Pillun nuoleminen abc?

  • Viestiketjun aloittaja MindWill
  • Ensimmäinen viesti
aikuinen_nainen
Itse nautin suunnattomasti suuseksistä, ja tähänastisissa suhteissani olen sitä aina saanut. Niin, että saan, siis saan saan ennen varsinaista yhdyntää. En pidä siitä, että mies ikäänkuin pakon edessä "yrittää hoitaa" minua märäksi jotta pääsee asiaan.

No, nytpä olen tavannut itseäni vanhemman miehen, jokia tuntuu kovin kokeneelta ja innokkaalta seksin suhteen. Ja kuinkas kävikään; kun sitten viimein menimme sänkyyn, hän siirtyi alakertaani nuolemaan, ja olin aivan täpinöissäni. Mutta kesken kaiken hän lopetti ja halusi työntyä sisääni. Olin aivan, että hei mitä mitä, jatka nyt kun aloititkin. Mutta mies tiuskaisi: "Mitä ihmettä sulle tarttee tässä kaikkea oiken tehdä!". Olin lähinnä tyrmistynyt, ja jäin jäykkänä makaamaan. Itselleni tuli todella paska fiilis -kuin mies olisi ajatellut vain omaa nautintoaan ja pitänyt minua välttämättömänä pahana. Hän kehtasi vielä itse loukkaantua, kun mainitsin hänelle asiasta.
Kerroin hänelle, että hänen kannattaisi perehtyä naisen nautintoon ja miettiä, mitä suustaan päästään.

Emme ole tavanneet sen koommin. Emmekä tapaa. Viiskymppinen mies voi hoidella puolestani niitä naisia, jotka toimivat nappia painamalla ja joille ei tarvitse antaa orkkua kuin yhdynnässä -jos siinäkään.

Täällä samoja kokemuksia, että juuri kun alkaa tuntua oikein nannalta, niin mies änkeääkin ylös ja pyrkii sisään. On niin monesti tehnyt mieli sanoa että hoida ensin hommasi loppuun siellä missä aloititkin, ei se muutaman minuutin sisäänulos nytkytys korvaa orgasmia jonka jo siinä vaiheessa saisi nopeastikkin, ellei mies lopettaisi kesken. Tälläinen mies menee vaihtoon joka ei halua tyydyttää naistaan perusteellisesti, on vaan itsekäs ja ajattelee vaan itseään.
 
Viimeksi muokattu:
vastaajan
Alkuperäinen kirjoittaja höh ?;11008952:
Tuohan juuri kiihoittaa, että saa tuntea olevansa jalat levällään, melkein kuin gynellä. En toki minäkään kaikista gyne tutkimuksista nauti, mutta ihan luonnollisia tapahtumia ne mulle ovat. Ja tutkimukset onnistuukin helpommin jos niissä pystyy vaikka mielikuvien avulla rentoutumaan.

Opettelisitko ottamaan vastaan sen mitä mies haluaa sinulle antaa ? Toki kaikki miehet eivät halua antaa suuseksiä, mutta jotka haluavat, ovat kullan arvoisia naisen nautinnon kannalta.

Niin, no ihmiset ovat erilaisia. Minua ei kyllä mitenkään kiihota se gyne-assosiaatio, hyi. Ajatus itsestäni makaamassa "avuttomana" ja jostakusta operoimassa alapäätäni ei vaan kiihota, varmaan osasyyllinen asiaan on lapsena väkisin tehdyt katetroinnit. En silti nyt aikuisiällä ole gynekäyntejä mitenkään ahdistavina kokenut, kun tuosta rentoutumisesta puhuit (koska olen voittanut pahimmat traumani ja en ainakaan vielä ole saanut uusia traumoja). Pystyn kyllä olla ihan rentona tutkimuksessa, mutta mitä tekemistä sillä on suuseksistä nauttimisen kanssa?:D

Ja tosiaan on vaikea ottaa vastaan sitä mitä halutaan antaa, kun se tuntuu niin ikävälle, ihan siis fyysisestikin eikä vain sen tilanteen epäkiihottavuuden vuoksi. Suuseksi siis tuntuu joko kivuliaalle (kovalla kielellä klitorikseen), muuten inhottavalle/epämiellyttävälle (mm. kova kieli muualla, tai kielenkärjen käyttäminen ihan missa tahansa kohdassa), ei millekään (pehmeä ja laaja ote) tai kutittavalle (liian hento lipominen). Hyvältä tuntuvaa en ole kokenut.

Nuoleminen ei myöskään tunnu mitenkään "luonnolliselta"; tarkoitan siis että en ole koskaan kokenut kenenkään nuolevan samalla halulla kuin miten itse otan mieheltä suihin. Itselläni siis oikeasti tulee vastustamaton halu nuolla, miesten puolelta se on tuntunut enemmän sellaiselta "kuuluu asiaan" -tyyppiseltä toiminnolta. Minulle pahinta olisi mies, jolle olisi hirveä menetys jos ei saisi nuolla, koska erittäin todennäköisesti en opi siitä koskaan tykkäämään vaikka haluaisinkin.
 
vastaajan
pitää vaan maata selällä ja olla passiivisena? Voihan sitä harrastaa 69:ä ja siinähän molemmat saa nautinnon samalla. Itse kun on päällä niin voi hallita tilanteen paremmin.

