Pillun nuoleminen abc?

  • Viestiketjun aloittaja MindWill
  • Ensimmäinen viesti
vastaajan
Osaat varmaan sanoa tuon jo hyvissä ajoin miehelle? Että et tykkää jostain kuten nuolemisesta ja koskettelusta? Ei se kuule miestäkään hirveästi innosta jos hän luulee tekevänsä hyvää ja nainen irvistelee tuskasta mutta ei sano mitään.

Koskapa, mies luontaisesti koskettelee naisen alapäätä saadakseen naisen kiihottumaan. Koskapa nainen normaalisti siitä kiihottuu. Ei kaikki, mutta poikkeuksia on harvemmin ja turha niiden poikkeuksien on normaalia miestä moittia.
Jos naisella on jotain psyykkisiä estoja tai paikat herkät, se pitää naisen sanoa. Mies ei lue ajatuksia.

Minä en tykkää rintojen puristelusta mutta sanon sen aina riittävän ajoissa. Joku on silti jääräpäisesti erehtynyt kopeloimaan luultuaan että kyllä se siitä, mutta se on miehelle joutsenlaulu.

Tottakai tuo nyt on selvillä, ja tosiaan normaalisti pidänkin ne alkkarit jalassa kosketellessa ja se tuntuu hyvälle. Tämä ei siis ole mikään parisuhdeongelma vaan mielestäni ihan oma ongelmani. Kun siis olisi kiva oppia mm. suuseksistä nauttimaan. (Siksi sitä joskus edelleen on kokeiltu, mutta harvoin. Nyt oikeastaan jäänyt kokonaan kun ei siitä tule kuin **ska fiilis...)

Enkä ole mielestäni "normaalia miestä moittinut"...
 
Viimeksi muokattu:
Xy1
Mutta pillun nuolemisen abc raaka kaavio: nainen selälleen jalat levälleen yläviistoon, pidät sormilla häpyhuulia levällään ja nuolet klittaa, voit myös työntää 1-2 sormea emättimeen. Jos ei jaksa nuolla niin kauan ku nainen vaatii voi välillä vaihtaa kielen sormiin. Myöskin voi suoraan kysyä naiselta mitä se tahtoo.
En suosittele häpyhuulien levällään pitämistä. Tämä jos joku voit tehdä gyne-tunnun. Häpyhuulet avautuvat kiihoituksen lisääntyessä ihan itsestään. Jos ei avaudu, niin nuolee ja kiihoittaa ympäristöä niin kauan, että aukeaa. Kyllä ne sen verran turpoaa, ettei tarvitse erikseen venytellä. Ensin kevyesti kielellä ja sormilla vain häpyhuulien ympäristöä. Sitten kun oikeasti alkaa avautumaan, niin voi kokeilla joko sormenpään saisi sisälle. Siitä sitten hiljaa hivuttaen ja voimistaen. Kumpaakaan, niin klittaa kuin g-pistettäkään ei saa jatkuvasti hinkata, vaan pitää pitää hyväilyt monipuolisena koko alueella. Parempi kiinnittää välillä huomiota vaikka välilihan puolelle ja sieltä sitten takaisin. Jos tuntuu ettei irtoa, niin keskittyy pidemmän aikaa muualle ja hyökää sieltä yllättäen takasin entistä määrätietoisemmin. Pitää "kuunnella" naistaan, niin oppii vetämään oikeista naruista. Suusormileikkiä jatketaan tietysti niin kauan, kuin nainen haluaa tai tarvistee.

Meillä tässä aiemmin vaimo valitti naimaorkkujen puutetta ja ainaisia suuseksiorkkuja. Seuraavalla kerralla jätettiin suuseksi sitten vähemmälle ja yritettiin naimaorkkua tavalla jos toisellakin. Vaan eipä onnistunut. Nyt eilen kelpasti taas suuseksiorkku, joka tuli tavallistakin voimakkaampana ja vielä jäi pillu pinkeäksi ja odottavalle kannalle naimaan ryhtyessä. Mikäs miehestä sen parenpaa, kun tiukka jännittynyt odottava pillu. Hilkulla oli, ettei naimaorkkukin tullut. Tai jos tuli, niin ainakin laimeampana. En kysynyt, kun toinen kehräsi muutenkin. :))
 
Viimeksi muokattu:
minä taas
Voi hyvä ihme. Tuntuu, että toisilla on seksiä yllin kyllin että voi jatkuvasti jotain laatuvaatimuksia esittää :0

Kaikkein parasta on se, jos joutuu toisen ihmisen läheisyyttä kovasti odottamaan ja toivomaan. Silloin kun saa, minusta ainakin tuntuu hvyältä kaikki se, mitä mies haluaa ja jaksaa minun kanssa tehdä.

Mutta toisaalta. Voihan olla, että toisilla on niin herkkä klitoris, että sitä ei tarvitse edes koskea. Ja voihan olla, että toiset naiset saa valita ja valittaa minkälaisen orgasmin saa.

Hyvä ja lämmin olo toisen vaikka vain silittäessä saattaa myös tuoda hyvän olon, jos ei ole ns. seksiriippuvainen tai jotain muuta.

Terveisin ilman pilaaja, ei täällä pelkkää seksiä varten eletä..
 
vastaajan
Alkuperäinen kirjoittaja minä myös;11011823:
Mutta jotkut kiihottuu just siitä niin maan paljon. Ei sopisi yleistää. Toki ette kai sitä tehneetkään, mutta minä tykkään kyllä, ja teen sen ite jos mies ei tee.

Joo, toki ihmisillä on eri mieltymyksiä, eikä varmaan ole mitään juttua, josta kaikki tykkäis. Itse yhdistän tuon levittämisen gynefiiliksen lisäksi siihen, että aletaan liian voimalla nuolla -ja oikeastaan mikä tahansa on liian voimalla, jos heti alussa levittää ja alkaa nuolla arimmista paikoista.
 
minä myös
Joo, toki ihmisillä on eri mieltymyksiä, eikä varmaan ole mitään juttua, josta kaikki tykkäis. Itse yhdistän tuon levittämisen gynefiiliksen lisäksi siihen, että aletaan liian voimalla nuolla -ja oikeastaan mikä tahansa on liian voimalla, jos heti alussa levittää ja alkaa nuolla arimmista paikoista.
Juu, niin on. Tykkäisitkö sinä sitten esim reisien, vatsan tai rintojen hyväilystä (ensin) ? Joskus itsekin haluan vain sivelyä ja halailua. Jos on ymmärtäväinen mies, hän kuulee naisensa toiveita ja joskus jo se tunne auttaa rentoutumaan ja kiihottumaan jos tietää että mies välittää ja malttaa ehkä vähän hidastellakin.
 
Viimeksi muokattu:
vastaajan
Alkuperäinen kirjoittaja minä myös;11012170:
Juu, niin on. Tykkäisitkö sinä sitten esim reisien, vatsan tai rintojen hyväilystä (ensin) ? Joskus itsekin haluan vain sivelyä ja halailua. Jos on ymmärtäväinen mies, hän kuulee naisensa toiveita ja joskus jo se tunne auttaa rentoutumaan ja kiihottumaan jos tietää että mies välittää ja malttaa ehkä vähän hidastellakin.

