainen lähinnä ruskea vuoto loppui n. viikko sitten). Voiko olla mahdollista olla raskaana kun unohtanut toiselta viikolta pillerit, ja ollut kuitenkin reipasta välivuotoa?

Kiitos, jos vaivaudutte kertomaan omista kokemuksistanne :)

Niin ja lisäänpä vielä, että "oireina" ollut hiivatulehdus(?), tai kutiseva emättimen suu, ja alkoholi ei noussut päähän ei sitten millään eilen, joka pistää mietityttämään, ja tänään aamulla kävin sitte laatoittamassa wcn uudelleen, mutta olo helpottui heti kun oksentaminen loppui.

Koittakaa nyt joku ihana jaksaa kirjoittaa ees jotaki :D Ärsyttää ootella, ku ei oikein oo löytyny netistä vastausta ainakaan tuolle välivuodolle.

No se välivuotohan voi olla ihan normaalia. Kuukautisethan tulisi alkaa juuri sillon, kun pillereissä tauko ja olit kuitenkin unohtanut kaksi pilleriä. Jollain kun alkaa vuoto heti, jos ei ota kellon tarkasti pilleriä ja jollain voi kestaa 3-4 päivää ennen kuin vuoto alkaa, kun pillereissä tauko.

Mutta tietenkin voit olla varmaan raskaanakin. Itse tulin raskaaksi kun olin unohtanut pillerit ottaa muutamana päivänä (parina peräkkäisenä ja sitten vielä pari kertaa seuraavalla viikolla).

Mites olis raskaustestin tekeminen?

Toki testin teen ja on itseasiassa ohjelmoituna jo tkn labrassakin, oottelen tässä nyt vielä, josko menkat tulisi, testin teen siellä jokatapauksessa muiden näytteiden ohella parin viikon päästä. Lähinnä vaan mietin että onko niillä jotka raskautuneet pillereiden aikaan tullut välivuotoja, ja silti raskaus jatkunut?

Yhteistyössä