pillerit ja vuoto.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höh

Vieras
aloitin pillerit 3 viikkoa sitten kun menkat alkoi ja nyt on laatta syöty ja vuoto jatkuu vieläkin. ajattelin syödä putkeen noita että pääsisin menkoista eroon hääpäivänä. Pitäiskö pitää tauko vai mikäköhän vois lopettaa tuon vuodon =( ei oo kivaa ei

Mulla vuoto jatkui tiputtelulla 2 kk, jonka jälkeen menkat alkoi normaalisti taas neljän viikon välein. Joten ei huolta, normaalia lienee. Ei kannata lopettaa pillereitä kesken vaan odottaa kärsivällisesti, että keho tottuu niihin.

harmonetit on käytössä. lääkäri ei sanonut tuosta putkeen syömisestä mitään kun siltä kysyin niistä et voinko aloittaa kun on vanhasta paketti ja imetin. ja tarttee saada menkat elokuulta pois. sanoi et syö vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla vuoto jatkui tiputtelulla 2 kk, jonka jälkeen menkat alkoi normaalisti taas neljän viikon välein. Joten ei huolta, normaalia lienee. Ei kannata lopettaa pillereitä kesken vaan odottaa kärsivällisesti, että keho tottuu niihin.

no voihan räkä mä tartten ne menkat pois 4 viikon päästä! =( ei tuu muuten yhtään mitään. en mahu valkoisen mekkoni kanssa ees kunnolla vessaan saati sitten pitäis tamponeja vaihdella =(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja c:
olis kannattanu siirtää menkkoja keltarauhaskuurilla...

eli?

lääkäri kirjoittaa reseptin keltarauhashormooneihin joita aletaan syödä joitakin päiviä ennen kuukautisten oletettua alkamis päivää ja syömistä jatketaan niin kauan kun on tarve saada kuukautiset pois.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
olis kannattanu siirtää menkkoja keltarauhaskuurilla...

eli?

lääkäri kirjoittaa reseptin keltarauhashormooneihin joita aletaan syödä joitakin päiviä ennen kuukautisten oletettua alkamis päivää ja syömistä jatketaan niin kauan kun on tarve saada kuukautiset pois.

no mulla ei ollut tietoa koska kuukautiset alkaa kun oli tokat synnytyksen jälkeen niin en ois noita voinnut aloittaa. ekojen ja näiden välillä oli joku 45 päivää.

Yhteistyössä