Joo tämä on ihan totta, itselleni ainakin sopisi varmaan paremmin 69 tai päällä oleminen. 69 vaan ainakin on niin epäkäytännöllinen ja hankala asento, ettei se hirveästi houkuttele. Sitten kun se nuoleminen nyt joka tapauksessa tuntuu niin inhottavalta että lähinnä tulee tarve karata kauemmas niin ei siitäkään mitään tulisi. Eli vaikka tuo gyne-asento onkin todella epäkiihottava, niin asennon vaihtaminen ei auta kun se fyysinen tuntemus on silti inhottava (tai parhaimmillaan juuri ja juuri siedettävä)...

Tuskin näitä asioita jaksaisin edes vatvoa muuten, mutta harmittaa vaan kun jää tuo osa seksistä pois. Tulisi vähän vaihtelua jos oppisi siitä tykkäämään, mutta kun ei... On aika pitkä tie nautintoon pääsemiseen, kun suuseksi jo ajatuksenakin on ärsyttävä ellei peräti ahdistava (siis siksi, kun ei siinä pysty yhtään rentoutua edes kun se 99%:sti tuntuu niin ilkeälle että sitä vaan hyppää kauemmaksi ja lopettaa koko homman).
 
Viimeksi muokattu:
höh ?
Niin, no ihmiset ovat erilaisia. Minua ei kyllä mitenkään kiihota se gyne-assosiaatio, hyi. Ajatus itsestäni makaamassa "avuttomana" ja jostakusta operoimassa alapäätäni ei vaan kiihota, varmaan osasyyllinen asiaan on lapsena väkisin tehdyt katetroinnit. En silti nyt aikuisiällä ole gynekäyntejä mitenkään ahdistavina kokenut, kun tuosta rentoutumisesta puhuit (koska olen voittanut pahimmat traumani ja en ainakaan vielä ole saanut uusia traumoja). Pystyn kyllä olla ihan rentona tutkimuksessa, mutta mitä tekemistä sillä on suuseksistä nauttimisen kanssa?:D

Ja tosiaan on vaikea ottaa vastaan sitä mitä halutaan antaa, kun se tuntuu niin ikävälle, ihan siis fyysisestikin eikä vain sen tilanteen epäkiihottavuuden vuoksi. Suuseksi siis tuntuu joko kivuliaalle (kovalla kielellä klitorikseen), muuten inhottavalle/epämiellyttävälle (mm. kova kieli muualla, tai kielenkärjen käyttäminen ihan missa tahansa kohdassa), ei millekään (pehmeä ja laaja ote) tai kutittavalle (liian hento lipominen). Hyvältä tuntuvaa en ole kokenut.

Nuoleminen ei myöskään tunnu mitenkään "luonnolliselta"; tarkoitan siis että en ole koskaan kokenut kenenkään nuolevan samalla halulla kuin miten itse otan mieheltä suihin. Itselläni siis oikeasti tulee vastustamaton halu nuolla, miesten puolelta se on tuntunut enemmän sellaiselta "kuuluu asiaan" -tyyppiseltä toiminnolta. Minulle pahinta olisi mies, jolle olisi hirveä menetys jos ei saisi nuolla, koska erittäin todennäköisesti en opi siitä koskaan tykkäämään vaikka haluaisinkin.

Sama asia suuseksissä kuin gynetutkimuksessa, mukavampaa jos pystyy olemaan mahdollisimman rento. Ei kai niillä muut yhteyttä olekaan, paitsi sama värkki jonka parissa "työskennellään".

Epäilisin, että vastaajan nimimerkillä olisi myös psyykkisiä asioita, jotka vaikuttaa suuseksin kivuliaisuuteen..?

Mua on nuollut monikin mies, mutta koskaan en ole kokenut, että miehen kieli olisi liian kova tai liian hellä. Ehkä mulla on käynyt tuuri, ja toisaalta muunlaisia seksiongelmia (esim miehen liian nopea laukeaminen) kokeneena olen oppinut tykkäämään nuolemisesta ja mies on sitä mielellään tehnyt. Joskus vain vähän, joskus kauemmin, mutta ei niin, että miehen niskat kipeytyisi.
 
Viimeksi muokattu:
Xy1
Täällä samoja kokemuksia, että juuri kun alkaa tuntua oikein nannalta, niin mies änkeääkin ylös ja pyrkii sisään. On niin monesti tehnyt mieli sanoa että hoida ensin hommasi loppuun siellä missä aloititkin, ei se muutaman minuutin sisäänulos nytkytys korvaa orgasmia jonka jo siinä vaiheessa saisi nopeastikkin, ellei mies lopettaisi kesken. Tälläinen mies menee vaihtoon joka ei halua tyydyttää naistaan perusteellisesti, on vaan itsekäs ja ajattelee vaan itseään.
Mikset sitten sano. Kyllä meillä homma pelaa siten, että jos vaimo ei halua lopettaa antamaani suuseksiä ja sormetusta kesken, niin jatkan niin kauan, että hän saa orkkunsa. Mikäs se mukavampaa miehelle. Ja kun joku täällä sanoi, ettei tunnut missään tai mies ei osaa voimistaa otteitaan riittävästi, niin se on kukkua. Jos mies osaa lukea ja soittaa naistaan, niin orkkua ei voi nainen estää. Osaava mies kiusaa, kiihoittaa ja jos nainen yrittää tietoisesti tai tiedostamattaan pidättää orkkua, niin mies harhauttaa viemällä huomion pillun reunoille tai välilihaan, minne lie ja hyökkää yllättäen puun takaa klitan ja g-pisteen kimppuun, jolloin nainen menee kuilun yli halusi tai ei. Oikea ajoitus ratkaisee, saako pyydystettyä perhosen vai ei. Harjoitus tekee mestarin tässäkin lajissa. Pitäisi aina muistaa, että on kahden kauppa. Jos nainen tuntee, että orkku on mahdollista naidessa, niin keskeyttää suuseksin riittävästi kiihoituttuaan ja ilmaisee selkeästi haluavansa siirtyä naimaan. Yhteispelillä pääsee varmemmin perille. Toki mies voi viedä naisen naimaorkkuun, jos tietää tai tuntee osaavansa ja ajoittavansa toimet oikein. Jos ei ja naisen orkku jää saamatta, niin...... Nuorempana tuli pelattua monesti riskillä ja keskeytettyä suuseksi ja vietyä vaimo naimaorkkuihin. Nyt vanhempana tuntuu, että naimaorkut ovat vaikeammin saavutettavissa, joten riski epäonnistua on suurempi. Siksi laiskuuttaan on tullut varmistettua orkku suuseksillä. Molemmissa on puolensa. Vaimo on tyytyväinen orkun saatuaan, mutta tyytymätön siitä, ettei mies ole vienyt naimaorkkuun. Jos taas on otettu riski naimaorkun saamiseen, eikä siinä ole onnistuttu, niin taas on vaimo tyytymätön. Tyytyväisin vaimo on tietysti silloin, jos mies on vienyt alusta lähtien ja lopputuloksena on naimaorkku. Ei ole helppoa ei. Sitten joku vielä sanoo, että pitkässä parisuhteessa on aina vain yhtä ja samaa. Ei ole, jos vähänkään mies haluaa vaimolleen tuottaa tyydytystä, niin henkisesti kuin fyysisesti.

Ja joku tietysti kysyy, että onko naisen orkku välttämätön? Miksei olisi, koska eihän miehetkään tyydy seksiin, ilman laukeamista. Miksi naistenkaan pitäisi tyytyä huonompaan. Sitä sopii kysyä itsekkäiltä miehiltä.
 
Viimeksi muokattu:
aikuinen_nainen
Mikset sitten sano. Kyllä meillä homma pelaa siten, että jos vaimo ei halua lopettaa antamaani suuseksiä ja sormetusta kesken, niin jatkan niin kauan, että hän saa orkkunsa. Mikäs se mukavampaa miehelle. Ja kun joku täällä sanoi, ettei tunnut missään tai mies ei osaa voimistaa otteitaan riittävästi, niin se on kukkua. Jos mies osaa lukea ja soittaa naistaan, niin orkkua ei voi nainen estää. Osaava mies kiusaa, kiihoittaa ja jos nainen yrittää tietoisesti tai tiedostamattaan pidättää orkkua, niin mies harhauttaa viemällä huomion pillun reunoille tai välilihaan, minne lie ja hyökkää yllättäen puun takaa klitan ja g-pisteen kimppuun, jolloin nainen menee kuilun yli halusi tai ei. Oikea ajoitus ratkaisee, saako pyydystettyä perhosen vai ei. Harjoitus tekee mestarin tässäkin lajissa. Pitäisi aina muistaa, että on kahden kauppa. Jos nainen tuntee, että orkku on mahdollista naidessa, niin keskeyttää suuseksin riittävästi kiihoituttuaan ja ilmaisee selkeästi haluavansa siirtyä naimaan. Yhteispelillä pääsee varmemmin perille. Toki mies voi viedä naisen naimaorkkuun, jos tietää tai tuntee osaavansa ja ajoittavansa toimet oikein. Jos ei ja naisen orkku jää saamatta, niin...... Nuorempana tuli pelattua monesti riskillä ja keskeytettyä suuseksi ja vietyä vaimo naimaorkkuihin. Nyt vanhempana tuntuu, että naimaorkut ovat vaikeammin saavutettavissa, joten riski epäonnistua on suurempi. Siksi laiskuuttaan on tullut varmistettua orkku suuseksillä. Molemmissa on puolensa. Vaimo on tyytyväinen orkun saatuaan, mutta tyytymätön siitä, ettei mies ole vienyt naimaorkkuun. Jos taas on otettu riski naimaorkun saamiseen, eikä siinä ole onnistuttu, niin taas on vaimo tyytymätön. Tyytyväisin vaimo on tietysti silloin, jos mies on vienyt alusta lähtien ja lopputuloksena on naimaorkku. Ei ole helppoa ei. Sitten joku vielä sanoo, että pitkässä parisuhteessa on aina vain yhtä ja samaa. Ei ole, jos vähänkään mies haluaa vaimolleen tuottaa tyydytystä, niin henkisesti kuin fyysisesti.

Ja joku tietysti kysyy, että onko naisen orkku välttämätön? Miksei olisi, koska eihän miehetkään tyydy seksiin, ilman laukeamista. Miksi naistenkaan pitäisi tyytyä huonompaan. Sitä sopii kysyä itsekkäiltä miehiltä.

Ns naimaorkku (vieras sana minulle muuten) tulee helpostikkin kun on ensin saanut tavallisen klitoris orgasmin, itseasiassa sitten voi saada ketjussa jos vaan mies kestää. Ja siinä se ongelma tuleekin (liian usein) ettei miehen kunto kestä vaan ase laukeaa niinsanotusti, liian pian.
Se ukko joka ei tajunnut antaa tyydytystä joka kerta, meni vaihtoon, koin sen eräänlaisena loukkauksena itseäni kohtaan. Ja miksi tyytyä vain puolitiehen sehän alkaa vaikuttaa jo muuhunkin suhteeseen.
 
Viimeksi muokattu:
vastaajan
Alkuperäinen kirjoittaja höh ?;11009670:
Epäilisin, että vastaajan nimimerkillä olisi myös psyykkisiä asioita, jotka vaikuttaa suuseksin kivuliaisuuteen..?
No tuo kivuliaisuus nyt on noista se harvinaisin ja tapahtuu vain silloin, kun kovalla kielellä mennään suoraan klitorikseen (enkä ole varmasti ainut, jolle tuo kova kieli klitorikseen on ihan liikaa). Yleisemmin se tuntuu ihan vaan epämiellyttävälle ja ei-millekään. Alan vaan inhota koko nuolemista enemmän ja enemmän, joten olisi varmaan parempi vaan todeta etten siitä tule mitään iloa saamaan ja lopettaa yrittäminenkin.

Ihan varmasti siinä on psyykkistäkin, koska siinä tulee se kierre: kun on aina tuntunut inhottavalta, ei pysty edes orientoitua nauttimiseen, ja sitten ei ainakaan nauti ja tuntuu vielä inhottavammalta jne. Eli täytyisi tapahtua jokin ihme, että yhtäkkiä pystyisin nauttia. Silloin harvoin, kun on ollut sellainen fiilis että olen ihan kokenut HALUAVANI nuolemista, on pettymys tullut silti kun yleensä se on ollut juuri se kielenkärki jolla pilataan kaikki heti alkuunsa. Ja kun ei se tosiaan muutenkaan tunnu oikein miltään, se on niin totaalisen epäkiihottava koko tilannekin että koko juttu tuntuu about samalta kuin se että gyne kopeloisi alapäätä. Eli kaikkea muuta kuin seksuaaliselta ja kiihottavalta.

Muutenkin tuntuu, että limakalvoni ovat jotenkin ehkä tavallista herkemmät. En pidä paljaan alapään käsittelystä sorminkaan, sillä sekin tuntuu jotenkin liikaa, ei enää mukavalle vaan pelkästään ärsyttävälle (tai kivuliaalle taas kerran, jos hyökätään siihen klitorikseen runnomaan). Alushousut jos ovat jalassa, niin nautin tosi paljon kosketuksesta. Se kangas pehmentää kosketusta juuri sopivasti.
 
Onnistuva mies.
Muutenkin tuntuu, että limakalvoni ovat jotenkin ehkä tavallista herkemmät. En pidä paljaan alapään käsittelystä sorminkaan, sillä sekin tuntuu jotenkin liikaa, ei enää mukavalle vaan pelkästään ärsyttävälle (tai kivuliaalle taas kerran, jos hyökätään siihen klitorikseen runnomaan). Alushousut jos ovat jalassa, niin nautin tosi paljon kosketuksesta. Se kangas pehmentää kosketusta juuri sopivasti.
Voiko orgasmi tulla housujen päältä kosketellessa?
Jos voi niin silloin se pitäisi kertoa miehelle, jotta hän pystyy toimimaan haluamallanne tavalla.

Minuakin harmittaa tuo, kun olen pilannut tietämättäni seksisuhteemme tuolla niinsanotulla gynetoiminnalla.

Näin jälkikäteen ajateltuna olisin halunnut tietää kuinka väärin on gynetoiminta.

Jotenkin se minusta tuntui täysin luonnolliselta, että mies saa tutkia pimpin läpikotaisin.
 
Viimeksi muokattu:
vastaajan
Voiko orgasmi tulla housujen päältä kosketellessa?
Jos voi niin silloin se pitäisi kertoa miehelle, jotta hän pystyy toimimaan haluamallanne tavalla.

Minuakin harmittaa tuo, kun olen pilannut tietämättäni seksisuhteemme tuolla niinsanotulla gynetoiminnalla.

Näin jälkikäteen ajateltuna olisin halunnut tietää kuinka väärin on gynetoiminta.

Jotenkin se minusta tuntui täysin luonnolliselta, että mies saa tutkia pimpin läpikotaisin.

Toki niin yleensä toimitaankin, siis alushousut jalassa (paitsi naidessa tietysti :D). Itseksenikin teen itselleni orgasmin aina alushousut jalassa, koska se tuntuu parhaalta. Orgasmin kylläkin saan vain yksinäni, ja siihen on varmaan moniakin syitä.

Naiset ovat erilaisia, jotkut varmaan tykkäävät "gynetoiminnasta". Jos nainen on antanut tuollaista harrastaa ilmaisematta mitenkään ettei pidä siitä, niin vähän outoa...
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Toki niin yleensä toimitaankin, siis alushousut jalassa (paitsi naidessa tietysti :D). Itseksenikin teen itselleni orgasmin aina alushousut jalassa, koska se tuntuu parhaalta. Orgasmin kylläkin saan vain yksinäni, ja siihen on varmaan moniakin syitä.

Naiset ovat erilaisia, jotkut varmaan tykkäävät "gynetoiminnasta". Jos nainen on antanut tuollaista harrastaa ilmaisematta mitenkään ettei pidä siitä, niin vähän outoa...
Siinähän se vikaan meni, kun kuvittelin vaimon pitävän pimpin käsittelystä.
Itsestä tuntui katselu ja koskettelu kivala.
Vaimo kyllä sanoi ettei hän pidä kun katselen ja räpellän siellä.
Kuvittelin sitä ohimeneväksi ujoudeksi, mistäsyystä pyysin usein lupaa kyseiselle toiminnalle.
Mutta ei se ollutkaan ohimenevää, vaan hän ei pidä siitä vieläkään.
Jos olisin tiennyt, että se tuntuu joistakin naisista epämiellyttävältä kokoiän, niin olisin sen helpommin hyväksynyt, kuten nyt kun tiedän asiasta enemmän.

Se oli jotenkin outoa omastamielestä, kun sormella sain pimpissä touhuta pimeässä peitonalla, mutta en katsella ja touhuta.
 
Viimeksi muokattu:
vastaajan
Siinähän se vikaan meni, kun kuvittelin vaimon pitävän pimpin käsittelystä.
Itsestä tuntui katselu ja koskettelu kivala.
Vaimo kyllä sanoi ettei hän pidä kun katselen ja räpellän siellä.
Kuvittelin sitä ohimeneväksi ujoudeksi, mistäsyystä pyysin usein lupaa kyseiselle toiminnalle.
Mutta ei se ollutkaan ohimenevää, vaan hän ei pidä siitä vieläkään.
Jos olisin tiennyt, että se tuntuu joistakin naisista epämiellyttävältä kokoiän, niin olisin sen helpommin hyväksynyt, kuten nyt kun tiedän asiasta enemmän.

Se oli jotenkin outoa omastamielestä, kun sormella sain pimpissä touhuta pimeässä peitonalla, mutta en katsella ja touhuta.

Niin no tässä voi olla kyse vähän eri jutustakin, ainakin osittain. Ei minulle ongelma ole se, että mies kirkkaassa päivänvalossa näkee alapääni vaan se, että se tuntuu huonolta (+ se gynevivahde, mutta ei se ole koko ongelma).
 
Viimeksi muokattu:
mies7
Itse nautin suunnattomasti suuseksistä, ja tähänastisissa suhteissani olen sitä aina saanut. Niin, että saan, siis saan saan ennen varsinaista yhdyntää. En pidä siitä, että mies ikäänkuin pakon edessä "yrittää hoitaa" minua märäksi jotta pääsee asiaan.

No, nytpä olen tavannut itseäni vanhemman miehen, jokia tuntuu kovin kokeneelta ja innokkaalta seksin suhteen. Ja kuinkas kävikään; kun sitten viimein menimme sänkyyn, hän siirtyi alakertaani nuolemaan, ja olin aivan täpinöissäni. Mutta kesken kaiken hän lopetti ja halusi työntyä sisääni. Olin aivan, että hei mitä mitä, jatka nyt kun aloititkin. Mutta mies tiuskaisi: "Mitä ihmettä sulle tarttee tässä kaikkea oiken tehdä!". Olin lähinnä tyrmistynyt, ja jäin jäykkänä makaamaan. Itselleni tuli todella paska fiilis -kuin mies olisi ajatellut vain omaa nautintoaan ja pitänyt minua välttämättömänä pahana. Hän kehtasi vielä itse loukkaantua, kun mainitsin hänelle asiasta.
Kerroin hänelle, että hänen kannattaisi perehtyä naisen nautintoon ja miettiä, mitä suustaan päästään.

Emme ole tavanneet sen koommin. Emmekä tapaa. Viiskymppinen mies voi hoidella puolestani niitä naisia, jotka toimivat nappia painamalla ja joille ei tarvitse antaa orkkua kuin yhdynnässä -jos siinäkään.[/QUOT


oikein olet toiminut :) niin se pitää ensin nainen ja sitten vasta mies orgasmiin saakka. tyydytetty nainen on todella kivaa seuraa kun hommat on ohi. minua on kehuttu orgasmeista vaikka minulla ei ole mikään iso kyrpä..vaan ihan keskikokoa 16/4,5
 
Viimeksi muokattu:
mies
Itse nautin suunnattomasti suuseksistä, ja tähänastisissa suhteissani olen sitä aina saanut. Niin, että saan, siis saan saan ennen varsinaista yhdyntää. En pidä siitä, että mies ikäänkuin pakon edessä "yrittää hoitaa" minua märäksi jotta pääsee asiaan.

