E
Enkelin
Vieras
Heräsin kun tulit kotiin ja rojahdit eteisen lattialle ja nukahdit.Katsoin kelloa joka oli Puoli neljä.Äitisi tulisi yövuorosta vasta kolmen tunnin kuluttua joten minulla oli kolme tuntia aikaa.Tätä olin odottanut vuosia ja uskonut että vielä tulee minun tilaisuus.Kannoin sinut sänkyysi ja riisuin ensin kengät.Sitten farkut ja kaikki kunnes olit alasti.Katselin nuorta vartaloasi ensi kerran ilman vaatteita.Olin nähnyt sinut usein pikkuhousuissa ja katsellut pilluasi kuinka se oli ihanan pullollaan.olit perinyt korkean venuskummun äidiltäsi.Nyt nuuhkaisin pilluasi joka tuoksui nuorelta pillulta.Levitin reitesi ja nuolin pilluasi pitkin vedoin.Maistuit niin ihanalta pikkupillulta.olit ihan märkä syljestäni joten nousin hentojen reisiesi väliin ja ohjasin kiimasta turvonneen kyrpäni pillusi neitseelliselle reijälle.työnsin hitaasti sitten lujemmin ja yhtäkkiä terska lipsahti sisään.olin hetken liikkumatta ja tunsin kuinka spermaa valui hieman pilluusi.Työnsin lisää ja sain puolet kullistani sisääsi ja aloin nussin hitaasti.Yritin pidätellä orgasmin mutta en voinut naan koko lasti tuli ja tuli ja tuli ja työnnyin kiimassa kokonaan sisääsi.Syvälle Syvälle Kyrpäni siemensi pikku pillusi kunnolla.Menetin melkein tajuntani.Peittelin sinut nukkumaan ja menin sänkyyni odottelemaan kun äitisi tulee kotiin.Oli sovittu että nuolen äitisi pillua ja nussin kun hän tulee.Nukahdin odotellessani.