Se vähän vaihtelee, tykkään sivelyistä ja halailuista, mutta ne eivät varsinaisesti kiihota, tuntuvat vain mukavalle. Varmaan kyllä ihan lähtökohtaisesti haluttomuus on jo yksi ongelma sinällään, eli jos himoja olisi samaan tapaan kuin mitä sinkkuaikoina joskus viisi vuotta sitten, niin todennäköisesti se kiihottuminenkin olisi vähän helpompaa. Nykyään jos haluttaa niin oikeastaan haluan vaan panna, koska se kuitenkin tuntuu hyvälle halukkaana (vaikken edes laukea siitä -enkä tosin mistään muustakaan). Se on vaan niin masentavan harvinaista, että haluttaisi edes.
 
aikuinen_nainen
Ihmettelen kovin, jos nuoleminen ja sormettaminen ei käy, kun jo panettaa, eikä mies suostu naimaan, vaan piinaa vain edelleen. Vähän luulen, että kaikki käy, kun himot vie voiton. Suuseksillä olen monet kerran piinannut ja pitkittänyt, ennenkuin olen suostunut naimaan. Naimisenhan saa aloittaa vasta, kun nainen ei kestä olla ilman. Mielummin vedättää naisen hulluuden rajoille, ennenkuin päästää piinasta.

Kuulostaa aika sadistiselta ja siltä että haluat hallita kaikkea, jopa naisen orgasmia ja seksuaalisuutta?

Vedättäminen ei ainakaan minua kiihoita, ja ehkä vähiten juuri sängyssä, se on vaan sitä että sinä saat siitä omia fiksaantuneita kiksejäsi, eikö?

Luulen että olet sinkku, tai jos et vielä ole, pian olet koska et kunnioita naista etkä naisen seksuaalisuutta.

Seksuaalista kiihoittuneisuutta voi lisätä muutenkin kuin kiusaamalla ja piinaamalla, mutta ehkä sinä et sitä tiedä tai halua tietää.
 
Viimeksi muokattu:
vastaajan
Kuulostaa aika sadistiselta ja siltä että haluat hallita kaikkea, jopa naisen orgasmia ja seksuaalisuutta?

Vedättäminen ei ainakaan minua kiihoita, ja ehkä vähiten juuri sängyssä, se on vaan sitä että sinä saat siitä omia fiksaantuneita kiksejäsi, eikö?

Luulen että olet sinkku, tai jos et vielä ole, pian olet koska et kunnioita naista etkä naisen seksuaalisuutta.

Seksuaalista kiihoittuneisuutta voi lisätä muutenkin kuin kiusaamalla ja piinaamalla, mutta ehkä sinä et sitä tiedä tai halua tietää.

No olipas jyrkkää... Moni tykkää ihan masturboidessaankin pitkittää nautintoa eikä syöksyä mahdollisimman nopeasti päämäärään. Tulkitset tuon ehkä aika eri tavalla kuin minä. "Piinaamisella" Xy1 tuskin tarkoittaa mitään kirjaimellista. Minä ainakin ymmärsin asian niin, että hän haluaa kiihottaa naisen äärimmilleen, mikä on mielestäni ihan plussaa. Ei kyllä vaikuta ollenkaan vallankäyttäjältä minun mielestäni tämä nimimerkki Xy1 vaan päinvastoin, harvinaisen "valveutuneelta" ja huomaavaiselta ja siltä, että osaa ottaa toisen osapuolen tarpeet huomioon.
 
Viimeksi muokattu:
aikuinen_nainen
No olipas jyrkkää... Moni tykkää ihan masturboidessaankin pitkittää nautintoa eikä syöksyä mahdollisimman nopeasti päämäärään. Tulkitset tuon ehkä aika eri tavalla kuin minä. "Piinaamisella" Xy1 tuskin tarkoittaa mitään kirjaimellista. Minä ainakin ymmärsin asian niin, että hän haluaa kiihottaa naisen äärimmilleen, mikä on mielestäni ihan plussaa. Ei kyllä vaikuta ollenkaan vallankäyttäjältä minun mielestäni tämä nimimerkki Xy1 vaan päinvastoin, harvinaisen "valveutuneelta" ja huomaavaiselta ja siltä, että osaa ottaa toisen osapuolen tarpeet huomioon.

Se on eri asia jos itse masturboidessaan pitkittää itseään tulemasta, se onkin mukavaa, mutta se ei ole jos joku toinen sen tekee, eli päättää koska minä saisin tulla tai olla tulematta ja nauttii kiusaamisesta. kun tiedän että on toisenkinlaisia tapoja kiihottaa ja kiihottua, sellaisia jossa ei alisteta toista tai luulla tietävän toisen puolesta mitään. Minulla herää agressio tuollaisissa tilanteissa ennemmin kuin kiihotus. No ehkä en olekkaan mikään normi nainen joka odottaa miehen tekevän kaiken.
 
Viimeksi muokattu:
Xy1
Kuulostaa aika sadistiselta ja siltä että haluat hallita kaikkea, jopa naisen orgasmia ja seksuaalisuutta?

Vedättäminen ei ainakaan minua kiihoita, ja ehkä vähiten juuri sängyssä, se on vaan sitä että sinä saat siitä omia fiksaantuneita kiksejäsi, eikö?

Luulen että olet sinkku, tai jos et vielä ole, pian olet koska et kunnioita naista etkä naisen seksuaalisuutta.

Seksuaalista kiihoittuneisuutta voi lisätä muutenkin kuin kiusaamalla ja piinaamalla, mutta ehkä sinä et sitä tiedä tai halua tietää.
Aika pihalle meni arvauksesi. Olen ollut saman naisen kanssa 35 vuotta. Keksin joskus aikoinaan, miten ujosta harmaavarpusesta saa sängyssä kiimaisen nartun. Enkä tarkoita tällä pelkästään naisen psyykkistä haluamista, vaan koko kropan. Ja totta, naiselta katoaa hallinta, kun kroppa alkaa vaatimaan nautintoa. Vallankäyttöä hyvinkin, mutta mikään ei ole miehelle niin suuri nautinto, kuin "kädestä syövä" pillu ja naisen kiimainen haluava kroppa, joka huutaa "hädissään" sisään.. Ymmärrän kyllä, että monet naiset haluaisivat pitää päätösvaltansa itsellään. Mutta totuus vain on, että nautinto vain kasvaa, kun kropan vaatimukset ajaa mielen ohi, eikä pysty enää itse hallitsemaan himoaan. Annan toki vaimonkin päättää ja ratsastaa itselleen orkkuja. Silloinkin kiima on jo ajanut pelkästä antamisesta ohi oman nautinnon vaatimiseen. Silloin mieskin saa parasta seksiä ikinä. Siksi en siitä myös tingi. Eikä ole tarvinnut vieraista lähteä hakemaan, kun parempaa ei ole edes saatavilla.

Kunnioitan todellakin naistani ja naiseni seksuaalisuutta yli kaiken. Siksi myös panostan seksuaalisen minän löytymiseen ja nautinnon tuottamiseen. Olen tehnyt sitä aikojen alusta useita kertoja viikossa, tuhansia kertoja kerta toisensa jälkeen. Eikä ole kovin helppoa onnistua vuodesta toiseen. Mutta enpä ole montaakaan asiaa opetellut yhtä paljon, yhtä säännöllisesti ja yhtä kauan. Ja uskoisin todella omaavani tyytyväisen vaimon.
 
Viimeksi muokattu:
Xy1
Tuosta naisen voimakastahtoisuudesta vielä. Tuli vain mieleen, että miten muuten mies voi voittaa tullaisen naisen luottamuksen, kuin viemällä sängyssä naisen päätäntävallan ja johdattamalla hänet seitsemänteen taivaaseen. Olen tuollaisen naisen kanssa naimisissa. Kesytin itseään kylmänä pitävän voimakastahtoisen naisen. Kun tuollaisen itsepäisyyden ja tulisuuden saa vietyä yli "rajan" niin vaikutus orgasmiin suunnattuna on tuhat atomipommia.
 
aikuinen_nainen
Tuosta naisen voimakastahtoisuudesta vielä. Tuli vain mieleen, että miten muuten mies voi voittaa tullaisen naisen luottamuksen, kuin viemällä sängyssä naisen päätäntävallan ja johdattamalla hänet seitsemänteen taivaaseen. Olen tuollaisen naisen kanssa naimisissa. Kesytin itseään kylmänä pitävän voimakastahtoisen naisen. Kun tuollaisen itsepäisyyden ja tulisuuden saa vietyä yli "rajan" niin vaikutus orgasmiin suunnattuna on tuhat atomipommia.

"Keksin joskus aikoinaan, miten ujosta harmaavarpusesta saa sängyssä kiimaisen nartun. Enkä tarkoita tällä pelkästään naisen psyykkistä haluamista, vaan koko kropan"

Kumpi on totta, oliko vaimosi siis harmaavarpunen vai voimakastahtoinen?? entten tentten.

Mielipiteeni ei ole vieläkään muuttunut, haluat kontrolloida ja olla vallassa, koska vaimosi ei mielestäsi osaa itse kiihottua tarpeeksi lujasti itse. Voi vaimo parkaa, tyhmäkin vielä. Jos vaimosi olisi oikeasti tulinen ja itsepäinen ei hän olisi alistunut vuosikymmeniksi ;D en minäkään ole vaan vaihtoon menee ukko joka kuvittelee hallitsevansa minut tai minun kropan.
 
Viimeksi muokattu:
Xy1
"Keksin joskus aikoinaan, miten ujosta harmaavarpusesta saa sängyssä kiimaisen nartun. Enkä tarkoita tällä pelkästään naisen psyykkistä haluamista, vaan koko kropan"

Kumpi on totta, oliko vaimosi siis harmaavarpunen vai voimakastahtoinen?? entten tentten.

Mielipiteeni ei ole vieläkään muuttunut, haluat kontrolloida ja olla vallassa, koska vaimosi ei mielestäsi osaa itse kiihottua tarpeeksi lujasti itse. Voi vaimo parkaa, tyhmäkin vielä. Jos vaimosi olisi oikeasti tulinen ja itsepäinen ei hän olisi alistunut vuosikymmeniksi ;D en minäkään ole vaan vaihtoon menee ukko joka kuvittelee hallitsevansa minut tai minun kropan.
Sinuna en menisi haukkumaan ketään tyhmäksi. Varsinkin kun vaimoni sattuu olemaan tavallista viisaampi. Eikä nuo ominaisuudet ole mitenkään toisiaan poissulkevia. Voi olla vaatimattoman oloinen, mutta silti voimakastahtoinen. Taitaa ennemmin olla yleistä suomalaisissa naisissa.

Et ilmeisesti ole vielä löytänyt itsesi kesyttäjää, joten jatka vain etsintää. Ei vaimoni ole alistunut mihinkään, on kanssani ihan vapaasta tahdostaan. Hyvässä seksissä pelataan tunteilla ja alkukantaisella himolla, ei järjellä. Hän on voinut heittää aivot narikkaan ja antautua vietäväkseni, ihan vapaasta tahdostaan. Kun voi luottaa toiseen täydellisesti seksissä, niin voi luottaa missä tahansa asiassa. Siitä tässäkin on kysymys. Tokkopa on ainut nainen, joka tällaista haluaa.
 
Viimeksi muokattu:
minä myös
Nyt on varmaan jo keskustelu vaihtunut pillun nuolemisesta yleiseen seksualisuuteen, vaan eipä kai se haittaa ?

Tuo, että mies tykkää "kiusoitella" ja antaa naisensa odottaa että mies tulee sisälle. Se varmaan toimii, jos nainen todella luottaa, että häntä ei jätetä puolitiehen nautinnon kanssa.

Joskus itsekin olen suuttunut, kun en ole luottanut mieheen ja hän on halunnut pitkittää seksin aloittamista. Kun luottamus rupesi paranemaan, opin tykkäämään siitä että mies voi hieman "alistaa" tai puhua vähän "rivoja" juttuja. Alkuun en ymmärtänyt kuinka huumorintajuinen ja huomaavainen hän on. Hänen kanssaan olen todella oppinut paljon omasta seksualisuudestani. Hän on vahva persoona (mutta toisaalta myös harmaavarpunen, kyllä ne piirteet voi löytyä samasta ihmisestä yhtä aikaa mielestäni). Hänen vahvuutensa, huomaavaisuutensa ja herkkyytensä innoittamana olen uskaltanut alkaa jopa ääntelehtiä seksin aikana, mitä en ennen häntä juurikaan tehnyt.

Mies saa olla mies seksinkin aikana, eikä aina tarvitse kysellä kaikkea tai odottaan neuvoja ja käskyjä. Juuri niin, että jos himo on tarpeeksi kova, ei tule niin ajatelleeksi miltä näyttää ja kuulostaa, ja se voi olla hyvinkin kiihoittavaa. Minulla tosin kiihko häipyy ja joskus häpeilenkin itseäni kun lähden sängystä pois ja pitää alkaa kotihommia yms. tekemään. Kontrasti eri fiilisten välillä on niin iso.
 
vastaajan
"Keksin joskus aikoinaan, miten ujosta harmaavarpusesta saa sängyssä kiimaisen nartun. Enkä tarkoita tällä pelkästään naisen psyykkistä haluamista, vaan koko kropan"

Kumpi on totta, oliko vaimosi siis harmaavarpunen vai voimakastahtoinen?? entten tentten.

Mielipiteeni ei ole vieläkään muuttunut, haluat kontrolloida ja olla vallassa, koska vaimosi ei mielestäsi osaa itse kiihottua tarpeeksi lujasti itse. Voi vaimo parkaa, tyhmäkin vielä. Jos vaimosi olisi oikeasti tulinen ja itsepäinen ei hän olisi alistunut vuosikymmeniksi ;D en minäkään ole vaan vaihtoon menee ukko joka kuvittelee hallitsevansa minut tai minun kropan.
Voisitko hyväksyä sen, että ihmisillä on erilaisia mielipiteitä? Moni nainen nimenomaan syttyy siitä, että mies "ottaa tilanteen haltuun". Sinusta se on jotenkin tyhmyyden tai muun huonommuuden merkki, ja sängyssä itsepäinen nainen on jotenkin kehittyneempi ja parempi? Eikä mielestäni toisen antamalle nautinnolle heittäytyminen tarkoita samaa kuin alistuminen, eikä myöskään sitä, etteivätkö osat voisi olla toisin päinkin välillä.

Onko sinulla ehkä ollut suhde jonkin sairaalloisen kontrolloivan ihmisen kanssa, kun suhtaudut noin jyrkästi "antautumiseen"?
 
Viimeksi muokattu:
aikuinen_nainen
Voisitko hyväksyä sen, että ihmisillä on erilaisia mielipiteitä? Moni nainen nimenomaan syttyy siitä, että mies "ottaa tilanteen haltuun". Sinusta se on jotenkin tyhmyyden tai muun huonommuuden merkki, ja sängyssä itsepäinen nainen on jotenkin kehittyneempi ja parempi? Eikä mielestäni toisen antamalle nautinnolle heittäytyminen tarkoita samaa kuin alistuminen, eikä myöskään sitä, etteivätkö osat voisi olla toisin päinkin välillä.

Onko sinulla ehkä ollut suhde jonkin sairaalloisen kontrolloivan ihmisen kanssa, kun suhtaudut noin jyrkästi "antautumiseen"?

Joo joo mutta miksi sen pitää olla "antautumista" ? Miksi ei tasavertaista, ottamista ja antamista, jakamista, miksi toisen pitää olla se joka " tekee" ja toinen on "tehtävänä" ?? Selitä mulle.

Jos minä olen se jota aina vaan duunataan niin aika nopeasti menee into sellaisenn.
 
Viimeksi muokattu:
minä myös
Ei mun mielestä hyvälle miehelle, sopivassa tilanteessa antautuminen ole ollenkaan epämiellyttävää. Mielelläänhän sitä antaa toiselle vaikka mitä, jos homma toimii molemmin päin. Jos sana antautuminen on jotenkin ikävä, eikö tilalle voisi keksiä vaikka sanan rentotuminen tai nauttiminen ? Ja tosiaan tuo "antautuminen" toimii, jos ei antaudu vasten omaa tahtoaan.
 
Xy1
Joo joo mutta miksi sen pitää olla "antautumista" ? Miksi ei tasavertaista, ottamista ja antamista, jakamista, miksi toisen pitää olla se joka " tekee" ja toinen on "tehtävänä" ?? Selitä mulle.

Jos minä olen se jota aina vaan duunataan niin aika nopeasti menee into sellaisenn.
Vaikea sinun on siinä mitään tehdä, jos mies antaa suuseksiä ja sormettaa. Kuusysissä kunnollinen sormettaminen ja suuseksi on liki mahdotonta, joten nainen joutuu makaamaan selällään mies jalkopäässä. Silloin ei nainen voi tehdä muuta kuin antautua nautinnolle ja olla täysin miehen armoilla. Näin ollen mies pystyy aika helposti päättämään antaako naiselle orgamin vaiko ei ja milloin sen antaa. Tietysti nainen voi lopettaa miehen suuseksin kesken, jos ei halua orkkua. Tietyn rajan ylitettyään tuo on vain naiselle vaikeaa lopettaa kesken.
 
Viimeksi muokattu:
Nuorempi nainen
Täällä taas. Kommentoisin edellistä (Xy1:n) kirjoitusta; komppaan aika pitkälle, siis vain omalta osaltani. En toki halua dissata tai kyseenalaistaa naisia, jotka kokevat asiat toisin.

Niin, minun viisikymppisestäni ei sitten ole kuulunut, ja vain ja ainoastaan sen vuoksi, että uskalsin kertoa hänelle, että mielestäni sen ikäisen miehen tulee jo ymmärtää, ettei naiselle suuseksi ole vältämättä vain pakollinen nopea alkulämmittely.

Olen itse vahvaluonteinen nainen, ja yleensä vien, mies vikisee, arkielämässä. Sängyssä olin nuorempana melko kontrollifriikki, mutta tielleni osui mahtava mies, joka vei minut tilaan, jossa ei todellakaan ollut muuta mahdollisuutta kuin antaa periksi nautinnolle. Siihen asti olin ikäänkuin jarrutellut aina; pitänyt suuseksiäkin hieman ahdistavana jne. Vain siksi, koska en halunnut antautua kokonaan. Olin silloin paljon nuorempi.

Tänä päivänä olisin iloinen miehestä, joka aloittaisi varovaisesti, etenisi hellästi ja määrätietoisesti, toimisi kuin mies, eli tulkitsisi minua, mutta silti johdattaisi kohti tuota kontrollinmenetystä.
Suuseksillä tämä käy loistavasti, ja vasta orgasmin jälkeen olen itse valmis sellaiseen yhdyntään, jossa voin todella nauttia, olla rento ja pitää miestä epäitsekkäänä ja taitavana.

Mutta tälle vanhemmalle miehelle se ei sitten käynyt. Ei poika tiedä, mitä menetti :))))
 
aikuinen_nainen
Vaikea sinun on siinä mitään tehdä, jos mies antaa suuseksiä ja sormettaa. Kuusysissä kunnollinen sormettaminen ja suuseksi on liki mahdotonta, joten nainen joutuu makaamaan selällään mies jalkopäässä. Silloin ei nainen voi tehdä muuta kuin antautua nautinnolle ja olla täysin miehen armoilla. Näin ollen mies pystyy aika helposti päättämään antaako naiselle orgamin vaiko ei ja milloin sen antaa. Tietysti nainen voi lopettaa miehen suuseksin kesken, jos ei halua orkkua. Tietyn rajan ylitettyään tuo on vain naiselle vaikeaa lopettaa kesken.

En edes pidä siitä että sormia työnnetään sisään, ennenkuin olen siihen itse valmis. Saat tuon kaiken kuulostamaan todella vastenmieliseltä.

Miehen armoilla en ole ollut ja tuskin olen vastakaan :) huvittaa jo ajatuskin. Se on pikemminkin niin että mies tekee parhaansa :)
Jos mies alkaa päättelemään minun orgasmeistani niin silloin alan minä miettimään toisia vaihtoehtoja.
 
Viimeksi muokattu:
Xy1
En edes pidä siitä että sormia työnnetään sisään, ennenkuin olen siihen itse valmis. Saat tuon kaiken kuulostamaan todella vastenmieliseltä.

Miehen armoilla en ole ollut ja tuskin olen vastakaan :) huvittaa jo ajatuskin. Se on pikemminkin niin että mies tekee parhaansa :)
Jos mies alkaa päättelemään minun orgasmeistani niin silloin alan minä miettimään toisia vaihtoehtoja.
Kuka on väittänyt, että pitäisi työntää sormia sisään, ennenkuin nainen on valmis. Oikein suoritettuna nainen haluaa sitä ihan itse.

Enkä muuten ollenkaan ihmettele, että haikaile nuorten miesten perään. Sinä et uskalla ilmeisesti olla määrätietoisen miehekkään miehen vietävänä. Toivottavasti joku nuorimies omaa sen verran itseluottamusta, että näyttää närhen munat. Sillon sinä ihan itse haluat, että sinua viedään kohti taivaita.
 
Viimeksi muokattu:
vastaajan
Joo joo mutta miksi sen pitää olla "antautumista" ? Miksi ei tasavertaista, ottamista ja antamista, jakamista, miksi toisen pitää olla se joka " tekee" ja toinen on "tehtävänä" ?? Selitä mulle.

Jos minä olen se jota aina vaan duunataan niin aika nopeasti menee into sellaisenn.

Kuten jo sanoin edellisessäkin vastauksessani, niin eihän toisen tarvitse olla se jota aina vaan duunataan. Mikä estää vaihtamasta osia myös? Ja tosiaan moni kokee sen "antautumisen" ja jopa kevyen valta-asetelman kiihottavana seksissä, vaikka muuten olisi ihan tasaveroinen suhde. Minustakin seksi on kiihottavampaa, kun toinen dominoi vähän enemmän (ja osia VOI vaihtaa). Kuitenkin sellaisesta täysin korrektin tasa-arvoisesta seksistä puuttu helposti se jokin, ei toki kaikilla ja jokaisella on makunsa. Siispä ihmetyttääkin miksi Xy1:n ja hänen naisensa seksielämä sinua noin paljon riepoo.
 
Viimeksi muokattu:
vastaajan
Kuka on väittänyt, että pitäisi työntää sormia sisään, ennenkuin nainen on valmis. Oikein suoritettuna nainen haluaa sitä ihan itse.

Enkä muuten ollenkaan ihmettele, että haikaile nuorten miesten perään. Sinä et uskalla ilmeisesti olla määrätietoisen miehekkään miehen vietävänä. Toivottavasti joku nuorimies omaa sen verran itseluottamusta, että näyttää närhen munat. Sillon sinä ihan itse haluat, että sinua viedään kohti taivaita.

Joo, olin tätä samaa myös sanomassa ja lisäisin vielä, että jos tämä pari on ollut 35 vuotta yhdessä, niin naisensa tunteva ja naisen nautinnosta välittävä mies todennäköisesti on tuossa ajassa oppinut jo aika hyvin aistimaan, milloin nainen on valmis siihen sormien työntämiseen sisään. Vai ärsyttääkö sinua sekin, että joku mies tuntisi sinut ja reaktiosi ja saisi näin "otteen" sinusta?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä