Pimpin ajelu lisää kiimaisuutta

  • Viestiketjun aloittaja Paljas pillu
  • Ensimmäinen viesti
Paljas pillu
Ajelin viikonloppuna häpyhuulet ja muutenkin alakerran paljaaksi, jättäen eteen pienen pienen siistityn karvakolmion. Taivas miten kiimainen olo on ollut sen jälkeen. Pillussa tuntuu sykkivä tunne ja olen todella kiimainen ja märkä koko ajan. Nyt ei tarvitsisi paljoa niin... Paljaana on niin paljon herkempi tunne. Oletteko naiset tai myös miehet huomanneet, että pillun ajelu vaikuttaa toisillakin naisilla näin.
 
Ajelija myös
No, kiimaisuutta nyt lisää mikä milloinkin, itse kullakin. Joillakin posliini, toisella karvat, jollain sitomiset, toisella roolileikit, jollain rivot puheet, toisilla hävytön toiminta, jollain kimppakivat, toisilla katselut...........
 
Paljas pillu
Totta tuo, että kiimaisuutta lisää mikä milloinkin. Omalla kohdallani tuota kiimaa lisää myös se, että mies on komennushommissa ja ajeltu pilluni on joutunut olemaan munaa vailla. Onneksi on viikonloppu tulossa ja helpotusta tulossa kun mies tulee kotiin.
 
_Jussi_
Ajelin viikonloppuna häpyhuulet ja muutenkin alakerran paljaaksi, jättäen eteen pienen pienen siistityn karvakolmion. Taivas miten kiimainen olo on ollut sen jälkeen. Pillussa tuntuu sykkivä tunne ja olen todella kiimainen ja märkä koko ajan. Nyt ei tarvitsisi paljoa niin... Paljaana on niin paljon herkempi tunne. Oletteko naiset tai myös miehet huomanneet, että pillun ajelu vaikuttaa toisillakin naisilla näin.
Olen kanssasi samaa mietä! Tykkään kun nainen on paljas, on kiihottava antaa suuseksiä nautin siitä. Nytkin ajatus sai halut heräämään kun luin viestisi.
Itse tykkään ajella myös karvoitusta. Pidän kivekset paljaana. Peniksen yläpuolella on siistitty karvoitus. Kaikkea ei viitsi ajella pois, koska kontrasti on suuri kun muuallakin on karvoitusta. Tuntuu ihanalle kun nainen nuolee paljaita kiveksiä. Ovat pehmeät kuin sametti pallot!
 
Viimeksi muokattu:
samas jamas
Ajelin viikonloppuna häpyhuulet ja muutenkin alakerran paljaaksi, jättäen eteen pienen pienen siistityn karvakolmion. Taivas miten kiimainen olo on ollut sen jälkeen. Pillussa tuntuu sykkivä tunne ja olen todella kiimainen ja märkä koko ajan. Nyt ei tarvitsisi paljoa niin... Paljaana on niin paljon herkempi tunne. Oletteko naiset tai myös miehet huomanneet, että pillun ajelu vaikuttaa toisillakin naisilla näin.

Kyllä. Sheivasitko vai vahasit/sokeroit/ jotain muuta? Sokeroimalla saa ihanaa jälkeä pitkäksi aikaa.
 
Viimeksi muokattu:
Paljas pillu
Laitoin veetin bikinirajalle tarkoitettua voidetta ja lopun otin sheivaamalla. En uskalla itse ruveta kokeilemaan kotona tuon sokerin kanssa, on sen verran aroista paikoista kyse. Sokerointiin kyllä tekesi mieli, mutta hinta kirpasee. Olis vaan niin ihanaa olla sulosen pehmeä ja karvaton pidemmän aikaa.
 
Paljas pillu
Alkuperäinen kirjoittaja Simppeliä;11165040:
Ota tavaksi ajella joka aamu kuten parta niin pysyy pehmeänä.

Sheivattu ja rasvattu sitä on tällä viikolla joka ilta, että olisi oikein pehmeä ja sileä miehelle tänä iltana. Enää muutama tunti ja paljas märkä pilluni saa jotain ihanaa.
 
MinnaK.
Jep, mulla (N19) ainakin karvojen ajo on ihan normitoimenpide. Kyllähän se tietty sexympi on karvattomana kuin karvaisena, itse en mitenkään kiihotu mutta en kyl osais olla miesten kans enää kuin vaan posliinina, jotenki siihen on tottunut. Oon kyl huomannu että kiehet kiihottuu siitä.
 
Kyllä
Ajelin viikonloppuna häpyhuulet ja muutenkin alakerran paljaaksi, jättäen eteen pienen pienen siistityn karvakolmion. Taivas miten kiimainen olo on ollut sen jälkeen. Pillussa tuntuu sykkivä tunne ja olen todella kiimainen ja märkä koko ajan. Nyt ei tarvitsisi paljoa niin... Paljaana on niin paljon herkempi tunne. Oletteko naiset tai myös miehet huomanneet, että pillun ajelu vaikuttaa toisillakin naisilla näin.
Mun pimppi on kokonaan karvattomaksi ajeltu ja siinä ajellessa tulee jo se kostea tunne, klitoris herkistyy ja kosteus valuu pimpistä. Siinä tulee mieleen aina että kullia kaipaisi kovasti. Mieheni ainakin tykkää posliinista, suuseksi on parempaa hänen mielestään ja klitoris tulee kuulemma paremmin tarjolle. Kun levittää jalkoja, niin pillukin on auki ja valmiina vastaanottamaan kovan kullin.
 
Viimeksi muokattu:
ysitoistakesäinen
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä;11179134:
Mun pimppi on kokonaan karvattomaksi ajeltu ja siinä ajellessa tulee jo se kostea tunne, klitoris herkistyy ja kosteus valuu pimpistä. Siinä tulee mieleen aina että kullia kaipaisi kovasti. Mieheni ainakin tykkää posliinista, suuseksi on parempaa hänen mielestään ja klitoris tulee kuulemma paremmin tarjolle. Kun levittää jalkoja, niin pillukin on auki ja valmiina vastaanottamaan kovan kullin.

Kohta 2 vuotta posliinina, ihana pikkuviiva jalkovälissä, tykkään ja niin tykkää miehetkin.
 
Karvaton
Ajelin viikonloppuna häpyhuulet ja muutenkin alakerran paljaaksi, jättäen eteen pienen pienen siistityn karvakolmion. Taivas miten kiimainen olo on ollut sen jälkeen. Pillussa tuntuu sykkivä tunne ja olen todella kiimainen ja märkä koko ajan. Nyt ei tarvitsisi paljoa niin... Paljaana on niin paljon herkempi tunne. Oletteko naiset tai myös miehet huomanneet, että pillun ajelu vaikuttaa toisillakin naisilla näin.

Itsellä sama tunne ajelun jälkeen, pillu märkä koko ajan. Kaipaa vain hellää suu- ja käsihoitoa ja sitten kyrpää sisään.
 
Viimeksi muokattu:
Uskollinen nainen
Joku mies kirjoitti sunnuntain sanomalehdessä, että mies saa aina pettää vaimoaan ja olla uskoton. Esimerkkinä tällä miehellä oli oma isänsä ja hän itsensä, hänellä on kuulemma ollut kuusi parisuhdetta ja yhteensä neljäkymmentä naista. Mutta minä uskallan olla eri mieltä: Olen yli neljäkymmenen ikäinen nainen ja minulla on jonkunverra kertynyt kokemusta miehistä.
Mies kirjoitti jutussaan, että mies saa olla uskoton, kun naisella on kuukautiset tai vaimo on raskaana. Jos naisen raskaus on edennyt normaalisti ja nainen on terve, niin nainen voi harrastaa seksiä ihan synnytykseen asti. Samoin nainen, jolla on kuukautiset, voi harrastaa seksiä, jos nainen itse sitä haluaa. Tietenkin kuukautisverstä tulee sotkua lakanoille, mutta ainahan petivaatteet voi suojata.
Sitäpaitsi, jos mies on uskoton vaimolleen, kun tämä on raskaana tai synnyttänyt, niin kyllä uskottomuus loukkaa vaimoa syvästi, sillä nainen on hvyin herkkänä raskausaikanaan ja heti synnytyksen jälkeen.
Jos omaa puolisoaan kunnioittaa ja rakastaa syvästi, niin silloin haluaa ja pystyy olemaan uskollinen. Aikuinen mies ja aikuinen nainen pystyvät kyllä olemaa ilma seksiä jonkun aikaa,
eikä siitä ole mitään fyysistä eikä henkistä haittaa. Sitäpaitsi ainahan voi masturboida, eli tyydyttää itsensä omin käsin fyysisesti aina orgasmiin asti.
On olemassa aidsia ja sukupuolitauteja, joita miehet ja naiset voivat tartuttaa toisiinsa. Naisille sukupuolitaudit ovat yleensä haitallisempia ja vaarallisempia kuin mitä miehille. Eräs vanhempi ystävättäreni sai ensimmäiseltä mieheltään tippurin 70-luvulla, mies oli saanut tartunnan Samba - karnevaaleilla mustalta naiselta. Täm ystävättäreni ei koskaan tullut raskaaksi. Ennenvanhaan kuppa eli syfilis oli niin vakava ja vaarallinen tauti, että se levisi aivoihin asti ja aiheutti ihmiselle kuoleman. Vielä 80-luvulla aidsiin kuoltiin, mutta nykyään se saadaan pysymään aisoissa lääkityksen avulla, jos hiv-tartunta huomataan tarpeeksi ajoissa.
Tosin HIV-tartuntaa kantaa sitten koko loppuelämänsä ajan.
Jos parisuhteessa oleva mies katsoo voivansa olevansa uskoton, niin kyllä nainenkin saa olla,
sittenhän ollaan seksuaalisesti tasa-arvoisia eikä naisen tarvitse olla parempi kuin miehen.
On olemassa pariskuntia, jotka molemmat ovat uskottomia toisileen kokoajan, mutten oikein ymmärrä, miksi tällaiset ihmiset ovat yhdessä.
Mutta onneksi on olemassa vielä pariskuntia, jotka ovat onnelisia yhdessä ja jotka haluavat olla uskollisia toisilleen ja myöskin ovat uskollisia, mikä on hieno juttu !
 
mogulli
olen n 60 v m ja poikamies olen harrastanut seksiä jo useamman naisen kans(en kehu itseäni.) mutta on ollut märkää ja kuivaa mut aina se märkä pillu voittaa,vaikk kuivankin saa märäksi kielellä hyväilemällä ja sormella auttamalla kumpikin kyl käy.karvainen pimppi on yhtä hyvää kuin posliinikin mut posliini kostuu paremmin ja on tosi liukas,jokainen nainen on yksilö joka tulee aina ottaa huomioon rakasteltaessa,filmit ja eri seksilelut on myös hyvä vaihtoehto,kuin myös oman filmin tekeminen joka saa kiihottumaan ja pikat täriseen rakastelu on aina mukavaa vaikka 60 v on mittarissa ja ei tarvi kun tussu nähdä niin jo alkaa jököttämään.!terv.mogulli ja hyvää loppu kesää...
 
aamupanija
Kohta parin tunnin päästä pääsen yövuorosta. Illalla näin kun vaimo sheivasi pimpan paljaaksi. Herätän hänet sitten aamulla nuolemalla jalojen välistä poslarivakoa, joskus olen tehnyt niin yövuoron jälkeen ja vaimoni on sanonut että olisipa herätyskellossakin yhtä miellyttävä toiminta. Himottaa ajatus paljaasta pimpistä ja aamupanosta.
 
Kyy
Kyllä ajeltua pillua on mukavampi työnnellä kuin oikein karvaista. Vaimo pitää pillunsa aina posliinina. Usein, kun on aamuseisonta, niin nousen vaimon päälle enempiä kyselemättä ja herätän nussimalla. Vaimo on kyllä heti mukana ja tykkää tämmöisistä herätyksistä. Joku feministi kutsuisi tämmöistä varmaan raiskaukseksi. Vaimo kuitenkin nimittää sitä kyrpäherätryskelloksi. On sanonut, että tykkää herätyksestä valtavasti. Saa kuulema herättää näin vaikka joka aamu. Nussimisen jälkeen on kuulema rento ja mukava olo aloittaa päivä. Minullakin on rento olo lähinnä kullissa. Ei tartte vieraita vilkuilla kun saa heti aamulla nussia.
 
Anaconda
Kyllä ajeltua pillua on mukavampi työnnellä kuin oikein karvaista. Vaimo pitää pillunsa aina posliinina. Usein, kun on aamuseisonta, niin nousen vaimon päälle enempiä kyselemättä ja herätän nussimalla. Vaimo on kyllä heti mukana ja tykkää tämmöisistä herätyksistä. Joku feministi kutsuisi tämmöistä varmaan raiskaukseksi. Vaimo kuitenkin nimittää sitä kyrpäherätryskelloksi. On sanonut, että tykkää herätyksestä valtavasti. Saa kuulema herättää näin vaikka joka aamu. Nussimisen jälkeen on kuulema rento ja mukava olo aloittaa päivä. Minullakin on rento olo lähinnä kullissa. Ei tartte vieraita vilkuilla kun saa heti aamulla nussia.

Sama täällä, mutta ihan noin sutjakkaan ei voi työntyä sisään, vaan ensin ranteella vähän lämmittää.
 
Viimeksi muokattu:
EINOSI
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä;11179134:
Mun pimppi on kokonaan karvattomaksi ajeltu ja siinä ajellessa tulee jo se kostea tunne, klitoris herkistyy ja kosteus valuu pimpistä. Siinä tulee mieleen aina että kullia kaipaisi kovasti. Mieheni ainakin tykkää posliinista, suuseksi on parempaa hänen mielestään ja klitoris tulee kuulemma paremmin tarjolle. Kun levittää jalkoja, niin pillukin on auki ja valmiina vastaanottamaan kovan kullin.
OLET TODENNÄKÖISESTI AIKA HYVÄ TYTTÖ / RAKASTELUN KOHDE
 
vierailiAntsaja
jos aikuisen miehen/naisen tekee kokoajan mieli seksiä ja toista sukupuolta niin on kyllä liian aktiivinen vietti,suosittelen tohtorilla käyntiä.normaalit ihmiset todellakin voivat hallita ja hillitä halujaan,seksuaalisesti yliaktiiviset taas vaativat seksiä taas kokoajan,vaikka sitten pettämällä.
itse olen onnellisesti parisuhteessa eikä sen parempaa voi kyllä olla,naida saan sen mitä haluan eikä ole vierasta tehny mieli koskaan ei itseni eikä vaimoni
 

Yhteistyössä