Hae Anna.fi-sivustolta

Pillun nuoleminen abc?

Viestiketju osiossa 'Seksi' , käynnistäjänä MindWill, 03.10.2011.

1. BlueBoy Vierailija

Jokainen parisuhde on sekä mentaalisesti että fyysisesti yksilöllinen, eikä mikään mekaaninen toimitus. Tunne vie ja parisuhde opettaa, siinä BB:n ohje. Kummallinen ajatuds että pelkäisi tytön jättävän jollei osaa tehdä jotain toimitusta. Kosketelkaa toisianne!

2. mister-x Vierailija

No kyllähän se nainenkin vois ottaa osaa aktiin, eikä jäis oottamaan lahnana makaamaan sängyn pohjalla! Ei sen pojan klunssi muuten jöbötä!]

3. ei selällään Vierailija

Kun ratsastan mies usein "nostaa" minut pepusta siitä ylöspäin ja olen naaman päällä, siinä mies voi samalla hyväillä rintoja ja nuolla. Se on paras.

Itse kiihotun rintojen hyväilystä, voisin melkein saada siitä pelkästään orkun. En tykkää todellakaan, että sormet työnnetään sisälle. Kielen kanssakin pitää olla sopivasti hellä, klitoriksen imeminen sattuu. Itselläni on varmaan tosi herkkä sitten, laukean kyllä alle parin minuutin kun vaan taidokkaasti kieltä käyttää.

4. Kyllä naiset varmaan tykkäävät siitä paljon, kun heitä nuollaan ja imetään sieltä kaikkein herkimmästä paikasta. Jos ei hyvästä klitoriksen nuolemisesta saa kunnon orgasmia, niin
    ei sitten mistään.
    Mutta naistenkin tulisi muistaa, miten paljon miehet tykkäävät siitä, kun heidän penistään
    käsitellään ! Siis kun penistä hivellään, sivellään, hyväillään ja nuollaan, niin mieskin pääsee
    nauttimaan oikein kunnolla.
    Hyvä rakastaja haluaa tuottaa nautintoa aina toiselle ja nauttii siitä, kun huomaa toisen nauttivan ja toivottavasti saa nautintoa itsekkin !

5. Höh Vierailija

Hyi helvetti. Sieltä alapäästä tulee tauti suuhun. Herpesvirus voi esim räjähtää pahaksi ihottumaksi naamaan, joka ei lähde kuin rajulla antibioottikuurilla. Suojaamaton alapään nuoleminen on sama kuin paneminen ilman kortsua. Tai sekään ei välttämättä suojaa.

6. ekivih67 Vierailija

Kyllä naiset tietää mikä niitä kiihottaa! , pitää vaan osata keskustella, ja
    kuunnella mitä toinen osapuoli haluaa eikä olla niiku kotona. Äiti mä haluun,
    Äiti mä teen

7. Xy1 Vierailija

Vanha hauska keskustelu. Eikös pillunnuolemisen tarkoitus ole saada nainen tietyn rajan yli, jos tei ole paaluuta. Viedä nainen eläimelliseen tilaa, jossa aivot jää narikkaan. Siitä se kunnon orkku lähtee, suuseksiä ja sormetusta jatkamalla, tai naimalla. Molemmatkin käy perä jälkeen. Ei ainakaan nainen valita.

8. Mies Vierailija

9. Mies Vierailija

10. Apua tarvitseva Vierailija

Saisiko täältä apua? Aina kun mua on nuoltu niin pitää käydä jatkuvasti vessassa hetken ajan päästä. Mistä tää vois johtua?

11. vierailija Vierailija

No kyllä se taitaa niin olla,ettei tuohon hommaan mitään oikeita kaavaa ole. Kaikkien parien pitää etsiä se oma kaava!!!Siis että jokainen on erilainen,,nii ei löydy yhtäkään kirja kaavaa,vaan pitää kokeilla monenlaisia/keksiä uusia,niin harjoittelu parhaan tuloksen tuo,,= paras tulos!

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri