M minä mietin Vieras 11.05.2009 #1 Alotin ehkäisypillerit kesken kierron ja vuoto alkas kaks viikkoa sitten.. Eilen otin liuskan viimesen pillerin, eli nyt se viikon tauko ja vuoto ei vaan lopu... Onko kokemuksia? normaalia?
Alotin ehkäisypillerit kesken kierron ja vuoto alkas kaks viikkoa sitten.. Eilen otin liuskan viimesen pillerin, eli nyt se viikon tauko ja vuoto ei vaan lopu... Onko kokemuksia? normaalia?