No, nytpä olen tavannut itseäni vanhemman miehen, jokia tuntuu kovin kokeneelta ja innokkaalta seksin suhteen. Ja kuinkas kävikään; kun sitten viimein menimme sänkyyn, hän siirtyi alakertaani nuolemaan, ja olin aivan täpinöissäni. Mutta kesken kaiken hän lopetti ja halusi työntyä sisääni. Olin aivan, että hei mitä mitä, jatka nyt kun aloititkin. Mutta mies tiuskaisi: "Mitä ihmettä sulle tarttee tässä kaikkea oiken tehdä!". Olin lähinnä tyrmistynyt, ja jäin jäykkänä makaamaan. Itselleni tuli todella paska fiilis -kuin mies olisi ajatellut vain omaa nautintoaan ja pitänyt minua välttämättömänä pahana. Hän kehtasi vielä itse loukkaantua, kun mainitsin hänelle asiasta.
Kerroin hänelle, että hänen kannattaisi perehtyä naisen nautintoon ja miettiä, mitä suustaan päästään.

Emme ole tavanneet sen koommin. Emmekä tapaa. Viiskymppinen mies voi hoidella puolestani niitä naisia, jotka toimivat nappia painamalla ja joille ei tarvitse antaa orkkua kuin yhdynnässä -jos siinäkään.[/QUOT


oikein olet toiminut :) niin se pitää ensin nainen ja sitten vasta mies orgasmiin saakka. tyydytetty nainen on todella kivaa seuraa kun hommat on ohi. minua on kehuttu orgasmeista vaikka minulla ei ole mikään iso kyrpä..vaan ihan keskikokoa 16/4,5
miten on jos joskus törämätään, niin nussitaan yksi yö kerralla jos minut huolisit sänkyyn..päätellen, että olet aika rakastunut rakastaleen. :)
 
Viimeksi muokattu:
Xy1
No tuo kivuliaisuus nyt on noista se harvinaisin ja tapahtuu vain silloin, kun kovalla kielellä mennään suoraan klitorikseen (enkä ole varmasti ainut, jolle tuo kova kieli klitorikseen on ihan liikaa). Yleisemmin se tuntuu ihan vaan epämiellyttävälle ja ei-millekään. Alan vaan inhota koko nuolemista enemmän ja enemmän, joten olisi varmaan parempi vaan todeta etten siitä tule mitään iloa saamaan ja lopettaa yrittäminenkin.

Ihan varmasti siinä on psyykkistäkin, koska siinä tulee se kierre: kun on aina tuntunut inhottavalta, ei pysty edes orientoitua nauttimiseen, ja sitten ei ainakaan nauti ja tuntuu vielä inhottavammalta jne. Eli täytyisi tapahtua jokin ihme, että yhtäkkiä pystyisin nauttia. Silloin harvoin, kun on ollut sellainen fiilis että olen ihan kokenut HALUAVANI nuolemista, on pettymys tullut silti kun yleensä se on ollut juuri se kielenkärki jolla pilataan kaikki heti alkuunsa. Ja kun ei se tosiaan muutenkaan tunnu oikein miltään, se on niin totaalisen epäkiihottava koko tilannekin että koko juttu tuntuu about samalta kuin se että gyne kopeloisi alapäätä. Eli kaikkea muuta kuin seksuaaliselta ja kiihottavalta.

Muutenkin tuntuu, että limakalvoni ovat jotenkin ehkä tavallista herkemmät. En pidä paljaan alapään käsittelystä sorminkaan, sillä sekin tuntuu jotenkin liikaa, ei enää mukavalle vaan pelkästään ärsyttävälle (tai kivuliaalle taas kerran, jos hyökätään siihen klitorikseen runnomaan). Alushousut jos ovat jalassa, niin nautin tosi paljon kosketuksesta. Se kangas pehmentää kosketusta juuri sopivasti.
Kuullostaa ihan siltä, että kaikki miehet mitkä olet kohdannut, ovat menneet asiaan aivan liian aikaisin. Naista pitää kuunnella ja voi mennä pitkäkin aika, ennenkuin voi lisätä yhtään painetta nuolentaan tai saa sormia edes yhtää pillun suuta syvemmälle. Pitää aloittaa pehmeällä kosketuksella ja kuulostella. Hiljaa hyvä tulee. Pitää saada nainen haluamaan lisää.
 
Viimeksi muokattu:
vastaajan
Kuullostaa ihan siltä, että kaikki miehet mitkä olet kohdannut, ovat menneet asiaan aivan liian aikaisin. Naista pitää kuunnella ja voi mennä pitkäkin aika, ennenkuin voi lisätä yhtään painetta nuolentaan tai saa sormia edes yhtää pillun suuta syvemmälle. Pitää aloittaa pehmeällä kosketuksella ja kuulostella. Hiljaa hyvä tulee. Pitää saada nainen haluamaan lisää.

Voihan se niinkin olla, että niitä hyviä nuolijoita vaan on niin harvassa. Toisaalta pitäisi olla kyllä ihan järjettömän hyvä nuolija, että onnistuisi kompensoimaan sen tilanteen epäkiihottavuuden... Sitten kun sellainen kovin kevyt kosketus vain kutittaa, eli en oikeastaan tiedä mikä olisi sellaista kosketusta joka ei tuntuisi jollakin tapaa inhottavalta. Vähiten kamalalta tuntuu sellainen koko kielellä tehty pehmeä ote, mutta ei sekään kyllä mitenkään kiihottavaa ole. Se on just sitä gyne tutkii -osastoa, joka ei tunnu karmaisevalta muttei kyllä hyvältäkään. Sekin varmasti vaikuttaa, miten suurella himolla mies nuolee. Kun se on aina lähinnä vaikuttanut siltä, että koska miehen nykypäivänä kuuluu nuolla naista niin se sitten tehdään. Eikä siksi, että se olisi jotenkin vastustamattoman himottavaa. Riippuu siis varmaan monestakin tekijästä.
 
Viimeksi muokattu:
LUKUTAITOISIA PAIKALLA?
Alkuperäinen kirjoittaja Vähissä on neuvot;11001485:
Nyt on nimimerkin "jänkäjoonas1943" neuvot haukuttu oikein tosissaan. Nimimerkki "taria" lukuunottamatta ( neuvoi välillä imemistä nuolemisen sijaan ) kukaan ei antanut neuvon neuvoa. Nuorella miehellä olisi ollut hyvä paikka saada hyvää opastusta, mutta homma ei oikein toiminut. Miehenä en nyt uskalla kirjoittaa tämän enempää että ei tule neuvottua väärin.

Vai ei neuvon neuvoa??? Ainoa, ja paras neuvo on kysyä tytöltä. tai naiselta, mikä se sitte onkaan. Sekin neuvo on jo annettu mutta ei ilmeisesti luettu. Jokainen nainen tykkää vähän eri asioista. Jotkut voi tykätä samoistakin, mutta mistä joku tykkää voi olla että toinen inhoaa.

Joo, nuolemisessa orkkuun asti usein klitoris (k:lla kirjoitettuna!) on melko oleellinen. Ehkä ei kaikille. En ole vielä tavannut naista kenelle ei olisi, mutta enpä tunne kysyjän naistakaan. Ehkä? :) Kädet kannattaa pitää apuna. Yhteisesti asiaa tutkiskelemalla varmaan löytyy kumppania miellyttävä tapa.
 
Xy1
Voihan se niinkin olla, että niitä hyviä nuolijoita vaan on niin harvassa. Toisaalta pitäisi olla kyllä ihan järjettömän hyvä nuolija, että onnistuisi kompensoimaan sen tilanteen epäkiihottavuuden... .
Silloin nuoleminen tuntuu naisesta mukavalta, kun nainen välttämättä haluaa, että pilluun kosketaan. Jos ei halua, niin jatketaan muita kiihoittavia konsteja niin kauan, että kiima nousee tarpeeksi korkealle, eikä kestä enää olla ilmankaan. Kyllä se aika jossain tulee vastaan.
 
Viimeksi muokattu:
vastaajan
Silloin nuoleminen tuntuu naisesta mukavalta, kun nainen välttämättä haluaa, että pilluun kosketaan. Jos ei halua, niin jatketaan muita kiihoittavia konsteja niin kauan, että kiima nousee tarpeeksi korkealle, eikä kestä enää olla ilmankaan. Kyllä se aika jossain tulee vastaan.
Tuossa on varmasti perää. Aika usein sinne on hyökätty silloin, kun en muuten oikein tahdo lämmetä ja sitten ajatellaan että nuolemalla tilanne muuttuisi vaikka käy juuri toisin päin. Toisaalta silloinkaan kun olen poikkeuksellisesti aluksi halunnut nuolemista, en ole siitä nauttinut käytännössä. Varmaan yksi ongelma on sekin, etten ylipäänsä nauti paljaan alapään koskettelusta, koska se tuntuu jotenkin liikaa ja epämiellyttävältä. Kun on kangas välissä niin kosketus on juuri sopivan pehmeä.
 
Viimeksi muokattu:
Xy1
Ihmettelen kovin, jos nuoleminen ja sormettaminen ei käy, kun jo panettaa, eikä mies suostu naimaan, vaan piinaa vain edelleen. Vähän luulen, että kaikki käy, kun himot vie voiton. Suuseksillä olen monet kerran piinannut ja pitkittänyt, ennenkuin olen suostunut naimaan. Naimisenhan saa aloittaa vasta, kun nainen ei kestä olla ilman. Mielummin vedättää naisen hulluuden rajoille, ennenkuin päästää piinasta.
 
xnxxnx
kyllä on monelaisia tapoja ja mieltymyksiä kun tätä ketjua lukee.
joku saa paremmin housut jalassa, kuulun itsekin niihin naisiin. kun käyttää vibraa niin housujen päältä tuntuu paremmalta, samoin esileikki jos mies sormettaa housujen päältä hellästi, ja kun on kostunut tarpeeksi voi siirtyä paljaalle.
ja ns naimaorkku on hyvin harvinaista naisen saada, mutta kuten joku täällä sanoi ensin pitää saada klittaorkku (nuolemalla, sormittain tai vibralla) ja sitten perään on helpompi saada naimaorkku.
nuoluorkkukin on helpompi saada (paljon helpompi!) kuin naimaorkku, miehen pitää vain osata nuolla. "Xy1" tuntuu tietävän asian.
 
nainen124
Kyllä minä runkkaan ihan omien käsien päällä vääntelehtien useinkin. Ihan varmin orkku jos aikaa on vähän ja stressiä paljon. Se, että mies nuolee, kuuluu minulla juhlahetkiin.

En asu miehen kanssa ja minulla on pieni lapsi joten se vaikuttaa varmaan paljonkin asiaan.
 
moni mies koettu
Kyllä naimaorkun voi saada nopeestikin. Pikku kankkusessa esimerkiksi. Ratsastusasennossa. Nainen hoitaa itsensä miestä vasten hieromisen. Mutta mies ei saa laueta ennen naista.

Minäkään en tykkää jos hyökätään ensivaiheessa nuolemaan. Ei se ole lämmittelyä. Lämmittely syntyy ihan muunlaisesta toiminnasta. Jos oikein panettaa voi suoraan mennä asiaan. Tapauskohtaista.

Jonkun mielestä ensin nuollaan mutta ei orkkuun asti ja sitten naidaan.
No. Se on yksi tapa. On myös yksi tapa, että mies nuolee naisen orkkuun asti. Se on puhdasta antamista :) Jos vielä osaa käsiään käyttää, 1-2 sormea emättimeen g-pistettä koskettelemaan. Ei mitään sormilla runkkaamista, siitä vaan kipeytyy paikat. Taitava mies työntää vielä toisesta kädestä yhden sormen peppuun... ahh. Kaikki naiset ei siitä tykkää eli kannattaa tiedustella ennen kuin lähtee sorkkimaan mitään koloja.

Mutta pillun nuolemisen abc raaka kaavio: nainen selälleen jalat levälleen yläviistoon, pidät sormilla häpyhuulia levällään ja nuolet klittaa, voit myös työntää 1-2 sormea emättimeen. Jos ei jaksa nuolla niin kauan ku nainen vaatii voi välillä vaihtaa kielen sormiin. Myöskin voi suoraan kysyä naiselta mitä se tahtoo.
 
vastaajan
Ihmettelen kovin, jos nuoleminen ja sormettaminen ei käy, kun jo panettaa, eikä mies suostu naimaan, vaan piinaa vain edelleen. Vähän luulen, että kaikki käy, kun himot vie voiton. Suuseksillä olen monet kerran piinannut ja pitkittänyt, ennenkuin olen suostunut naimaan. Naimisenhan saa aloittaa vasta, kun nainen ei kestä olla ilman. Mielummin vedättää naisen hulluuden rajoille, ennenkuin päästää piinasta.

Tuossa kerrankin kävi niin, että pitkästä aikaa himotti niin että heitin housuni sivuun. Halut haihtuivat ilmaan saman tien, kun paljasta alapäätä ruvettiin kopeloimaan. Vaikka tosiaan itse luulin sitä haluavani... En tiedä voiko sitä vaan jollakin (kuten nyt minulla) olla jotenkin epätavallisen herkät limakalvot tai jotakin. Minulla jo suurin piirtein vääntyy naama irvistykseen jos vain luen jostakin "nuole klitorista", koska suora klitorikseen keskittyminen on kyllä pahinta mitä minulle voisi tehdä.

Minua kyllä vaivaa haluttomuuskin suurimman osan ajasta, joten tuota hurjaa panetusta ei kovin usein tule koettua muutenkaan... Ja sitten tosiaan vaikka miten panettaisi niin se halu voi haihtua sekunnissa, kun tehdään jotain väärin (aletaan nuolla tai kopeloida paljasta alapäätä).
 
Viimeksi muokattu:
Greice
Minulla jo suurin piirtein vääntyy naama irvistykseen jos vain luen jostakin "nuole klitorista", koska suora klitorikseen keskittyminen on kyllä pahinta mitä minulle voisi tehdä.
Ja sitten tosiaan vaikka miten panettaisi niin se halu voi haihtua sekunnissa, kun tehdään jotain väärin (aletaan nuolla tai kopeloida paljasta alapäätä).
Osaat varmaan sanoa tuon jo hyvissä ajoin miehelle? Että et tykkää jostain kuten nuolemisesta ja koskettelusta? Ei se kuule miestäkään hirveästi innosta jos hän luulee tekevänsä hyvää ja nainen irvistelee tuskasta mutta ei sano mitään.

Koskapa, mies luontaisesti koskettelee naisen alapäätä saadakseen naisen kiihottumaan. Koskapa nainen normaalisti siitä kiihottuu. Ei kaikki, mutta poikkeuksia on harvemmin ja turha niiden poikkeuksien on normaalia miestä moittia.
Jos naisella on jotain psyykkisiä estoja tai paikat herkät, se pitää naisen sanoa. Mies ei lue ajatuksia.

Minä en tykkää rintojen puristelusta mutta sanon sen aina riittävän ajoissa. Joku on silti jääräpäisesti erehtynyt kopeloimaan luultuaan että kyllä se siitä, mutta se on miehelle joutsenlaulu.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä