"pillupierut"

  • Viestiketjun aloittaja tyttö123
  • Ensimmäinen viesti
tyttö123
ELi nyt kysyn tätä ja toivon saisin selvän vastauksen..
1.Kun noita pillupieruja tulee, eli kun ilmaa pääsee emättimeen ja sit ne ilmat tulee pois.. Nin johtuuko se siit on löysä tai tiukka pimpero?

2.Tuleeko niitä kaikilta , jos ei tule miksi ei?

3.Mitä miehet yleensä ajatelee, jos naiselta tulee "pillupieruja"?
 
Mies123
Vastaukset:

1. En tiedä

2. En tiedä

3. En tiedä, muuta kuin että nauravat asialle. Se on jännää kuulla pillupieruja. Varmaan ajatellaan aivan just samaa kuin sinäkin.
 
Prööts
Pillupieruja tulee kaikilta tietyissä asennoissa. Etenkin, kun pumppaa takaapäin dogina, sinne pääsee ilmaa joka sitten poistuu huvittavan oloisesti. Miehet tuntevat kyllä tämän ilmiön ja pitävät sitä vain vitsikkäänä. Ei kannata ottaa stressiä vaan nauraa vaan ja jatkaa toimintaa.
 
prut prut pruuu
Kontallaan ollessa pimppa imee ilmaa helpostiv varsinkin notkoselkänä ollessa. Ilma poistuu kun kalun vetää ulos.
Ei siinä senkummempaa, antaa pimpan hörhöttää.
 
Vastaus...
1. ei ämpäristä mitään kuulu, tiukasta lähtee törähdykset
2. ei kuulu kaikilta
3. ajattelen, pimppi kiittää, hyvä se vain on, turha harmitella, kuuluu asiaan
 
jonesey
kysyt ihan väärästä paikasta.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö123:
ELi nyt kysyn tätä ja toivon saisin selvän vastauksen..
1.Kun noita pillupieruja tulee, eli kun ilmaa pääsee emättimeen ja sit ne ilmat tulee pois.. Nin johtuuko se siit on löysä tai tiukka pimpero?
2.Tuleeko niitä kaikilta , jos ei tule miksi ei?
3.Mitä miehet yleensä ajatelee, jos naiselta tulee "pillupieruja"?
1. Ei riipu.
2. Tulee.
3. Mitä niissä on ajattelemista? ihmisiä me kaikki ollaan, joiltain tulee ääniä pimpista, toiselta takapuolesta.

 
Selityksiä.
Aiheesta on ollut useampia keskusteluita niellä emätinpieru mm. Ellit foorumilla.

Selittäviä tekijöitä ja arvailuja löytyy laidasta laitaan.

Eräs näkemys on se, että jos nainen on erittäin märkä ja miehen "insrumentti" muljahtaa pois emättimestä, niin emätin "haukkoo henkeään" ihmetellessään mikinkä se miehen "instrumentti" hävisi.

Kun mies työntää "instrumenttinsä" takaisin emättimeen ja jatkaa jyystämistä, niin samalla mies pumppaa emättimen haukkomaa ilmaa peremmälle, josta ilma purkautuu aktin jälkeen perua kuullostavalta ääneltä.

Mikäli nainen on tosi märkä, niin ilman purkautuessa ilma saa nesteel liikkumaan, jolloinka ilman purkautuminen kuullostaa "lörtsypieruilta".

Google haku - emätinpieru- .Hakutulos kertoo seuraavaa:

http://www.google.fi/search?hl=fi&q=em%C3%A4tinpieru&meta=

Hyviä ja valaisevia lukuhetkiä.

Terv. Kuntalääkäri Hälli . Lettutieteen vihtori Vieno Huttunen, Närvän kylässä., sekä -Turvaton kymppi ja Välly Pihalla.
 
Soli
Miehen kuuluisi ja aina myös kuuluu ymmärtää naista näissä asioissa hyvin pitkälle.

Ensi käsittelyihin miehen puolilta kuuluu ehdottomasti hellät suukottelut sinne. Vasta silloin naisen koko kaunis vartalo aivan pienintä yksityiskohtaa myöden tavallaan vastaa kauniisti kiittäen. Iästä ei ole kiinni ollenkaan, kunhan vain ollaan aikuisten keskinäisissä normi-rakkauksissa.
 
Ei purise
Alkuperäinen kirjoittaja jonesey:
kysyt ihan väärästä paikasta.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö123:
ELi nyt kysyn tätä ja toivon saisin selvän vastauksen..
1.Kun noita pillupieruja tulee, eli kun ilmaa pääsee emättimeen ja sit ne ilmat tulee pois.. Nin johtuuko se siit on löysä tai tiukka pimpero?
2.Tuleeko niitä kaikilta , jos ei tule miksi ei?
3.Mitä miehet yleensä ajatelee, jos naiselta tulee "pillupieruja"?
1. Ei riipu.
2. Tulee.
3. Mitä niissä on ajattelemista? ihmisiä me kaikki ollaan, joiltain tulee ääniä pimpista, toiselta takapuolesta.


Niitä ääniä ei todellakaan tule kaikilta. Olen yli 4-kymppinen nainen ja seksielämää on ollut yli 20-vuotta ja koskaan ei ole sellaista törähdystä kuulunut. Ei missään asennossa eikä yhdenkään miehen kanssa. Luulen, että niitä ääniä tulee sen vuoksi, että nainen on liian kuiva ja mies vetää peniksen ulos kokonaan ja pumppaa ilmaa sitten sisällä. Kun pimppa litisee kunnolla, niin ei varmaan kuulu törinöitä.
 
norsu pöksyissä.
[/quote]



Niitä ääniä ei todellakaan tule kaikilta. Olen yli 4-kymppinen nainen ja seksielämää on ollut yli 20-vuotta ja koskaan ei ole sellaista törähdystä kuulunut. Ei missään asennossa eikä yhdenkään miehen kanssa. Luulen, että niitä ääniä tulee sen vuoksi, että nainen on liian kuiva ja mies vetää peniksen ulos kokonaan ja pumppaa ilmaa sitten sisällä. Kun pimppa litisee kunnolla, niin ei varmaan kuulu törinöitä.[/quote]

Luulo ei oo tiedon väärti. Kyllä niitä märkänä tulee.

 
Eikä pörise
Olen "Ei purise" kirjoittajan kanssa samaa mieltä. Vankalla (miehisellä) kokemuksella voin kertoa, että kun pimppa on tarpeeksi kostea, luistoa löytyy eikä pörinöitä kuulu. omalla kohdallani pörinät ei kylläkään häiritse, yleensä enemmän partnerilla.
 
Ei pörise täälläkään.
Itse toimin niin, että esim. kun mies vetää peniksen ulos, jännitän lihaksiani. Vaikka olisi millainen meininki ollut takana ja tunnen sisällä olevan hieman ilmaa, ei kuulu äännähdystäkään kun jännittää paikat tiukasti kiinni. Näin toimin itse ja kävelen sitten lihakset jännitettynä vessaan ja vapautan vasta siellä lihakset, jotta sperma valuu pois. Samalla voi työntää ilmankin veks.

Sama kun vaihdetaan vaikka asentoa tai ollaa takaapäin, jossa usein ilmeisesti ilmaa menee sisälle, jännitän lihaksiani ja ilmaa ei mene yleensä lainkaan. Jos lipsuu usein pois sisältä niin saattaa hieman mennä, mutta jännittämällä senkin voi estää.
 
Xy1
Mitenkähän se nyt on, kumpaan suuntaa se ilma menee?? Tiukaan pilluu isolla männällä takaalaitettaessa taitaa tulla alipainetta ja jos kalun vetää yhäkkiä kokonaan ulos tai huulille, niin pillu pääsee hörppäämään ilmaa. Väljempään pilluun tai ohuemman kalun kanssa ei pääse syntymään paine-eroja, vaan ilma pääsee liikkumaan vaapaammin edes takas. Varsinaisia pillupieruja voi sitten tulla kyllä nainnin jälkeen tai aikana, jos nainen oikein kumartaa ja pyllistää.
 
Tsädääm~
tehdä niitä ilman penistä? 'kuiviltaan'? Opin tämän _erittäin hyödyllisen_ taidon pikkulikkana, noin 10 v.

1) Mene selällesi maahan.
2) Vedä syvään ilmaa pilluun, niin että vatsan reunat 'madaltuvat' ja vatsalihaksien kohdalla on kohouma.
3) Jos ei onnistu, vedä syvempään, niin että kasvosi punertuu ja iho hikoaa.

*Opettelin tuota monta monituista viikkoa. Halusin tietää, mitä tapahtuu, kun vetää tarpeeksi ilmaa sinne.*
 
Voihan pillu
Olin erään miehen kanssa harrastamassa seksiä ja mies halusi ottaa takaa päin no en ollut ikinä ennen kokeillut sitä asentoa mutta kuitenkin loppujen lopuksi minulta pääsi pillupieru se oli todella noloa etenkin kun ei ole kyseessä mikään poikaystävä vaan yhden illan juttu. Ei se mies siihen mitään muuta sanonut kuin vain oho pillusi taitaa haluta sanoa jotain mutta siitä huolimatta että hän ei ottanut asiaa mitenkään pahalla että minulla törähti niin kyllä se silti pistää hieman nolostuttamaan XDD
 

Yhteistyössä