Pillerit käytössä, menkat myöhässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja N18N
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

N18N

Uusi jäsen
16.04.2017
3
0
1
27
Apua!

Käytän e-pillereitä, ja olen ottanut viimeksi tiistaina pillerin. Yleensä alkaa niin että jos otan esimerkiksi maanantaina viimeisen vuoto alkaa torstaina, eli noin kolmantena päivänä. Nyt on siis mennyt jo viisi päivää! Tein eilen raskaustestin, mikä oli negatiivinen. Minulle tuli siitä hieman surullinen olo, vaikka olenkin vasta 18vuotias, ja opiskeluni ovat kesken. Olen kumminkin nyt jo hetken aikaa lapsia halunnut..

Pillereiden kanssa menkat jää usein kokonaan välistä, mikä on täysin normaalia. On kuitenkin aina parempi käyttää tuplaehkäisyä koska pillerit eivät ole satavarma ehkäisykeino, eli pyydät nyt vaan poikaystävää käyttämään kondomia lisäksi.

Pillereiden kanssa menkat jää usein kokonaan välistä, mikä on täysin normaalia. On kuitenkin aina parempi käyttää tuplaehkäisyä koska pillerit eivät ole satavarma ehkäisykeino, eli pyydät nyt vaan poikaystävää käyttämään kondomia lisäksi.

Ei minulla ole mitään sitä vastaan että tulisin raskaaksi, joten kondomin käyttö ei tässä nyt ole ratkaisu tähän miksi menkoista ei kuulu. Ja ei minulla ole ikinä ennen jäänyt menkkoja välistä.

Ei minulla ole mitään sitä vastaan että tulisin raskaaksi, joten kondomin käyttö ei tässä nyt ole ratkaisu tähän miksi menkoista ei kuulu. Ja ei minulla ole ikinä ennen jäänyt menkkoja välistä.
Mites poikaystävä, onko hän valmis isäksi? Jos mies ei halua lapsia, on reilua ilmoittaa että myös miehen pitää alkaa huolehtia ehkäisystä.

Mites poikaystävä, onko hän valmis isäksi? Jos mies ei halua lapsia, on reilua ilmoittaa että myös miehen pitää alkaa huolehtia ehkäisystä.

Olemme kyllä keskustelleet tästä, että mitä jos lapsia tulee ja hän kyllä on ihan sitä mieltä että jos nyt tulisin raskaaksi olisimme valmiita sen pitämään. Ja mieheni ei itse halua käyttää kondomia koska luotamme tarvittavan verran pillereihin. Jos minä haluaisin että vaihtaisimme kokonaan kondomiin, vaihtaisimme myös hänen suostumuksellaan

Ne pillerit tosiaan saattavat tehdä sitä, että kuukautiset saattavat jäädä välistä. Minäkin olin syönyt pillereitä jo 2-3 vuotta, kunnes kuukautiset jäivät kerran tulematta, että kerta se on ensimmäinenkin ihan jokaiselle! :D

Yhteistyössä